Kaip padidinti sekėjų skaičių „Instagram“?
Instagram – vienas populiariausių socialinių tinklų, skaičiuojama, kad juo naudojasi 1,4 mlrd. vartotojų visame pasaulyje. Gali būti, kad jau naudojatės Instagram norėdami pasiekti savo rinkodaros tikslus, o gal kažkada susikūrėte paskyrą, tačiau dirbate su ja nenuosekliai ir sekėjų skaičius nedidėja. Pasitikrinkite, ar viską išbandėte, kad padidintumėte žmonių įsitraukimą ir savo prekės ženklo žinomumą.
Viskas prasideda nuo vizijos
Visi didieji planai prasideda nuo vizijos ir strategijos. Susidėliokite savo planą, numatykite tikslus, išanalizuokite savo auditoriją, išsiaiškinkite, kokios temos jai gali būti aktualios. Skirkite laiko įdomaus turinio paieškai. Apibrėžkite, koks yra jūsų prekės ženklo tonas ir įvaizdis, kad visi jūsų skelbiami įrašai būtų susiję, išlaikantys vienodą stilistiką. Atminkite, kad jūsų strategija turi būti gerai apgalvota, tačiau lanksti, kad galėtumėte greitai prisitaikyti prie tendencijų ir auditorijos. O svarbiausia yra apsibrėžti, kokiais rodikliais matuosite savo strategijos sėkmę.
Pažinkite savo tikslinę auditoriją
Kaip jau minėjome, kuriant turinį, svarbu pažinti savo auditoriją. Apgalvokite, kokie tai žmonės, kas jiems svarbu, kuo jie domisi, net tai kaip naudojasi socialiniais tinklais. Pagal tai ir pritaikysite savo strategiją. Tikslinės auditorijos apibrėžimas taip pat yra puiki galimybė užtikrinti, kad pasieksite ir tuos žmones, kurie dar nėra jūsų klientai, tačiau gali jais būti.
Svarbiausia – aukštos kokybės turinys
Nuo savo atsiradimo Instagram patyrė daug įvairių pokyčių ir keičiasi toliau, tačiau šio socialinio tinklo esmė išlieka tokia pati – vizualus patrauklumas. Ne paslaptis, kad prekiniams ženklams labai gyvybiškai svarbu pritraukti dėmesį, o tai galima padaryti kuriant aukštos kokybės turinį, kitaip sakant, vizualus. Tačiau kartais sunku apibrėžti, kokį turinį laikome kokybišku? Kas jam būdinga?
- Didelės raiškos nuotraukos, kokybiški vaizdo įrašai.
- Garsas turi būti aiškus, lengvai suprantamas auditorijai.
- Gerai įskaitomas tekstas, net ir mažame ekrane. Apgalvokite teksto spalvų pasirinkimą, šrifto dydį, stilių. Neapkraukite vazdo įrašo, mažame ekrane gali būti sunku jį skaityti.
- Vizualai, atitinkantys Instagram rekomendacijas.
Tai nereiškia, kad jūsų nuotraukos turi būti tarsi darytos NASA, tačiau standartai kokybei turi būti gana aukšti. Paskutinis kriterijus, kuris gali apibūdinti, ar jūsų turinys yra geras, kokybiškas, tai užduoti sau klausimą: „ar man pačiam patinka toks turinys?”.
Dėmesys vaizdo įrašams
Turbūt pastebėjote, kad vaizdo įrašai sulaukia didelio dėmesio ir populiarumo ne tik Instagram, tačiau ir kituose socialiniuose tinkluose. Norėdami sulaukti didesnio vartotojų įsitraukimo, kurkite vadinamuosius Reels – tai trumpi vaizdo įrašai, kurie talpinami Instagram tinklelyje. Geras turinys sulauks ne tik daugiau peržiūrių, pasidalinimų, bet ir algoritmų malonės. Tačiau labai svarbu, kad vaizdo įrašai būtų aiškūs, pasakojantys įtraukiančią istoriją, kokybiški ir įdomūs.
Sekite atnaujinimus
Instagram nuolat paskelbia apie atnaujinimus, kurie prisideda prie kokybiškesnio turinio kūrimo. Išbandykite redagavimo įrankius, naujus filtrus, šriftus ir kitas galimybes.
Nenuvertinkite Instagram Stories
Išnaudokite Stories vartotojų įsitraukimo skatinimui: darykite apklausas, konkursus. Kuo daugiau vartotojų įsitrauks į jūsų kuriamą turinį, tuo algoritmai jums bus palankesni.
Stebėkite savo konkurentus
Kurdami savo strategiją, nenuleiskite akių nuo konkurentų. Analizuokite jų strategijas, kad galėtumėte pasimokyti iš jų geriausios praktikos arba…klaidų.
Domėkitės tendencijomis
Populiarios temos, garso takeliai ir turinio formatai – tai, į ką turite atkreipti dėmesį bei pritaikyti savo turiniui, kad sulauktumėte didesnio įsitraukimo.
Socialinių tinklų administravimas reikalauja jūsų nuolatinio įsitraukimo ir pastangų, todėl jei norite kokybiško galutinio rezultato, apsvarstykite galimybę ieškoti patikimo partnerio, kuris padėtų jums pasiekti užsibrėžtų tikslų. Mes pasiruošę jums padėti! Kreipkitės ir kartu siekime tikslų.