Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę?
„Google“ geriau vertina kokybišką svetainių turinį
Praktika rodo, kad kalbėdami apie turinio svarbą pamirštame įvertinti jo kokybę. Svarbiausias „Google“ tikslas – atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir užklausas, pateikti aktualiausią turinį patogiausiu būdu. „Google“ paieškos algoritmų robotai nuskaito puslapių turinį, identifikuoja pateiktą informaciją ir konkretų pateikimo būdą. Vartotojams aktualus ir „Google“ suprantamas turinys rodomas aukštesnėse paieškos rezultatų pozicijose.
Daugiau ne visada yra geriau
Turinio kokybė yra vienas svarbiausių faktorių, lemiančių Jūsų svetainės pozicijas paieškoje – jei dažnai skelbsite didžiulį kiekį informacijos, tai dar nereiškia, kad būsite pranašesni ir reitinguojami aukščiau už savo konkurentus, kurie tai darys rečiau, tačiau orientuosis į kokybę. Kad pasiektumėte maksimalių rezultatų, turinio kokybei skirkite pakankamai laiko, lėšų ir pastangų.
Koks turinys yra blogas?
Prastai reitinguojamas turinys yra orientuotas tik „į save“, kuomet tekstuose giriamasi įmonės pasiekimais ir (arba) vykdomos veiklos nauda ir nieko daugiau. „Google“ nevertina turinio, kuris neatsako į klientui rūpimus klausimus, nesuteikia naudingos ir aktualios informacijos, nepadeda siekti vartotojų užsibrėžtų tikslų ir neatitinka užklausų esmės.
Koks turinys yra geras?
Kokybiško turinio kūrimas – sunkus, daug laiko ir praktikos reikalaujantis darbas, kurio negalima talpinti į universalius rėmus ir apibrėžti taisyklėmis – kiekvienas atvejis yra unikalus ir orientuotas į atskiras tikslines auditorijas. Norint sukurti kokybišką, „Google“ ir lankytojų reikalavimus atitinkantį turinį, visų pirmą reikia pažinti tikslinę auditoriją ir laikytis SEO specialistų rekomendacijų:
- Kurkite glaudų tarpusavio ryšį – padėkite svetainės lankytojams siekti užsibrėžtų tikslų, suteikite naudingos informacijos aktualiomis temomis, atsakykite į juos dominančius klausimus ir pateikite problemų sprendimo būdus.
- Pasidomėkite, kokios informacijos ieško ir kokiomis temomis domisi Jūsų tikslinė auditorija. Remdamiesi šia informacija, ieškokite aktualiausių turinio idėjų.
- Apsvarstykite, kokius raktažodžius naudoti – įvertinkite tikslinių vartotojų dažniausiai naudojamus ir Jūsų veiklos sritį atitinkančius raktinius žodžius.
- Informaciją pateikite vaizdžiai, parinkdami tinkamą dizainą bei stilistiką.
- Pasirūpinkite svetainės funkcionalumu, greitu užkrovimu, patogiu aktualios informacijos pateikimu ir tinkamu pritaikymu skirtingiems įrenginiams bei naršyklėms.