Skip to main content

CPC (Cost Per Click) – Kaina už paspaudimą

Skaitmeninės rinkodaros terminų žodynas

Ką reiškia „CPC (Cost Per Click) – Kaina už paspaudimą”?

Skaitmeninės rinkodaros termino „CPC (Cost Per Click) – Kaina už paspaudimą” paaiškinimas:

CPC (Cost Per Click) – Kaina už paspaudimą arba Paspaudimo kaina – tai reklamos kainodaros modelis, kai reklamuotojas moka mokestį tik tada, kai vartotojas paspaudžia ant jo reklaminio skelbimo. Tai populiarus kainodaros metodas „Google Ads“ ir kitose PPC platformose.


Skaitmeninės rinkodaros paslaugos jūsų verslui

VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI – 18 metų patirtį turinti skaitmeninės rinkodaros agentūra, teikianti visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Verslui pritaikyti skaitmeninės rinkodaros sprendimai yra mūsų sritis!

Ilgametė patirtis

Jau 18 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio ir veiklos sričių įmonėms.

Premium Google Partneris

Daugiau nei 13 metų esame sertifikuotas, o nuo 2022 metų Premium Google Partneris.

Kompleksiniai sprendimai

Kompleksinės paslaugos nuo interneto svetainių optimizavimo iki jų reklamos ir komunikacijos administravimo.

Teigiami atsiliepimai

Siekiame ilgalaikių bendradarbiavimo santykių, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.