Skaitmeninės rinkodaros prognozės 2020 metams

Skaitmeninės rinkodaros prognozės 2020 metams

Su kokiais skaitmeninės rinkodaros pokyčiais susidursime šiemet?

Sėkmingai vykdoma skaitmeninė rinkodara reikalauja būti vienu žingsniu priekyje. Nors negalime numatyti visų šiais metais laukiančių pokyčių, tam tikros prognozės išryškėjo jau 2019-ųjų pabaigoje. Be abejonės, ateitis nebus tokia, kokia buvo, ir tai yra normalu, – tam reikia pasiruošti. Atrinkome 9 skaitmeninės rinkodaros ekspertų įžvalgas, padėsiančias planuoti 2020-ųjų rinkodaros veiksmus.

 

1. Vaizdo turinys taps trumpesnis ir lengviau pasiekiamas

Martha Ivester, skelbimų rinkodaros vadovė, pastebi, kad žaibiškai išpopuliarėjusi „TikTok“ platforma leidžia prognozuoti, kad 2020-aisiais sparčiai augs vaizdo įrašų programėlių naudojimas, kuris pasiūlys naujų būdų dalintis turiniu. „TikTok“ leido suprasti, koks turinys domina vartotoją – tikras, kūrybiškai pateiktas, trumpas ir lengvai suprantamas. Tačiau reikia pripažinti, kad trumpėjantis vartotojų dėmesys gali sukelti rimtų sunkumų rinkodaros ekspertams. Sprendimas – naudoti trumpesnius reklamos formatus ir mašininį mokymąsi (machine learning), kuris leidžia varijuoti ir siūlo įdomesnius sprendimus, tuo pačiu skatindamas vartotojo įsitraukimą. Kai kurie prekės ženklai, pvz., „Lego“ ar „Nike“, jau sėkmingai tai išbandė „YouTube“ platformoje ir tikėtina, kad 2020-aisiais susidursime su nauja skelbimų banga, kuri tyrinės šią paradigmą.

 

2. Dėmesį trauks trumpa ir aiškiai pateikta informacija

Vienas geriausių SEO specialistų Neil Patel, kaip ir Martha Ivester, pastebi, kad trumpas, aiškus, lengvai suvokiamas, dėmesį patraukiantis turinys šiemet taps itin populiarus. Sėkmingas vaizdo įrašas turi būti neilgas, tinkantis visoms platformoms, pateikiantis aktualią ir svarbią informaciją. Vartotojai yra žingeidūs ir siekia greitai surasti tai, kas juos domina. Tai apima ne tik vaizdo įrašus, bet ir tekstinį turinį. Būkite konkretūs. Rinkitės trumpus, informatyvius ir patrauklius tekstus, gebančius vienu ar keliais sakiniais perteikti vartotojui skirtą žinutę.

 

3. Balso paieška generuos didesnį srautą

Daugelis rinkodaros ekspertų pripažįsta, kad paieška mobiliaisiais įrenginiais krenta, tačiau sparčiai auga balso paieškos (voice search) rodikliai. Manuel Roman, vartotojų rinkodaros vadovas, prognozuoja, kad 2021 m. pabaigoje bus daugiau nei 1,6 milijardo žmonių, kurie reguliariai naudosis balso pagalbininkais įvairioms užduotims atlikti. Tai ekonomiškas sprendimas, padedantis kurti greitesnę ir mažiau pastangų reikalaujančią vartotojų patirtį.

 

4. Augs vaizdo paieškos rodikliai

Šiemet sukanka 20 metų nuo „Google Images“ atsiradimo. Tyrimai rodo, kad vartotojai vis labiau pasitiki vaizdais, ieškodami atsakymų ar įkvėpimo, taip pat spręsdami, kokias paslaugas ar produktus pirkti. Paieškos vadovė Gemma Howley pastebi, kad 2016–2018 m. vaizdo paieška mobiliajame įrenginyje išaugo daugiau nei 60 proc., o tai leidžia daryti prielaidą, kad pasinaudoję tinkamu teksto ir vaizdo deriniu galite pasiekti itin gerų rezultatų. Akivaizdu, kad 2020 m. rinkodaros specialistai toliau eksperimentuos su paieškos vizualizavimu, kad galėtų plėsti ir pritaikyti reklamines kampanijas šioje vaizdinėje eroje.

 

5. Internetiniai atsiliepimai taps svarbiu informacijos šaltiniu

2020 metais vienu iš svarbiausių informacijos šaltinių taps klientų atsiliepimai. Neseniai atliktame tyrime nustatyta, kad didelė dalis pirkėjų, siekdami susidaryti nuomonę apie naujus sprendimus, domisi internete esančiais atsiliepimais. „Daugelis B2B sektoriaus technologijų pirkėjų pasitiki žmonių prižiūrimais forumais, kurie suteikia jiems galimybę užduoti klausimus ir dalytis atsiliepimais“ – teigia Elena Filimonova, Niujorke įsikūrusios IT paslaugų įmonės „CGS“ pasaulinės rinkodaros vyresnioji viceprezidentė. Norėdami paskatinti savo klientus palikti teigiamus atsiliepimus, kreipkitės į juos tuomet, kai šiam veiksmui jie bus nusiteikę palankiausiai.

 

6. Biudžetas reikalaus griežtesnio planavimo

Daugelis rinkodaros ekspertų sutinka, kad 2020 metais požiūris į rinkodaros biudžetus taps griežtesnis. Skaitmeninio augimo rinkodaros ekspertė ir pranešėja Lisa Apolinski teigia, kad dėl numanomo artėjančio ekonominio nuosmukio ir politinio neapibrėžtumo, įmonės kur kas rimčiau vertins tai, kaip ir kur išleidžia savo pinigus, t. y. įmonės bus kritiškesnės ir įžvalgesnės, vertindamos, su kokiomis paslaugų agentūromis dirba ir kokių rezultatų iš jų tikisi.

 

7. Augs dėmesys prekės ženklo visuomeninei veiklai

Vartotojai iš prekės ženklo pradėjo tikėtis kur kas daugiau nei informacijos apie gaminius, – iš tikrųjų jie reikalauja prekės ženklo perspektyvos svarbiomis temomis. 2020 m. prekės ženklo požiūris į tokias problemas kaip klimato pokyčiai ar tvarumas taps dar svarbesnis. Marion Bernard, skelbimų rinkodaros vadovė Prancūzijoje, pastebi, kad didžioji dalis (60 %) Z kartos atstovų (tų, kurie gimė 1995–2005 m.) teigia, kad nori pakeisti pasaulį. Ir ši karta turi visus įrankius, kad galėtų daugiau sužinoti apie tuos prekės ženklus, kuriais domisi. Pvz., Prancūzijoje kas šeštas žmogus naudojasi „Yuka“ – brūkšninių kodų nuskaitymo programa, kuri leidžia įvertinti produktų naudą sveikatai. Iš tiesų vartotojams nerūpės, jei dings didžioji dalis prekės ženklų, jiems rūpės tai, kiek skaidrus prekės ženklo vaidmuo visuomenėje ir kur jis renkasi investuoti pinigus.

 

8. Suasmeninimas taps dar svarbesnis

Artėjame prie naujos eros, kai tradicinę rinkodarą keičia mašininis mokymasis. Dėl tobulėjančių technologijų rinkodaros specialistai gali geriau ištirti klientų patirtį ir ją personalizuoti. Tai leidžia suteikti daugiau asmeniškumo, žmogiškumo bei įvairovės ir individualiai pritaikyti turinį atskiram vartotojui. Jannika Bock, sprendimų klientams vadovė, prognozuoja, kad artimiausiais metais rinkodaros specialistai, siekdami rezultatyvumo, vis daugiau dėmesio skirs mašininiam mokymuisi ir automatizavimui. Ilgą laiką gerų rezultatų rinkodaroje buvo galima pasiekti vadovaujantis vien laiko patikrintomis taisyklėmis, tačiau šiais laikais jų lieka vis mažiau. Vartotojai tikisi žinučių, kurios atitiktų jų asmeninius poreikius. Tuo pačiu reklamuotojai, kurie naudojasi mašininiu mokymusi ir nuspėjamaisiais modeliais, gali kur kas efektyviau kontroliuoti kainų siūlymo strategijas, kas leidžia sutelkti dėmesį į vertingiausias konversijas, siekiant geresnės reklamos išlaidų grąžos ir didesnių pajamų.

 

9. Vartotojai ieškos tikrumo ir atvirumo

Vartotojui kaip niekada bus svarbus natūralumas ir prekės ženklo tikrumas. Lisa Apolinski pastebi, kad vartotojai vis labiau jaučia nepasitikėjimą tuo, ką skaito skaitmeninėje erdvėje, todėl įmonės, siekdamos išlaikyti klientą, turi laikytis nuoseklaus ir teisingo bendravimo. Nemeluokite ir neapgaudinėkite. Jei jūsų veikloje atsiras bet kokių netikslumų, neatitikimų ar neteisybės, klientas ne tik tai pastebės, bet ir pasirūpins, kad apie tai sužinotų kiti.

 

Image source ©pngtree


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIU ŠALTINIU:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

Google Ads naujienos

„Google Ads“ imasi pokyčių

„Google Ads“ imasi pokyčių

2019 m. eigoje „Google“ pranešė, kad spalio mėnesį bus atsisakyta dviejų „Google Ads“ funkcijų, siekiant optimizuoti reklamos skelbimų pateikimą. Deja, pokyčiai ne tik reikalauja laiko, bet ir sukelia tam tikrų nepatogumų – kas išlieka svarbu reklamos užsakovui ir kokių priemonių reikėtų imtis, siekiant užtikrinti didžiausią skelbimų našumą?

skaityti daugiau
Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis, todėl negalite atlikti stambių auditorijos tyrimų. Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasitikėti nuojauta ir pradėti spėlioti? Tikrai ne!

skaityti daugiau
Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

2018-aisiais vaizdo įrašų reklamos tradicijos ėmė keistis – video reklama išsiplėtė ir savo klientą ėmė lydėti kiekviename žingsnyje, sukeldama nemažai klausimų rinkodaristams. Susipažinkite su didžiųjų prekės ženklų idėjomis, kurios padės planuoti video reklamos strategijas 2019-aisiais, sėkmingai pritaikant naujus vartotojų elgsenos modelius.

skaityti daugiau
Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.

skaityti daugiau
Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą