Skip to main content

UX (User Experience) – Vartotojo patirtis

Skaitmeninės rinkodaros terminų žodynas

Ką reiškia „UX (User Experience) – Vartotojo patirtis”?

Skaitmeninės rinkodaros termino „UX (User Experience) – Vartotojo patirtis” paaiškinimas:

UX (User Experience) – Vartotojo patirtis – apima visus pojūčius ir patirtis, kurias vartotojas patiria bendraudamas su jūsų svetaine ar produktu. Gera UX reiškia, kad svetainę naudoti yra lengva, intuityvu, aišku ir malonu. UX – tai vidinė svetainės struktūra, veikimo logika ir kelias iki konversijos.

UX dažnai painiojamas arba tapatinamas su UI (User Interface) – Vartotojo sąsaja, tačiau jeigu UX atsako į klausimą: „Kaip tai veikia ir kaip aš jaučiuosi tai naudodamas?”, tai UI atsako į klausimą „Kaip tai atrodo?”. Geras UX/UI palyginimo pavyzdys – gyvenamas namas:

  • UX yra namo planas: kambarių išdėstymas, patogus judėjimas tarp virtuvės ir valgomojo, logiškas jungiklių ir rozečių išdėstymas. Ar patogu gyventi šiame name?
  • UI yra interjero dizainas: sienų spalva, baldų stilius, užuolaidų raštai. Ar gražu šiame name?

Susiję terminai:


Skaitmeninės rinkodaros paslaugos jūsų verslui

VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI – 18 metų patirtį turinti skaitmeninės rinkodaros agentūra, teikianti visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Verslui pritaikyti skaitmeninės rinkodaros sprendimai yra mūsų sritis!

Ilgametė patirtis

Jau 18 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio ir veiklos sričių įmonėms.

Premium Google Partneris

Daugiau nei 13 metų esame sertifikuotas, o nuo 2022 metų Premium Google Partneris.

Kompleksiniai sprendimai

Kompleksinės paslaugos nuo interneto svetainių optimizavimo iki jų reklamos ir komunikacijos administravimo.

Teigiami atsiliepimai

Siekiame ilgalaikių bendradarbiavimo santykių, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.