Kaip pasirinkti SEO paslaugų teikėją?

Kaip pasirinkti SEO paslaugų teikėją?

„Google“ 3 žingsnių vadovas, kaip pažinti gerą SEO specialistą

Pasauliui susidūrus su gyvenimą kaustančia pandemija, neišvengiamai pasikeitė ne tik mūsų kasdieniai įpročiai, bet ir požiūris į verslą. Didesnis noras taupyti ir protingai investuoti skatina iš naujo apsvarstyti visus verslo aspektus ir priimti tik racionaliai pagrįstus sprendimus. SEO specialisto pasirinkimas – ne išimtis. Numatyti, kas jūsų verslui suteiks realios vertės, gali būti sudėtingiau, nei atrodo. Pirmąjį 2020 m. ketvirtį „Google“ pasidalino 3 žingsnių vadovu, kuriame pateikiami esminiai SEO paslaugų teikėjo pasirinkimo kriterijai, ypatingai aktualūs verslo pradžiai ir didesnio įžvalgumo reikalaujančiam laikotarpiui.

Kodėl tai svarbu?

„Google“ pabrėžia, kad svarbiausias privalumas, kurį gaunate samdydami SEO specialistą, – tai galimybė patobulinti svetainę, efektyviai taupant savo laiką. Profesionalus SEO paslaugų teikėjas pagerins jūsų įmonės įvaizdį ir jos poziciją rinkoje. Tačiau yra ir kita pusė, – „Google“ įspėja, kad bendravimas su prastu SEO specialistu kelia pavojų sugadinti jūsų verslo reputaciją – blogi patarimai ir „Google“ reikalavimų neatitinkantys veiksmai gali sukelti ilgalaikes neigiamas pasekmes.

Kad išvengtumėte nemalonių staigmenų, „Google“ siūlo vadovautis trijų žingsnių SEO specialisto įvertinimo sistema, kurią sudaro jūsų pirmasis pokalbis su SEO paslaugų teikėju, jo darbų ir reputacijos įvertinimas bei techninis svetainės auditas.

Pirmas žingsnis: ar pokalbio metu dėmesys sutelkiamas į tinkamus dalykus?

Pirmą kartą bendraudami su SEO specialistu, atkreipkite dėmesį, ar jis iš tiesų kalba apie tai, kas svarbu. Pvz., „Google“ sako, kad sunerimti reikėtų tuo atveju, jei SEO paslaugų teikėjas didžiausią dėmesį skiria jūsų įmonės reitingavimui „Google“ paieškoje – SEO paslaugų teikėjas visų pirma turi susitelkti ne į konkrečią rezultato poziciją, o į tai, kaip jūsų įmonė atrodo „Google“ paieškoje.

Kitaip sakant, reikėtų suklusti, jei SEO specialistas klausia tik apie tai, kurią vietą „Google“ paieškoje norite užimti. Ir priešingai, geras ženklas, jei sulaukiate tokių klausimų:

  • Kas daro jūsų verslą išskirtiniu?
  • Kaip atrodo jūsų idealus klientas?
  • Kaip klientai suranda jūsų svetainę?
  • Kaip norėtumėte, kad klientai surastų jūsų svetainę?
  • Kokius kitus rinkodaros kanalus naudojate?
  • Kas yra jūsų konkurentai ir kaip jiems sekasi? Ir t. t.

Jei SEO specialistui neįdomi jūsų įmone platesniu požiūriu, „Google“ rekomenduoja tokį pokalbį užbaigti. Nepamirškite, kad puikių SEO rezultatų užtikrinti nepavyks, jei SEO specialistas nežinos, kokie yra jūsų įmonės tikslai, kokia yra jūsų auditorija ir marketingo strategijos. Sunerimti reikėtų ir tuo atveju, jei SEO paslaugų teikėjas suteikia nerealias garantijas, pvz., kad pateksite į pirmąją „Google“ paieškos poziciją. To niekas negali užtikrinti. Paprastai tie, kas žada greitus ir aukštus rezultatus, naudoja „Google“ reikalavimų neatitinkančias priemones, galinčias sukelti rimtų problemų ateityje.

Antras žingsnis: ką SEO paslaugų teikėjo patirtis sako apie jo darbus?

Pasidomėkite, su kokiais klientais jūsų SEO specialistas dirbo anksčiau, ir, jei įmanoma, pabandykite gauti jų atsiliepimus. Vienas pagrindinių klausimų, kuriuos „Google“ siūlo užduoti, – paklausti, ar SEO rezultatai buvo ilgalaikiai?

„Google“ teigia, kad gero specialisto bruožas yra gebėjimas atskirus SEO darbus įtraukti į bendrus veiklos procesus, t. y. sudaryti ilgalaikius planus, kurie leis SEO tapti jūsų įmonės įvaizdžio stiprinimo dalimi ir kurti klientų pasitikėjimą, orientuojantis ne tik į „Google“ robotų reikalavimus, bet ir į realių žmonių poreikius. Greiti pataisymai, žinoma, yra svarbu, tačiau SEO specialistas turi siekti ilgalaikės vertės.

Trečias žingsnis: ar techninis auditas yra pakankamai išsamus?

Susiaurinus kandidatų sąrašą, būtina pereiti prie techninio audito. Paprašykite, kad SEO specialistas pateiktų prioritetų sąrašą, kas ir kur turėtų būti patobulinta, kad svetainė taptų patogesnė paieškai. Nepamirškite, kad šis sąrašas turėtų būti pagrįstas audito metu surinktais duomenimis ir būti nukreiptas ne tik į paieškos variklių reikalavimus, bet ir į geresnę lankytojų patirtį. Visą situaciją SEO specialistas turi matyti platesniu žvilgsniu ir įvertinti ne tik SEO paslaugų augimo rodiklius, bet ir bendrą įmonės įvaizdžio stiprinimą bei vartotojų patirties gerinimą.

Verslą auginantis bendradarbiavimas

Prieš pradėdami darbus, su SEO specialistu sutarkite dėl bendrų tikslų, metrikos ir rezultatų stebėjimo. Tai leis pakankamai tiksliai suplanuoti darbus, žinoti, kada ir ko tikėtis. Geras SEO specialistas pateiks idėjų, kurios padės plėstis jūsų verslui mažiausiais ištekliais. Nenustebkite, jei SEO paslaugų teikėjas pasiūlys sprendimus, kurie pareikalaus daugiau laiko pradžioje, tačiau užtikrins stabilų rodiklių augimą ilgesniame laikotarpyje. Galiausiai, „Google“ pabrėžia, kad nuo pat pradžių turėtumėte jaustis užtikrintai, mėgautis maloniu bendravimu, drauge su SEO specialistu mokytis, tobulėti ir ieškoti optimalių sprendimų.

Turite klausimų? Kviečiame peržiūrėti trumpą „Google Webmasters“ vaizdo įrašą čia arba susisiekti su mūsų kvalifikuotų SEO specialistų komanda.

Image source ©pngtree


MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

SEO naujienos

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Greičiausiai apie „Broken Link Building“ jau esate girdėję. Tačiau, ar žinote, ką iš tiesų tai reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti? Tai gana paprasta! Išmokite dirbti su „Broken Link Building“ sistema ir sustiprinkite savo svetainės pozicijas organinėje paieškoje.

skaityti daugiau
4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą