Ką reiškia „Bounce Rate – Atmetimo rodiklis”?
Skaitmeninės rinkodaros termino „Bounce Rate – Atmetimo rodiklis” paaiškinimas:
Bounce Rate – Atmetimo rodiklis – tai metrika, parodanti kokia dalis svetainės lankytojų neatliko jokio veiksmo (neperžiūrėjo kitų svetainės puslapių, nepaspaudė nuorodų, neužpildė formos ar pan.) prieš iš jos išeidami. Aukštas Bouce Rate rodiklis gali reikšti, kad svetainės lankytojai nerado reikalingos informacijos, svetaine nebuvo patogu naudotis arba jie buvo nukreipti į svetainę iš netinkamai pateiktos nuorodos.
Bouce Rate rodiklis apskaičiuojamas taip: (Apsilankymų skaičius be atlikto veikmo / Visų apsilankymų skaičius) x 100.
Svarbu: šis rodiklis buvo pagrindinis „Universal Analytics” (GA3) versijoje. Naujesnėje „Google Analytics 4” (GA4) versijoje šis rodiklis pakeistas į „Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis”.
