Skip to main content
Bounce Rate – Atmetimo rodiklis

Bounce Rate – Atmetimo rodiklis

Skaitmeninės rinkodaros terminų žodynas

Ką reiškia „Bounce Rate – Atmetimo rodiklis”?

Skaitmeninės rinkodaros termino „Bounce Rate – Atmetimo rodiklis” paaiškinimas:

Bounce Rate – Atmetimo rodiklis – tai metrika, parodanti kokia dalis svetainės lankytojų neatliko jokio veiksmo (neperžiūrėjo kitų svetainės puslapių, nepaspaudė nuorodų, neužpildė formos ar pan.) prieš iš jos išeidami. Aukštas Bouce Rate rodiklis gali reikšti, kad svetainės lankytojai nerado reikalingos informacijos, svetaine nebuvo patogu naudotis arba jie buvo nukreipti į svetainę iš netinkamai pateiktos nuorodos.

Bouce Rate rodiklis apskaičiuojamas taip: (Apsilankymų skaičius be atlikto veikmo / Visų apsilankymų skaičius) x 100.

Svarbu: šis rodiklis buvo pagrindinis „Universal Analytics” (GA3) versijoje. Naujesnėje „Google Analytics 4” (GA4) versijoje šis rodiklis pakeistas į „Engagement Rate – Įsitraukimo rodiklis”.


Skaitmeninės rinkodaros paslaugos jūsų verslui

VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI – 18 metų patirtį turinti skaitmeninės rinkodaros agentūra, teikianti visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Verslui pritaikyti skaitmeninės rinkodaros sprendimai yra mūsų sritis!

Ilgametė patirtis

Jau 18 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio ir veiklos sričių įmonėms.

Premium Google Partneris

Daugiau nei 13 metų esame sertifikuotas, o nuo 2022 metų Premium Google Partneris.

Kompleksiniai sprendimai

Kompleksinės paslaugos nuo interneto svetainių optimizavimo iki jų reklamos ir komunikacijos administravimo.

Teigiami atsiliepimai

Siekiame ilgalaikių bendradarbiavimo santykių, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.