Skip to main content

Audience – Auditorija

Skaitmeninės rinkodaros terminų žodynas

Ką reiškia „Audience – Auditorija”?

Skaitmeninės rinkodaros termino „Audience – Auditorija” paaiškinimas:

Audience – Auditorija – tai svetainės lankytojų grupė, kurią vienija tam tikri bendri požymiai, pavyzdžiui, demografija (amžius, lytis), geografija (šalis, miestas), kalba, naudojami įrenginiai (stalinis kompiuteris, išmanus telefonas) ar elgsena svetainėje (apsilankymas tam tikruose puslapiuose ar tam tikrų veiksmų atlikimas).

Teisingas auditorijos pasirinkimas yra ypač svarbus reklaminės kampanijos planavime. Skirtingos auditorijos taip pat yra plačiai naudojamos pakartotinės rinkodaros reklaminėse kampanijose.


Susiję terminai:


Skaitmeninės rinkodaros paslaugos jūsų verslui

VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI – 18 metų patirtį turinti skaitmeninės rinkodaros agentūra, teikianti visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Verslui pritaikyti skaitmeninės rinkodaros sprendimai yra mūsų sritis!

Ilgametė patirtis

Jau 18 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio ir veiklos sričių įmonėms.

Premium Google Partneris

Daugiau nei 13 metų esame sertifikuotas, o nuo 2022 metų Premium Google Partneris.

Kompleksiniai sprendimai

Kompleksinės paslaugos nuo interneto svetainių optimizavimo iki jų reklamos ir komunikacijos administravimo.

Teigiami atsiliepimai

Siekiame ilgalaikių bendradarbiavimo santykių, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.