Skip to main content
Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis

Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis

Skaitmeninės rinkodaros terminų žodynas

Ką reiškia „Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis”?

Skaitmeninės rinkodaros termino „Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis” paaiškinimas:

Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis – tai metrika, parodanti kokia dalis svetainės lankytojų „įsitraukė” į svetainę (paspaudė nuorodą ir apsilankė kitame svetainės puslapyje, praleido svetainėje ilgesnį laiką, atliko kitus veiksmus, pavyzdžiui, užpildė formą ar atliko pirkimą.

Engagement Rate rodiklis apskaičiuojamas taip: (Apsilankymų skaičius su įsitraukimu / Visų apsilankymų skaičius) x 100.

Svarbu: „Engagement Rate” – tai „Bouce Rate – Atmetimo rodiklis” priešingybė. „Bouce Rate – Atmetimo rodiklis” rodiklis buvo pagrindinis „Universal Analytics” (GA3) versijoje. Naujesnėje „Google Analytics 4” (GA4) versijoje šis rodiklis pakeistas į „Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis”.

 


Skaitmeninės rinkodaros paslaugos jūsų verslui

VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI – 18 metų patirtį turinti skaitmeninės rinkodaros agentūra, teikianti visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Verslui pritaikyti skaitmeninės rinkodaros sprendimai yra mūsų sritis!

Ilgametė patirtis

Jau 18 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio ir veiklos sričių įmonėms.

Premium Google Partneris

Daugiau nei 13 metų esame sertifikuotas, o nuo 2022 metų Premium Google Partneris.

Kompleksiniai sprendimai

Kompleksinės paslaugos nuo interneto svetainių optimizavimo iki jų reklamos ir komunikacijos administravimo.

Teigiami atsiliepimai

Siekiame ilgalaikių bendradarbiavimo santykių, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.