Skip to main content
„Google Mobile-First Index“ bandymai – kaip pasikeis mobiliems įrenginiams nepritaikytų svetainių indeksavimas?

„Google Mobile-First Index“ bandymai – kaip pasikeis mobiliems įrenginiams nepritaikytų svetainių indeksavimas?

„Google Mobile-First Index“ bandymai – kaip pasikeis mobiliems įrenginiams nepritaikytų svetainių indeksavimas?

Augant mobiliųjų paieškų skaičiui „Google“ planuoja paieškos rezultatų permainas

Oficialiame 2016 metų lapkričio mėnesio „Google“ pranešime produktų vadybininkas Doantam Phan patvirtino, kad paieškos tinklas pradėjo „Mobile-First Index“ bandymus, siekdamas iš esmės pakeisti paieškos rezultatų generavimo principus. Šiuo metu dirbama ties modernia mobiliosios paieškos indekso versija, pirmenybę teikiant ne stacionaraus, o mobiliojo turinio vertinimui. Į šią naujieną pravartu atkreipti dėmesį visiems, siekiantiems išlaikyti ar net pakelti savo internetinės svetainės reitingus paieškos rezultatuose: dar vienas SEO sprendimas – pritaikyti svetainę mobiliems įrenginiams.

Augantis mobiliųjų paieškų skaičius reikalauja pokyčių

„Google“ tyrimai rodo, kad paieškos tinklo vartotojai pirmenybę skiria mobiliesiems įrenginiams, todėl įprastų paieškų (t. y. naudojantis stacionariu kompiuteriu) skaičius mažėja. Tai reiškia, kad tradicinis svetainių reitingavimas pradeda kelti sunkumų. Siekdamas užtikrinti optimaliausius rezultatus, „Google“ paieškos tinklas keičia įprastą reitingavimo sistemą, pirmenybę skirdamas mobiliosios svetainės turiniui.

„Siekdami užtikrinti tikslesnius paieškos rezultatus, norime reitinguoti svetaines pagal jų mobilųjį turinį. Nors ir toliau naudosime įprastą interneto svetainių ir programėlių katalogą, laikui bėgant algoritmai pradės indeksuoti svetainę pagal jos mobilųjį turinį“ – teigia Doantam Phan. Tai reiškia, kad įprasti „Google“ paieškos principai bus keičiami naujais, analizuojant struktūrizuotus mobiliųjų versijų duomenis – paieškos rezultatus lems ne įprastos, o mobiliosios svetainių versijos.

Ką turėtumėte daryti?

Nors apie paieškos rodiklių generavimo pokyčius kalbama daugiau nei metus, pirmieji bandymai buvo atlikti tik praėjusių metų pabaigoje. Tai viena didžiausių „Google“ planuojamų permainų, iš esmės keičianti paieškos rezultatų reitingavimą – mobiliosios versijos neturinčios svetainės kris į žemesnes paieškos pozicijas. Siekiant išvengti galimų nesklandumų ateityje, siūlome laiku atnaujinti savo interneto svetaines jas pritaikant mobiliems įrenginiams.

Kadangi minėtieji pakeitimai yra itin rimti, pilnas jų įgyvendinimas numatomas tik praėjus didesniam laiko tarpui. Vis dėlto, „Google“ rekomenduoja iš anksto pasiruošti ateities permainoms – praktinius patarimus rasite „Google Webmaster“ tinklaraštyje.


Šiame straipsnyje pateikta informacija iš žemiau nurodytų šaltinių:

Skaitmeninės rinkodaros paslaugos