„Google Ads“ įgalino auditorijų sąrašų bendrinimą tarp valdytojo administruojamų paskyrų

„Google Ads“ įgalino auditorijų sąrašų bendrinimą tarp valdytojo administruojamų paskyrų

Nuo auditorijos bendrinimo rankiniu būdu iki automatizuoto auditorijos sąrašų dalinimosi

„Google Ads“ pristatė lengvesnį būdą dalytis valdytojo paskyrose sukurtais auditorijų sąrašais su visomis arba dalimi kitų „Google Ads“ paskyrų bei antrinėmis paskyromis (kitomis valdytojo paskyromis, ang. sub-accounts). Iki šios dienos, norint dalytis auditorijos sąrašais su antrinėmis paskyromis, tekdavo atlikti kelis mechaninius veiksmus. Siekdama supaprastinti vartotojų patirtį, 2020 m. vasario 18 d. „Google Ads“ paskelbė, kad nuo šiol galite atsisakyti auditorijos bendrinimo rankiniu būdu ir įjungti nuolatinį auditorijos bendrinimą nustatymų skydelyje.

Pakartotinės rinkodaros sąrašų bendrinimas

Nepriklausomai nuo jūsų verslo tikslų (pardavimo skatinimo, prekės ženklo žinomumo didinimo ar kt.), pakartotinė rinkodara (remarketingas) gali pasiūlyti puikias plėtros galimybes, primindama apie jus tiems žmonėms, kurie jau lankėsi ar domėjosi jūsų svetaine / jūsų prekėmis ar paslaugomis. Naudodamiesi minėtuoju „Google Ads“ atnaujinimu galite įgalinti nepertraukiamą auditorijos bendrinimą savo valdomose paskyrose. Naująją funkciją, vadinamą pakartotinės rinkodaros sąrašo bendrinimu, galite suaktyvinti paskyros nustatymuose, kaip parodyta žemiau:

Pasirinkus bendrinimą, visi valdytojo paskyroje sukurti pakartotinės rinkodaros sąrašai bus automatiškai bendrinami su visomis esamomis ir būsimomis antrinėmis paskyromis. Paskyros gali gauti sąrašus iš kelių valdytojų paskyrų, tačiau jūs vis tiek galėsite kontroliuoti, kurie auditorijų sąrašai turi būti aktyvūs. Ateinančiais mėnesiais taip pat turėsite galimybę bendrinti antrinėse paskyrose sudarytus sąrašus su savo valdytojo paskyra.

TURĖKITE OMENYJE: dalindamiesi pakartotinės rinkodaros sąrašais, nepamirškite, kad gali būti, jog dalinatės konfidencialia informacija arba nuosavybės teise saugomais duomenimis. Pakartotinės rinkodaros sąrašus su kitomis paskyromis turėtumėte bendrinti tik tuo atveju, jei esate gavę atskirų klientų paskyrų („Google Ads“ paskyrų) leidimus bendrinti konkrečiai paskyrai priklausančius pakartotinės rinkodaros sąrašus, taip pat tik tuo atveju, jei šis bendrinimas nepažeidžia jokių su tomis paskyromis sudarytų susitarimų.

Daugiau informacijos apie pakartotinės rinkodaros sąrašų bendrinimą rasite čia: https://support.google.com/google-ads/answer/6123188

Image source ©pngtree


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIU ŠALTINIU:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

Google Ads naujienos

„Google Ads“ imasi pokyčių

„Google Ads“ imasi pokyčių

2019 m. eigoje „Google“ pranešė, kad spalio mėnesį bus atsisakyta dviejų „Google Ads“ funkcijų, siekiant optimizuoti reklamos skelbimų pateikimą. Deja, pokyčiai ne tik reikalauja laiko, bet ir sukelia tam tikrų nepatogumų – kas išlieka svarbu reklamos užsakovui ir kokių priemonių reikėtų imtis, siekiant užtikrinti didžiausią skelbimų našumą?

skaityti daugiau
Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis, todėl negalite atlikti stambių auditorijos tyrimų. Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasitikėti nuojauta ir pradėti spėlioti? Tikrai ne!

skaityti daugiau
Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

2018-aisiais vaizdo įrašų reklamos tradicijos ėmė keistis – video reklama išsiplėtė ir savo klientą ėmė lydėti kiekviename žingsnyje, sukeldama nemažai klausimų rinkodaristams. Susipažinkite su didžiųjų prekės ženklų idėjomis, kurios padės planuoti video reklamos strategijas 2019-aisiais, sėkmingai pritaikant naujus vartotojų elgsenos modelius.

skaityti daugiau
Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.

skaityti daugiau
Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą