Skip to main content
„Google Ads“ įgalino auditorijų sąrašų bendrinimą tarp valdytojo administruojamų paskyrų

„Google Ads“ įgalino auditorijų sąrašų bendrinimą tarp valdytojo administruojamų paskyrų

„Google Ads“ įgalino auditorijų sąrašų bendrinimą tarp valdytojo administruojamų paskyrų

Nuo auditorijos bendrinimo rankiniu būdu iki automatizuoto auditorijos sąrašų dalinimosi

„Google Ads“ pristatė lengvesnį būdą dalytis valdytojo paskyrose sukurtais auditorijų sąrašais su visomis arba dalimi kitų „Google Ads“ paskyrų bei antrinėmis paskyromis (kitomis valdytojo paskyromis, ang. sub-accounts). Iki šios dienos, norint dalytis auditorijos sąrašais su antrinėmis paskyromis, tekdavo atlikti kelis mechaninius veiksmus. Siekdama supaprastinti vartotojų patirtį, 2020 m. vasario 18 d. „Google Ads“ paskelbė, kad nuo šiol galite atsisakyti auditorijos bendrinimo rankiniu būdu ir įjungti nuolatinį auditorijos bendrinimą nustatymų skydelyje.

Pakartotinės rinkodaros sąrašų bendrinimas

Nepriklausomai nuo jūsų verslo tikslų (pardavimo skatinimo, prekės ženklo žinomumo didinimo ar kt.), pakartotinė rinkodara (remarketingas) gali pasiūlyti puikias plėtros galimybes, primindama apie jus tiems žmonėms, kurie jau lankėsi ar domėjosi jūsų svetaine / jūsų prekėmis ar paslaugomis. Naudodamiesi minėtuoju „Google Ads“ atnaujinimu galite įgalinti nepertraukiamą auditorijos bendrinimą savo valdomose paskyrose. Naująją funkciją, vadinamą pakartotinės rinkodaros sąrašo bendrinimu, galite suaktyvinti paskyros nustatymuose, kaip parodyta žemiau:

Pasirinkus bendrinimą, visi valdytojo paskyroje sukurti pakartotinės rinkodaros sąrašai bus automatiškai bendrinami su visomis esamomis ir būsimomis antrinėmis paskyromis. Paskyros gali gauti sąrašus iš kelių valdytojų paskyrų, tačiau jūs vis tiek galėsite kontroliuoti, kurie auditorijų sąrašai turi būti aktyvūs. Ateinančiais mėnesiais taip pat turėsite galimybę bendrinti antrinėse paskyrose sudarytus sąrašus su savo valdytojo paskyra.

TURĖKITE OMENYJE: dalindamiesi pakartotinės rinkodaros sąrašais, nepamirškite, kad gali būti, jog dalinatės konfidencialia informacija arba nuosavybės teise saugomais duomenimis. Pakartotinės rinkodaros sąrašus su kitomis paskyromis turėtumėte bendrinti tik tuo atveju, jei esate gavę atskirų klientų paskyrų („Google Ads“ paskyrų) leidimus bendrinti konkrečiai paskyrai priklausančius pakartotinės rinkodaros sąrašus, taip pat tik tuo atveju, jei šis bendrinimas nepažeidžia jokių su tomis paskyromis sudarytų susitarimų.

Daugiau informacijos apie pakartotinės rinkodaros sąrašų bendrinimą rasite čia: https://support.google.com/google-ads/answer/6123188


Straipsnio turinys parengtas remiantis šiais šaltiniais:

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos