Ką reiškia „Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis”?
Skaitmeninės rinkodaros termino „Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis” paaiškinimas:
Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis – tai metrika, parodanti kokia dalis svetainės lankytojų „įsitraukė” į svetainę (paspaudė nuorodą ir apsilankė kitame svetainės puslapyje, praleido svetainėje ilgesnį laiką, atliko kitus veiksmus, pavyzdžiui, užpildė formą ar atliko pirkimą.
Engagement Rate rodiklis apskaičiuojamas taip: (Apsilankymų skaičius su įsitraukimu / Visų apsilankymų skaičius) x 100.
Svarbu: „Engagement Rate” – tai „Bouce Rate – Atmetimo rodiklis” priešingybė. „Bouce Rate – Atmetimo rodiklis” rodiklis buvo pagrindinis „Universal Analytics” (GA3) versijoje. Naujesnėje „Google Analytics 4” (GA4) versijoje šis rodiklis pakeistas į „Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis”.
