Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę?

Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę?

„Google“ geriau vertina kokybišką svetainių turinį

Praktika rodo, kad kalbėdami apie turinio svarbą pamirštame įvertinti jo kokybę. Svarbiausias „Google“ tikslas – atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir užklausas, pateikti aktualiausią turinį patogiausiu būdu. „Google“ paieškos algoritmų robotai nuskaito puslapių turinį, identifikuoja pateiktą informaciją ir konkretų pateikimo būdą. Vartotojams aktualus ir „Google“ suprantamas turinys rodomas aukštesnėse paieškos rezultatų pozicijose.

Daugiau ne visada yra geriau

Turinio kokybė yra vienas svarbiausių faktorių, lemiančių Jūsų svetainės pozicijas paieškoje – jei dažnai skelbsite didžiulį kiekį informacijos, tai dar nereiškia, kad būsite pranašesni ir reitinguojami aukščiau už savo konkurentus, kurie tai darys rečiau, tačiau orientuosis į kokybę. Kad pasiektumėte maksimalių rezultatų, turinio kokybei skirkite pakankamai laiko, lėšų ir pastangų.

Koks turinys yra blogas?

Prastai reitinguojamas turinys yra orientuotas tik „į save“, kuomet tekstuose giriamasi įmonės pasiekimais ir (arba) vykdomos veiklos nauda ir nieko daugiau. „Google“ nevertina turinio, kuris neatsako į klientui rūpimus klausimus, nesuteikia naudingos ir aktualios informacijos, nepadeda siekti vartotojų užsibrėžtų tikslų ir neatitinka užklausų esmės.

Koks turinys yra geras?

Kokybiško turinio kūrimas – sunkus, daug laiko ir praktikos reikalaujantis darbas, kurio negalima talpinti į universalius rėmus ir apibrėžti taisyklėmis – kiekvienas atvejis yra unikalus ir orientuotas į atskiras tikslines auditorijas. Norint sukurti kokybišką, „Google“ ir lankytojų reikalavimus atitinkantį turinį, visų pirmą reikia pažinti tikslinę auditoriją ir laikytis SEO specialistų rekomendacijų:

  • Kurkite glaudų tarpusavio ryšį – padėkite svetainės lankytojams siekti užsibrėžtų tikslų, suteikite naudingos informacijos aktualiomis temomis, atsakykite į juos dominančius klausimus ir pateikite problemų sprendimo būdus.
  • Pasidomėkite, kokios informacijos ieško ir kokiomis temomis domisi Jūsų tikslinė auditorija. Remdamiesi šia informacija, ieškokite aktualiausių turinio idėjų.
  • Apsvarstykite, kokius raktažodžius naudoti – įvertinkite tikslinių vartotojų dažniausiai naudojamus ir Jūsų veiklos sritį atitinkančius raktinius žodžius.
  • Informaciją pateikite vaizdžiai, parinkdami tinkamą dizainą bei stilistiką.
  • Pasirūpinkite svetainės funkcionalumu, greitu užkrovimu, patogiu aktualios informacijos pateikimu ir tinkamu pritaikymu skirtingiems įrenginiams bei naršyklėms.

Šiame straipsnyje pateikta informacija iš žemiau nurodyto šaltinio:
Mūsų teikiamos paslaugos, susijusios su šia tema:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

SEO naujienos

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui

Įmonės įvaizdžio kūrimo procese svarbų vaidmenį atlieka SEO, stiprinantis ir padedantis palaikyti ryšį su potencialiais klientais, verslo partneriais ir investuotojais. Tinkamai įgyvendinti SEO sprendimai kuria geresnę svetainės lankytojų patirtį, stiprina prekės ženklo vardą ir užtikrina ilgalaikę sėkmę.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Google+) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą