Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Pradėkite dirbti su „Broken Link Building“

Jei domitės internetine rinkodara, greičiausiai, jau esate susidūrę su terminu „Broken Link Building“. Tačiau, gali būti, kad nesate tikri, ką iš tiesų „Broken Link Building“ reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti?

Šis straipsnis padės jums ne tik praplėsti akiratį, bet ir parodys, kaip pradėti dirbti su „Broken Link Building“ sistema ir pritaikyti ją savo verslui.

Kas yra „Broken Link Building“?

Ne paslaptis, kad nuorodų į jūsų svetainę skaičius ir šių nuorodų kokybė yra vienas svarbiausių „Google“ reitingavimo veiksnių. Iš tiesų, nuorodų skaičiavimas ir vertinimas yra esminis dalykas, kuriuo pagrįstas „Google“ veikimas. Jų „PageRank“ algoritmas buvo proveržis, padėjęs „Google“ tapti populiariausiu paieškos varikliu. Ir nors nuo to laiko jis buvo modifikuotas ir patobulintas ne vieną kartą, „PageRank“ išliko pagrindiniu vertinimo veiksniu.

Trumpai tariant, „PageRank“ skaičiuoja nuorodų, nukreiptų į jūsų svetainę, skaičių ir kokybę, kad nustatytų apytikrę jūsų interneto svetainės svarbą. Pagrindinė idėja teigia, kad kuo svetainė svarbesnė, tuo ji daugiau turi nuorodų, ateinančių iš kitų svetainių.

Kaip galime gauti atgalinių nuorodų?
Paprasčiausias būdas yra rasti svetainę, iš kurios norėtumėte gauti atgalinę nuorodą, ir susisiekus su šios svetainės administratoriumi, paprašyti, kad jis patalpintų nuorodą į jūsų svetainę. Tai iš tiesų veikia ir, jei pasieksite pakankamai didelį kiekį žmonių, tikrai gausite ne vieną nuorodą. Bėda tai, kad paprastai ši sistema neveikia taip gerai, kaip norėtume, o atsakymų lygis yra labai mažas. Tai reiškia, kad turėsite rasti labai daug svetainių ir parašyti labai daug laiškų, kad pasiektumėte tai, ko norite. Siekiant viską supaprastinti, reikalingas sprendimas, kaip gauti daugiau atgalinių nuorodų, nei tiesiog prašant. Čia ir turėtume kalbėti apie „Broken Link Building“.

„Broken Link Building“ yra visiškai paprasta technika, padėsianti jums gauti daugiau atgalinių nuorodų. Sistema pagrįsta 3 principais:

  1. Raskite svetainę, iš kurios norite gauti nuorodą.
  2. Šioje svetainėje raskite neveikiančią nuorodą.
  3. Kreipkitės į svetainės administratorių – nurodykite jam neveikiančią nuorodą ir paprašykite nuorodos į savo svetainę.

Atrodo paprasta – taip ir yra. Tačiau ši paprasta sistema neatsiejama nuo tam tikrų spąstų, kurių reikia vengti, ir sprendimų, padarančių šį procesą efektyvesnį. Visa tai veda prie atsakymų, kodėl kai kuriems pradedantiesiems sekasi itin sunkiai, o kai kuriems patyrusiems nuorodų kūrėjams „Broken Link Building“ sistema yra vienas geriausių būdų rinkti atgalines nuorodas.

Kas „Broken Link Building“ suteikia svaraus išskirtinumo?

„Broken Link Building“ yra vienas geriausių atgalinių nuorodų kūrimo metodų – ir tai tik kelios priežastys, kodėl:

Paprastas būdas gauti daugiau atgalinių nuorodų
Jei tinkamai dirbsite su „Broken Link Building“, gausite geresnį atsakymo rodiklį ir daugiau atgalinių nuorodų, nei to pasiektumėte siųsdami prašymus. Tai geriausia visų priežasčių!

Tai patinka „Google“
„Google“ nemėgsta dirbtinai kuriamų nuorodų. Bet koks elgesys, kuris manipuliuoja nuorodomis į jūsų svetainę, yra draudžiamas. Pavyzdžiui:
• Nuorodų pirkimas arba pardavimas
• Pernelyg didelis keitimasis nuorodomis
• Plačiai vystoma straipsnių rinkodara arba svečių skelbimų kampanijos
• Automatizuotų programų arba paslaugų naudojimas nuorodoms į svetainę kurti

Taigi, ko iš tiesų nori „Google“? Kaip teigia pats paieškos tinklas, paprastai, atgalinės nuorodos yra savo noru duodamas įvertinimas, todėl, kuo naudingesnį turinį kuriate, tuo didesnė tikimybė, kad kas nors šį turinį įvertins kaip vertingą skaitytojams ir pasidalins jūsų svetainės nuoroda.

„Broken Link Building“ yra būtent tai, ką vertina „Google“, kadangi nuorodą į jūsų svetainę jums savo noru suteikia svetainės administratoriai, su kuriais susisiekiate asmeniškai. Ir, žinoma, jie suteiks nuorodą tik tuo atveju, jei jiems iš tiesų patiks jūsų turinys.

Internetas tampa geresne vieta darbui ir laisvalaikiui
Reikia pripažinti, kad dauguma nuorodų kūrimo ir reklamavimo sprendimų teršia žiniatinklį. Dirbtinai kuriami tinklaraščių komentarai, prastos kokybės svečių pranešimai, padirbti forumo profiliai ir visi kiti sprendimai tėra bandymas apgauti paieškos tinklą, neturintis jokios realios naudos interneto naudotojams. „Broken Link Building“, priešingai, padėdamas svetainių administratoriams išvalyti blogas / sugadintas nuorodas savo svetainėse, padeda valyti ir patį žiniatinklį.

Blogų nuorodų visuomet bus
Deja, nuorodos yra sugadinamos kiekvieną dieną, kadangi žmonės trina, atnaujina ir keičia informaciją. Kai kurie skaičiavimai rodo, kad daugiau nei 7 bilijonai naujų nuorodų nustoja veikti kiekvienais metais – tai daugiau nei 19 milijonų per dieną. Tačiau, tai gera žinia jums – sugadintų nuorodų, kurias galėsite pastebėti ir apie kurias galėsite pranešti, visuomet bus.

Tikslumas ir plačios pritaikymo galimybės
Su „Broken Link Building“ galite pradėti dirbti visiškai mažais žingsneliais, rasdami keletą netinkamų nuorodų, pranešdami apie jas šių svetainių administratoriams ir surinkdami sau naudingas atgalines nuorodas. Jei norite išplėsti ir gauti daugiau nuorodų, „Broken Link Building“ prisitaiko prie jūsų poreikių, t. y. galite gauti tiek nuorodų, kiek apsibrėžiate.

Kodėl tai veikia?

Yra dvi pagrindinės priežastys. Pirmoji – tai partnerystė arba abipusiškumas. Tai reiškia, kad kai kas nors daro kažką malonaus, mes jaučiame pareigą ką nors padaryti už juos. Toks elgesys yra visiškai natūralus ir įrodytas moksliniuose tyrimuose. „Broken Link Building“ naudojasi abipusiškumo galimybe gauti daugiau nuorodų – jūs padedate svetainės administratoriui patobulinti savo puslapį, nurodydami sugadintą nuorodą, todėl jis yra labiau linkęs padėti jums ir suteikti jums atgalinę nuorodą.

Antroji priežastis, dėl kurios „Broken Link Building“ yra veiksminga technika, yra tai, kad žiniatinklio administratorius, gavęs jūsų pranešimą ir nusprendęs imtis veiksmų, jau turi redaguoti svetainę, kad išspręstų problemą, todėl papildomos pastangos, reikalingos suteikti nuorodą į jūsų svetainę, yra minimalios.

Darbo su „Broken Link Building“ atmintinė

Pradėti naudotis „Broken Link Building“ nėra sudėtinga. Paprastai išskiriama 7 žingsnių sistema, savyje sutalpinanti visą reikalingą informaciją pradedantiesiems. Pateikiame trumpą ir struktūruotą „Broken Link Building“ vadovo atmintinę:

1 žingsnis. Įsidiekite „Domain Hunter Plus“ papildinį
Jei norite pradėti dirbti su „Broken Link Building“, turite žinoti, kaip surasti netinkamas nuorodas svetainėje. Spaudžiant visas nuorodas rankiniu būdu, kad rastumėte sugadintą, yra itin lėtas ir sunkus darbas. Laimei, yra specialių naršyklės įskiepių, kurie padės greitai ir lengvai surasti sugadintas nuorodas. Vienas geriausių pasirinkimų – „Domain Hunter Plus“ papildinys, kurį galite nemokamai atsisiųsti iš „Chrome“ internetinės parduotuvės. Įdiegę „Domain Hunter Plus“, naršyklės įrankių juostoje matysite nedidelę piktogramą, kurią galėsite naudoti, jei norėsite patikrinti, ar svetainėje yra sugadintų nuorodų.

2 žingsnis. Raskite jums aktualias svetaines ir nuorodų puslapius
Pradėkite ieškodami puslapių su nuorodomis tose svetainėse, kurios yra artimos jūsų verslui. Kreipdamiesi į panašaus pobūdžio svetaines, ne tik lengviau gausite nuorodas, bet ir būsite tikri, kad jos bus svarbesnės jūsų svetainės reitingavimui. Ieškokite svetainių pagal jums svarbiausius raktinius žodžius. Kaip tai padaryti rasite žemiau pateiktoje nuorodoje.

3 žingsnis. Raskite sugadintas nuorodas
Pasirinkite viršutinį paieškos rezultatą ir, jei jums atrodo, kad ši svetainė yra ta, iš kurios norėtumėte gauti atgalinę nuorodą, spustelėkite naršyklės įrankių juostoje esančią piktogramą „Domain Hunter Plus“, kuri patikrins visas šio puslapio nuorodas ir nurodys sugadintas.

4 žingsnis. Raskite svetainės administratoriaus kontaktus
Jei radote sugadintą nuorodą, susisiekite su svetainės administratoriumi ar valdytoju, t. y. raskite kontaktinę informaciją. Paprastai pagrindiniame svetainės meniu arba puslapio apačioje galite rasti nuorodą „Susisiekite su mumis“. Kartais el. pašto adresas būna puslapyje „Apie mus“. Jei negalite rasti el. pašto adreso svetainėje, ieškokite jo „Google“ paieškoje: site:www.domain.com email. Taip pat, galite pabandyti atspėti el. pašto adresą, pvz.: info@domain.com

5 žingsnis. Pateikite informaciją
Dabar atėjo laikas kreiptis į svetainės administratorių, informuoti jį apie sugadintą nuorodą ir paprašyti nuorodos į savo svetainę. Kai kurie žmonės siūlo apsimesti, kad radote šią nuorodą netyčia, arba pameluoti, kad dirbate su nauju universiteto projektu ir pan. Mes siūlome būti atviriems ir iškart prisistatyti, kokiu tikslu kreipiatės į svetainės valdytoją. Šio straipsnio apačioje rasite nuorodą, kurioje bus pateiktas siūlomo laiško pavyzdys, tačiau neprivalote jo laikytis – būkite savimi ir kreipkitės į svetainės administratorių taip, kaip jums atrodo tinkamiausia. Nepamirškite, kad jūsų nuoširdumas parodo, kad jūs iš tiesų domitės šia svetaine ir skyrėte laiko jos peržiūrai.

6 žingsnis. Išbandykite skirtingas paieškų variacijas
Kai užbaigsite paiešką, prisiminkite, kad yra daugybė kitų užklausų variacijų ir sprendimų, kaip galite surasti jums aktualias įmones. Plačiau apie tai skaitykite žemiau pateiktame straipsnyje. Atkreipkite dėmesį į tai, kad kai kurie rezultatai bus tokie patys, kaip jau matėte, todėl labai svarbu, kad pasižymėtumėte kiekvieną svetainę, į kurią kreipiatės, kad jūsų laiškas nesidubliuotų.

7 žingsnis. Priminkite apie save
Kaip žinote, daugelis svetainės administratorių yra iš tiesų labai užsiėmę, todėl jie gali pamiršti jums atsakyti. Jei negavote atsakymo, po 8–10 dienų rekomenduojame išsiųsti mandagų priminimą. Paprastai, apie 20 % atgalinių nuorodų yra suteikiama po priminimo apie save. Vis dėlto, jei išsiuntę priminimą ir nesulaukėte jokios reakcijos, neturėtumėte imtis papildomų veiksmų, kadangi atrodysite pernelyg įkyrūs ir apie save formuosite prastą nuomonę.

„Broken Link Building“ reikalauja jūsų darbo ir dėmesio

Kaip ir minėjome, „Broken Link Building“ yra vienas geriausių sprendimų, užtikrinantis gana aukštą atsakymo rodiklį (t. y. ir daugiau nuorodų), nei tiesiog el. laiškų siuntimas. Tačiau tai nereiškia, kad užtenka nusiųsti kelis laiškus ir tikėtis puikių rezultatų.

„Broken Link Building“ yra patikima sistema, kuri veikia, – bet tik tuomet, jei dirbate! Atsakymo rodikliai gali skirtis priklausomai nuo jūsų rinkos, kaip gerai rašote laiškus ir, žinoma, nuo turinio kokybės. Jūsų atsakymų rodiklis naudojant „Broken Link Building“ kampaniją turėtų siekti apie 2 proc. Dirbant nuosekliau ir mokantis, galite tikėtis augimo iki 5 proc. Skiriant pakankamai laiko darbui su sistema, gana greitai pastebėsite nuolatinį naujų į jūsų svetainę nukreiptų nuorodų srautą, o jūsų reitingai pradės gerėti.

Daugiau apie „Broken Link Building“ rasite šiame straipsnyje: https://www.onlinebusinesstransformation.com/getting-started-broken-link-building/

Image source ©pngtree


MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

SEO naujienos

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau
Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą