Kaip pasikeitė „Google“ verslo vertinimo sistema ir kaip paskatinti vertinimus?

Kaip pasikeitė „Google“ verslo vertinimo sistema ir kaip paskatinti vertinimus?

Verslo įmonių vertinimas „Google“ tinkle

Siekdamas pateikti naudotojams kuo tikslesnę ir išsamesnę informaciją apie vietinį verslą, jau prieš kelis metus „Google“ pristatė nemokamą „Google Mano Verslas (Google My Business)” paslaugą. Ši paslauga leidžia valdyti „Google“ paieškos bei žemėlapių rezultatuose rodomą verslo (įmonių) informaciją. Kartu „Google“ sukūrė galimybę naudotojams paskelbti savo atsiliepimus bei įvertinimus penkiabalėje sistemoje (nuo 1 iki 5 žvaigždučių).

Naudotojų vertinimams „Google“ skiria didelį dėmesį. Vertinimo rodikliai yra išskiriami ir gerai matomi, todėl turi daug įtakos įmonės įvaizdžio formavimui ir naujų klientų pritraukimui. Be to, bendras atsiliepimų skaičius ir vidutinis įvertinimo rodiklis gali teigiamai arba neigiamai paveikti svetainės pozicijas natūraliuose paieškos rezultatuose.

Kaip pasikeitė „Google“ vidutinio įvertinimo apskaičiavimas ir rodymas?

Jeigu prieš tai savo įmonės verslo paskyros informacijoje nematėte naudotojų vertinimų arba matėte kitokį vidutinio įvertinimo rodiklį, nenustebkite, jeigu ši informacija pasikeitė.

Iki šiol verslo vertinimo rodikliai paieškos rezultatuose buvo rodomi tik sulaukus ne mažiau 5 atsiliepimų. Dabar „Google“ skelbs vertinimo rodiklius jau po pirmojo užregistruoto atsiliepimo. Taip pat pasikeitė ir vidutinio įvertinimo apskaičiavimo algoritmas – prieš tai „Google“ naudotą sudėtingą vidurkio apskaičiavimo metodą (plačiau apie tai skaitykite http://localu.org/blog/google-show-4-8-rating-5-star-reviews/) pakeitė paprastas aritmetinio vidurkio apskaičiavimas.

Kaip paskatinti naudotojų atsiliepimus ir vertinimus?

Prašykite, kad klientai Jus įvertintų
Vienas efektyviausių būdų didinti įvertinimų rodiklį – asmeniškai to paprašyti klientų ir svetainės lankytojų.

Palengvinkite įvertinimo procesą
Taupykite kliento laiką ir supaprastinkite įvertinimo proceso eigą – pateikite tiesioginę nuorodą į vertinimo puslapį, glaustai ir aiškiai aprašykite, kaip pateikti įvertinimą. Tiesioginę nuorodą į savo verslo paskyros atsiliepimų-vertinimų puslapį galite rasti taip:

  1. Atlikite savo įmonės paiešką pagal tikslų pavadinimą taip, kad dešinėje rezultatų puslapio pusėje matytumėte savo verslo paskyros informacijos bloką (pavyzdžiui, https://www.google.lt/search?q=verslo%20id%C4%97j%C5%B3%20partneriai).
  2. Verslo paskyros informacijos bloke susiraskite mygtuką „Parašyti atsiliepimą“ ir jį paspauskite – Jums bus atidarytas atsiliepimo-vertinimo formos langas, o naršyklės adreso laukas pasikeis (pavyzdžiui, į https://www.google.lt/search?q=verslo%20id%C4%97j%C5%B3%20partneriai#lrd=0x46dd96b5b6641d51:0xf43d8b5e9c8bc6c6,3,).
  3. Pažymėkite visą puslapio adresą ir jį nukopijuokite (CTRL+C) – šis adresas ir bus tiesioginė nuoroda į Jūsų verslo atsiliepimų formos puslapį. Šią nuorodą galite pateikti savo svetainėje ir (arba) klientams siunčiamuose pranešimuose.

Rodykite susidomėjimą
Itin efektyvus atsiliepimų skatinimo būdas – po atlikto užsakymo pasiteirauti, ar klientas yra patenkintas paslauga (preke), ar turi kokių pastebėjimų, komentarų, pasiūlymų. Užklausą rekomenduojama nusiųsti per artimiausią savaitę nuo atlikto užsakymo – pirkėjas prisimins atliktą užsakymą, apsvarstys savo patirtį ir, tikėtina, paliks atsiliepimą.

Motyvuokite vertintojus
Motyvuokite klientus simboliniais prizais, dovanomis ir nuolaidomis už pateiktus įvertinimus.

Aktyviai reaguokite
Būkite aktyvūs ir parodykite, kad jums rūpi vartotojų įvertinimai. Skirkite laiko ir atsakykite į kiekvieną komentarą šalia įvertinimų bei visuomet išlikite mandagūs. Jei komentaras yra nemalonus, stenkitės išsiaiškinti, kas klientą nuvylė, ką turėtumėte pakeisti, į ką atkreipti daugiau dėmesio ir t. t. Jei reikės – atsiprašykite. Prisiminkite – lankytojai gali keisti ir koreguoti savo įvertinimus.

Ar įvertinimai gali pradingti?

Tam tikrais atvejais Jūsų verslo paskyroje palikti naudotojų atsiliepimai ir vertinimai gali pranykti. Tai gali nutikti dėl šių priežasčių:

Įvertinimai, pažymėti kaip brukalas
„Google“ kelia griežtus reikalavimus turinio kokybei, todėl įvertinimai, kurie pažeidžia „Google“ vidaus taisykles ir atrodo dirbtini yra ištrinami.

Įvertinimai, pateikti su nuorodomis
Įvertinimai su internetinių svetainių nuorodomis laikomi šlamštu ir yra šalinami.

Įvertinimai iš apleistų, užblokuotų ar neaktyvių paskyrų
Įvertinimas gali būti panaikintas, jei vertintojo (lankytojo) paskyra buvo užblokuota ar pašalinta.

Įvertinimai, pateikiami per išorines svetaines
„Google“ pripažįsta tik tuos įvertinimus, kurie paliekami tiesiogiai, naudojantis „Google+“, „Google+ Local“ ir „Google Maps“ paskyromis. Per kitas svetaines palikti įvertinimai gali būti ištrinti.

Dublikuotos verslo paskyros
Jeigu dėl kažkokių priežasčių buvo sukurtos kelios to paties verslo „Google Mano Verslas“ paskyros, naudotojų atsiliepimai ir vertinimai gali būti automatiškai perkelti iš vienos verslo paskyros į kitą.

Vietos pakeitimas
Jei pasikeitė įmonės adresas (tačiau bendrovės pavadinimas išliko toks pats), naudotojų atsiliepimai ir vertinimai bus perkelti, priskiriant juos naujam adresui.

Privatūs arba ištrinti įvertinimai
Jei naudotojas ištrins arba pakeis vertinimo rodymą į „privatus“, toks atsiliepimas ir vertinimas nebus rodomas Jūsų verslo paskyroje.


Straipsnyje pateikta informacija paimta iš žemiau esančių šaltinių:

Mūsų teikiamos paslaugos, susijusios su šia tema:

SEO naujienos

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Greičiausiai apie „Broken Link Building“ jau esate girdėję. Tačiau, ar žinote, ką iš tiesų tai reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti? Tai gana paprasta! Išmokite dirbti su „Broken Link Building“ sistema ir sustiprinkite savo svetainės pozicijas organinėje paieškoje.

skaityti daugiau
4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau
Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą