Google Ads naujienos
„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą
„AdWords“ plėtiniai „Google“ paieškos rezultatuose esančiuose mokamuose skelbimuose leidžia pateikti daugiau informacijos apie Jūsų įmonę ir teikiamas paslaugas. Plėtiniai suteikia daugiau reikšmingumo Jūsų skelbimui, todėl didėja skelbimo matomumas ir paspaudimų skaičius. Taip pat lankytojams yra suteikiama galimybė atlikti tiesioginius kontaktinius ir funkcinius veiksmus, pvz., naudodamiesi išmaniuoju telefonu ir spustelėję ant skelbimo, naudotojai gali greitai ir lengvai paskambinti į Jūsų įmonę arba iš karto patekti į norimą svetainės skiltį. Plėtiniai rodomi tuomet, kai skelbimo reitingas yra gana aukštas ir „AdWords“ sistema apskaičiuoja, kad minėtasis sprendimas pagerintų skelbimo našumą.
Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?
Raktinių žodžių paieška, jų pritaikymas ir analizė iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kaip sudėtingas, daug laiko ir žinių reikalaujantis darbas. Ar visuomet taip ir yra? Galime užtikrinti – vadovaujantis vos keliais laiko patikrintais patarimais, raktinių žodžių planavimas gali tapti greita ir efektyvia procedūra, leidžiančia užsitikrinti geresnes pozicijas Google paieškoje.
Naujos „Google AdWords“ tekstinių skelbimų taikymo galimybės
Naujoji „Google AdWords“ tekstinių skelbimų taikymo funkcija {IF} leidžia pritaikyti skelbimus pagal kai kuriuos naudotojams būdingus požymius. Šią funkciją galima naudoti taikant tekstinių skelbimų antraščių bei aprašymų tekstus.
Išplėstiniai „Google AdWords“ paieškos skelbimai keičia standartinius
„Google“ praneša, kad nuo šių metų vasario bus anuliuota galimybė kurti standartinius „Google AdWords“ paieškos skelbimus. Jau sukurti ir veikiantys standartiniai „AdWords“ skelbimai nebus stabdomi ar naikinami, tačiau naujų skelbimų kūrimas ir redagavimas bus atliekamas tik su išplėstiniais „Google“ paieškos sistemos skelbimais.