Skip to main content

CTR (Click-Through Rate) – Paspaudimų rodiklis

Skaitmeninės rinkodaros terminų žodynas

Ką reiškia „CTR (Click-Through Rate) – Paspaudimų rodiklis”?

Skaitmeninės rinkodaros termino „CTR (Click-Through Rate) – Paspaudimų rodiklis” paaiškinimas:

CTR (Click-Through Rate) – Paspaudimų rodiklis – tai metrika, parodanti, koks procentas naudotojų, pamačiusių jūsų reklamą ar nuorodą (parodymai), ją paspaudė (paspaudimai). CTR metrika naudojama reklamos efektyvumui išmatuoti – aukštesnis CTR nurodo į didesnį reklamos aktualumą pasirinktai auditorijai.

Paspaudimų rodiklis apskaičiuojamas taip: (Paspaudimų skaičius / Parodymų skaičius) * 100%.


Skaitmeninės rinkodaros paslaugos jūsų verslui

VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI – 18 metų patirtį turinti skaitmeninės rinkodaros agentūra, teikianti visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Verslui pritaikyti skaitmeninės rinkodaros sprendimai yra mūsų sritis!

Ilgametė patirtis

Jau 18 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio ir veiklos sričių įmonėms.

Premium Google Partneris

Daugiau nei 13 metų esame sertifikuotas, o nuo 2022 metų Premium Google Partneris.

Kompleksiniai sprendimai

Kompleksinės paslaugos nuo interneto svetainių optimizavimo iki jų reklamos ir komunikacijos administravimo.

Teigiami atsiliepimai

Siekiame ilgalaikių bendradarbiavimo santykių, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.