Skip to main content
Kas laukia socialinių tinklų 2020 metais?

Kas laukia socialinių tinklų 2020 metais?

Kas laukia socialinių tinklų 2020 metais?

Svarbiausi dalykai, į kuriuos turite atkreipti dėmesį kurdami turinį soc. tinklams

Kasmet socialinės medijos ekspertai pasidalina savo įžvalgomis, kas naujais metais laukia mūsų kasdienybės palydovų ir vieno didžiausių skaitmeninės reklamos kanalo – socialinių tinklų. Peržvelgę naujienas ir spėjimus mes atrinkome 4 svarbiausias tendencijas, kurios formuos 3 Lietuvoje aktualiausių socialinių tinklų vaizdą, ir tuo pačiu norime patarti, ką iš jų galite pritaikyti savo verslui.

Lietuvoje vis dar didžiausias ir populiariausias socialinis tinklas yra „Facebook“

2019 buvo svarbūs metai asmeniniams pokalbiams socialiniuose tinkluose. „Facebook“ priklausantis „Instagram“ išleido „Threads“, – atskirą į vaizdo pokalbius orientuotą programėlę bendravimui su artimais „Instagramo“ draugais, o Markas Zuckerbergas paskelbė apie planus apjungti „Facebook“ priklausančias „Messenger“, „Instagram“ ir „WhatsApp“ pokalbių programėles.

Beveik du trečdaliai žmonių tyrime atskleidė, jog dalintis turiniu jiems jaukiausia privačiuose pokalbiuose. Tai nereiškia, kad ateityje soc. tinklai taps uždari. Anaiptol – žmonės ieško ir ieškos jiems įdomaus turinio, naujienų bei produktų viešai prieinamuose kanaluose. Svarbiausia suprasti ir atrasti balansą tarp viešumo ir privatumo: viešajame sraute skatinamas verslo žinomumas, o privačiuose kanaluose mezgami prasmingi verslo pokalbiai su vartotojais „akis į akį“.

Ką veikti su viešais ir privačiais kanalais 2020 m.? Išnaudoti visiems prieinamą srautą, supažindinti vartotoją su Jūsų verslu, prekės ženklu ar produktu, tada nukreipti jį į privačius kanalus – „Messenger“ programėlę arba uždarą „Facebook“ grupę.

Nuotraukų ir video karalius „Instagram“

Praėjusiais metais platformoje paslėptas patiktukų skaičius turėtų lemti gana didelius pokyčius vizualiajai „Instagram“ turinio pusei. Oficiali patiktukų paslėpimo priežastis – „Instagram“ susirūpinimas vartotojų (ypač jaunosios kartos) psichine sveikata, kurią gali neigiamai paveikti patiktukų vaikymasis ir nuolatinis savęs lyginimas su tais, kurie jų gauna daugiau. Visgi rinkodaristai čia įžvelgia ir kitą priežastį – netiesioginė „Instagram“ paskata dažniau dalintis turiniu pačioje paskyroje, ne vien „Instagram stories“, kurių reklamos funkcionalumai – vis dar gana riboti. Svarstoma, jog vartotojai, verslo paskyros bei influenceriai bus kūrybiškesni ir skelbs daugiau įrašų nesukdami galvos dėl patiktukų skaičiaus.

Ką šis pokytis gali reikšti 2020 m.? Mažiau laiko, praleisto redaguojant turinį – daugiau laiko jį tiesiog kuriant.

Ne(be)naujas naujokas mieste

Socialinių tinklų padangę sudrebino „TikTok“ muzikinių video dalinimosi programėlė. Iš pradžių buvusi populiari tarp jaunosios auditorijos, „TikTok“ pagaliau pasiekė suaugusiuosius ir 2019 m. buvo 3 dažniausiai atsisiųsta programėlė su 500 mln. aktyvių vartotojų, galinti pasigirti panašiu naudojimosi intensyvumu kaip ir „Instagram stories“.

Pagrindinis „TikTok“ išskirtinumas – turinys „be filtro“, orientacija į turinio kūrimą, ne į jo estetikos „šlifavimą“. Dauguma „TikTok“ video yra kuriami namuose buitiškomis sąlygomis, visiška priešingybė instagraminėms studijoms su tobulu apšvietimu.

Kuo „TikTok“ gali pasitarnauti 2020 m.? Išbandykite programėlę redaguodami savo video turinį „Facebook“, „Instagram“ ir ypač „Instagram stories“.

„Rimtas“ kanalas profesiniams ryšiams megzti – „LinkedIn“

Nors šiek tiek profesionalesnės nei „Facebook“, grupės „LinkedIn“ išgyveno stagnaciją pastaruosius kelis metus. „LinkedIn“ vis pranešdavo apie grupių atnaujinimus, tačiau nei vienas jų nesusitvarkė su realiomis problemomis kaip šlamštas, bereikalingi pranešimai ir kt. „LinkedIn“ pamažu tvarkosi, teigiama, jog dabartiniai atnaujinimai stabdo 99,8 % brukalo. Visai realu, jog greitai „prasivalys“ ir grupės, turinčios didelį potencialą šiame sparčiai augančio įsitraukimo soc. tinkle.

Dar vienas „LinkedIn“ panašumas su „Facebook“ – renginiai. Ar žinojote, kad galimybė kurti renginius jau seniai egzistuoja ir „LinkedIn“? Spalį šis profesinis socialinis tinklas išleido naują įrankį, leidžiantį tiek vartotojams, tiek verslams kurti naujus renginius programėlėje. Čia turėtų atsirasti vietos diskusijoms ir įsitraukimui, kuris bus matomas ir kitiems Jūsų srityje dirbantiems žmonėms.

Neišnaudojote grupių ir renginių potencialo „LinkedIn“ ankščiau? 2020 metais prisijunkite prie aktualių grupių bei stebėkite dominančius renginius šiame soc. tinkle ir, jeigu tai reikalinga, išdrįskite sukurti su savo verslo sritimi susijusią grupę ar renginį.

Image source ©pngtree


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIAIS ŠALTINIAIS:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos