Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

Video reklamos pokyčiai

Vaizdo įrašų reklama – galinga reklamos priemonė, sulaukianti išskirtinio rinkodaros specialistų dėmesio. Tiesa, iki šiol video reklamos galia apsiribojo tuo, kad buvo galima pasiekti milžinišką auditoriją, didinti prekinio ženklo žinomumą ir skatinti vartotojų susidomėjimą konkrečia preke ar produktu. 2018-aisiais tradicijos ėmė keistis. Video reklama išsiplėtė ir savo klientą ėmė lydėti kiekviename žingsnyje. Didieji prekės ženklai video rinkodaros sprendimus naudojo visuose reklamos etapuose nuo informavimo apie prekę iki paskatinimo ją įsigyti.

Kaip ir kodėl keitėsi vaizdo įrašų reklama?

Pastaraisiais metais video reklama keitė savo pobūdį ir tapo kur kas labiau orientuota į klientų veiklą. Tai nulėmė ne kas kitas, o besikeičianti vartotojų elgsena. 2018 m. atlikti tyrimai parodė, kad, priešingai nei visuotinis įsitikinimas, žmonės ne visuomet ieško pasyvios žiūrėjimo patirties. Tiesą sakant, daugelis jų trokšta kažko „gyvesnio“ ir interaktyvesnio.

Antroji priežastis, nulėmusi vaizdo rinkodaros strategijos pokyčius, yra tai, kad video platformos ėmė reaguoti į naują vartotojų elgesį. Kaip teigia „YouTube“ grupės produktų skyriaus vadovė Nicky Rettke, „istoriškai vaizdo įrašų reklama nebuvo orientuota į konkrečius žiūrovų veiksmus, optimizuojama ar matuojama tiesiogine klientų reakcija. Iš tiesų, vienintelis būdas, kaip žmonės galėjo „sąveikauti“ su vaizdo įrašu, buvo jo žiūrėjimas.“ Viskas pasikeitė 2018 m., vaizdo įrašų platformoms pradėjus vertinti vartotojų veiksmus, pavyzdžiui, nauji „YouTube“ video formatai, tokie kaip „ TrueView for action“, rinkodaros specialistams padėjo optimizuoti vaizdo įrašus, kad būtų skatinami konkretūs vartojo veiksmai, pvz., registracija paslaugai ar produkto įsigijimas.

Trys pamokos, padėsiančios planuoti 2019-ųjų vaizdo rinkodaros strategijas

Natūraliai kyla klausimas, kaip prekės ženklai turėtų keisti savo video reklamos strategijas 2019-aisiais, kad galėtų sėkmingai pritaikyti naujus vartotojų elgsenos modelius ir technologinius laimėjimus? Pateikiame tris patarimus iš praktikos, kuriuos jau spėjo išbandyti didieji prekės ženklai.

1. Skatinkite vartotojus imtis veiksmų

Pasak „American Marketing Association“, vidutiniškai kiekvienas JAV vartotojas kasdien gauna apie 10 000 pranešimų iš skirtingų prekės ženklų, todėl kiekvieno rinkodaros specialisto darbas yra surasti sprendimą, kaip tapti matomu šioje gausoje ir paskatinti jums naudingą vartotojo elgesį.

Puikus sėkmės pavyzdys – „Yoox Net-A-Porter“ kompanija – viena didžiausių internetinių parduotuvių, siūlanti išskirtines prabangos prekes. Žinodama, kad gana didelę jų klientų dalį sudaro impulsyvūs pirkėjai, „Yoox Net-A-Porter“ sukūrė unikalią vaizdo įrašų kampaniją, kuri suteikė žiūrovams galimybę įsigyti išskirtinę prekę per maksimaliai trumpą laiką. Žiūrovai turėjo vos 25 sekundes iki skelbimo pabaigos, kad galėtų paspausti nuorodą, nukreipiančią juos į pirkimo puslapį, kuriame jie galėjo pasinaudoti išskirtiniu pasiūlymu ir įsigyti unikalų produktą. To nepadarius, pasiūlymas pradingsta visam laikui. Skubos pojūtis paskatino pirkėjus imtis veiksmų ir tai nulėmė gana didelius pardavimo rodiklius.

2. Pasiekite tinkamą auditoriją, taikydami daugiafunkcinius sprendimus

Galite turėti patį originaliausią, įtikinamiausią ir labiausiai įkvepiantį skelbimą, tačiau, jei nenukreipsite jo tinkamai auditorijai, mažai tikėtina, kad pasieksite išsikeltus tikslus.

2019 m. imkite pavyzdį iš „Overstock.com“ sprendimo. 2018-aisiais internetinė namų prekių ir baldų parduotuvė apjungė kūrybinius video reklamos sprendimus su neseniai pasirodžiusiais rinkodariniais vaizdo įrašų našumo formatais, kurie skatino žiūrovus spustelėti ant nuorodų „pirkite dabar“ ar „sutaupykite“ ir nukreipdavo juos į „Overstock“ svetainę. Tuomet rinkodaros komanda naudojo „YouTube“ tinkintas tikslines auditorijas, kad pasiektų žmones, kurie neseniai spustelėjo vieną iš su siūlomu produktu susijusių paieškos skelbimų. Kadangi žiūrovai jau buvo parodę susidomėjimą konkrečia preke, kampanijos išlaidos buvo itin veiksmingos – iš tiesų, reklamos išlaidų grąža, jei lygintume ją su kitomis reklamos kampanijomis, skyrėsi net 3 kartus.

3. Kartokite, naudodami skirtingus formatus

Kad ir kaip neįprastai tai skambėtų, 2018-aisiais „Google Pixel“ komanda įsitikino, kad kartojimas nėra toks jau prastas sprendimas. Netgi priešingai! „Pakartotinis pranešimas yra pats geriausias būdas, kuris auditorijos dėmesį paverčia realiu veiksmu“, – teigė „Pixel“ kampanijos vadovas Jabari Hearn.

Komanda sukūrė video rinkodaros strategiją, kurios žinutė buvo transliuojama įvairiais formatais, kad auditorija būtų pasiekta iš skirtingų sąlyčio taškų. Viskas prasidėjo nuo „YouTube Masthead“ skelbimo, kurio formatas leido pasiekti plačią auditoriją ir – šiuo atveju – pradėti pokalbį apie „Pixel“. Vartotojams, kurie matė „Masthead“ ir apsilankė „Google“ parduotuvės „Pixel“ puslapyje, buvo rodomi 6 ir 15 sekundžių skelbimai. Galiausiai, vartotojams, kurie naudojosi paieška, kad sužinotų daugiau apie „Pixel“, buvo pateikti paieškos skelbimai, nukreipiantys juos į produkto svetainę. Žinoma, ši strategija buvo orientuota ne tik į konkrečius vartotojų veiksmus, bet ir į prekės ženklo žinomumo didinimą. Lyginant su ankstesnių reklamos kampanijų vidurkiu, prekės ženklo žinomumas išaugo 20 proc., o paspaudimų rodiklis į pirkimo puslapį – 113 proc.

Nauji metai – naujų galimybių laikas. Kad būtumėte sėkmingi, nepamirškite dviejų auksinių taisyklių. Visų pirma, – raskite tinkamą laiką reklamai. Pradėkite nuo akivaizdžių progų, pvz., atostogų sezono, sporto renginių, tarptautinių švenčių ir pan., tuomet leiskitės gilyn, ieškodami išskirtinių momentų, kurie padėtų jūsų prekės ženklui sužibėti. Antra, – planuokite. Apgalvokite kiekvieną žingsnį ir numatykite verslo tikslą kiekviename etape. Kai sudarysite tikslų rinkodaros planą, pasitelkite kūrybą. Geriausi prekės ženklai nesikartoja – jie ieško naujų, originalių sprendimų, leidžiančių pasiekti net ir pačius išrankiausius klientus. 


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIU ŠALTINIU:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Google Ads naujienos

Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis, todėl negalite atlikti stambių auditorijos tyrimų. Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasitikėti nuojauta ir pradėti spėlioti? Tikrai ne!

skaityti daugiau

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.

skaityti daugiau

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?

Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmestinai. Ką gi, situacija pasikeitė – slapukų politika tapo griežtesnė, o verslas, ignoruodamas lankytojo teisę žinoti ir rinktis, gali turėti rimtų nemalonumų, ypač tuomet, jei savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą