Dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai apie Google Ads

Kas yra Google AdWords?

Google AdWords – tai Google kompanijos sukurta reklamos programa, besiremianti mokesčio už paspaudimą kainodara. Naudodami Google AdWords, galite greitai ir lengvai pateikti savo verslo pasiūlymus savo potencialiems klientams visame Google reklamos tinkle.

Plačiau apie tai: Google AdWords reklamos privalumai, Google AdWords reklamos tinklas.

Ar Google AdWords reklama bus naudinga mano verslui?

Jeigu savo verslui esate sukūrę interneto svetainę ir norite sulaukti daugiau potencialių klientų apsilankymų ir kontaktų, atsakymas paprastas – taip. Pateikite savo užklausą ir mūsų AdWords specialistai Jums pristatys įvairias ir Jūsų verslui naudingas reklamavimosi Google AdWords tinkle galimybes.

Jeigu dar neturite savo interneto svetainės, siūlome peržiūrėti informaciją apie mūsų siūlomas interneto svetainių sukūrimo bei atnaujinimo paslaugas.

Plačiau apie tai: Google AdWords reklamos privalumai, Interneto svetainių sukūrimas ir atnaujinimas.

Kiek kainuoja google reklama?

Reklamuodamiesi Google AdWords Jūs mokate tik tada, kada Jūsų potencialūs klientai paspaudžia ant Jūsų skelbimo. Paspaudimo kaina yra kintama ir priklauso nuo daugelio kriterijų, iš kurių pagrindinis – konkurencija. Paprastai paspaudimo kaina siekia nuo kelių iki keliolikos eurocentų, tačiau ypač didelę konkurenciją turinčioms užklausoms (pavyzdžiui, „kreditai“, „automobilių nuoma“) paspaudimo kaina ant tekstinio skelbimo Google paieškoje gali siekti vieną ar net kelis eurus.

Visada galima nustatyti ir kontroliuoti maksimalią kainą už paspaudimą, tačiau nustačius per žemą kainą Jūsų skelbimai gali būti nerodomi, jeigu tuo metu daug kitų reklamos užsakovų yra nustatę didesnę paspaudimo kainą už savo skelbimus.

Plačiau apie tai: Google AdWords reklamos kaina.

Ar Google AdWords reklama taip pat gerina svetainės pozicijas natūraliuose paieškos rezultatuose?

Google AdWords reklama neturi jokios įtakos natūraliems paieškos rezultatams bei jų pozicijoms.

Plačiau apie tai: Google AdWords reklama ar SEO optimizavimas.

Ar mano konkurentai gali „išspaudinėti“ mano skelbimus?

Google kompanija skiria ypatingą dėmesį įvairių klaidingų (nenatūralių) paspaudimų ant reklaminių skelbimų identifikavimui ir, nustačiusi tokius atvejus, juos visada kompensuoja reklamos užsakovui. Taigi, jeigu Jūsų konkurentai tikėsis Jums pakenkti spaudinėdami ant Jūsų skelbimų, jie tik gaiš savo laiką – Google nustatys tokius mėginimus ir nemokamai Jums pridės atitinkamą paspaudimų dalį.

Ar įmanoma „permokėti“ už Google reklamą?

Google AdWords sistemoje reklamos išlaidos kontroliuojamos maksimaliu nustatytu dienos biudžetu. Pavyzdžiui, nustatę maksimalų 10 € dienos biužetą per 30 kalendorinių dienų Jūs niekada neišleisite daugiau nei 300 €. Dienos reklamos biudžetą Jūs bet kada galite padidinti ar pamažinti.

Jūs taip pat galite pilnai kontroliuoti ir maksimalią kainą, kurią pageidaujate išleisti už vieną paspaudimą ant Jūsų reklamos skelbimo.

Ar man reikalinga Google AdWords reklama, jeigu jau turiu geras pozicijas natūraliuose paieškos rezultatuose (SEO)?

Nuomonė, kad SEO yra geriau ir efektyviau nei AdWords (arba atvirščiai) yra klaidinga. Mokami skelbimai yra rodomi aukščiau, todėl Mokamo srauto dalis, ypač pagal konkurencingas (populiarias) paieškos frazes, paprastai sudaro ne mažiau nei 50 %. Investuojant tik į SEO, bus prarandama Mokamo srauto dalis, o investuojant tik į Google AdWords reklamą – Natūralaus srauto dalis.

Plačiau apie tai: Google AdWords reklama ar SEO optimizavimas.

Kodėl nematau savo reklamos skelbimų Google paieškoje pagal užsakytas paieškos frazes?

Reklamos skelbimų rodymas Google paieškoje priklauso ne tik nuo užsakytų paieškos frazių, bet ir nuo daugelio kitų faktorių, tokių kaip naudotojų pasirinkta paieškos kalbos versija, naudotojo buvimo vieta, reklamos užsakovo nustatytas dienos reklamos biudžetas ir maksimali paspaudimo kaina. Skelbimų rodymas taip pat priklauso ir nuo konkretaus naudotojo paieškos ir paspaudimų „istorijos“.

Taip pat būtina žinoti, kad skelbimai yra nerodomi pagal tas raktines frazes, kurios turi mažą paieškos apimtį (naudotojai retai ieško informacijos pagal tokias frazes).

Pasitikrinti, ar Jūsų skelbimas nurodytai paieškos frazei AdWords sistemoje tikrai yra užsakytas, galite Google Ad Preview and Diagnosis puslapyje.

Užduokite savo klausimą

Jeigu neradote atsakymo į savo klausimą, užpildykite ir išsiųskite pateiktą klausimo formą. Mes pasistengsime atsakyti ir susisiekti su Jumis kaip galima greičiau.

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Įrašykite savo klausimą
l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą