Kaip 2018-aisiais keisis Jūsų turinio rinkodaros strategijos?

Kaip 2018-aisiais keisis Jūsų turinio rinkodaros strategijos?

Ką žinote apie rytojaus rinkodarą?

2017-ieji artėja link pabaigos – ar jau spėjote apsvarstyti 2018 metų verslo kryptis, apsibrėžėte naujus planus ir numatėte rinkodaros strategijas? Praktika čia gan negailestinga – jei kiekvienais metais laikysitės to paties plano, greičiausiai, neprisitaikysite prie nuolatos tobulėjančios rinkos, be to, galite praleisti itin palankią galimybę augti ir pranokti savo konkurentus. Pvz., prieš 5-erius metus dalis verslininkų manė, kad „Facebook“ tėra laiko švaistymas, tačiau sparčiai augantis socialinis tinklas atvėrė naujas galimybes ir leido pasiekti milžinišką auditoriją.

Galvodami apie ateinančių metų rinkodarą, neleiskite laiko vėjais – kad būtumėte vienu žingsniu priekyje, rytojų planuokite šiandien!

 

Kokybė laimės prieš kiekybę – siūlykite personalizuotą turinį

Manoma, kad 2018 m. pagrindinis dėmesys bus skiriamas klientų lojalumo stiprinimui. Rinkodaros specialistai vis garsiau kalba apie tai, kad neturėtume koncentruotis ties naujų klientų skaičiumi. Esant perpildytos rinkos situacijai, klientai bando įvairius produktus ir prekes, todėl esminis verslo dėmesys turi būti skiriamas jų sugrąžinimui – lojalūs klientai stiprina jūsų prekės ženklo pozicijas rinkoje. Privalote pažinti savo klientą, jį suprasti ir ieškoti optimalių sprendimų kiekvienoje situacijoje. Nepamirškite, kad jūsų pirkėją kiekvieną dieną atakuoja milžiniškas turinio kiekis, todėl labai svarbu (svarbiau nei bet kada anksčiau) auditoriją pasiekti individualiu lygiu, siūlant personalizuotą turinį.

Dinaminės, interaktyvios svetainės, originalus turinys ir tikslingos reklamos kampanijos taps turinio rinkodaros standartais.

 

Atsigręžkite į SEO – išaugs optimizacijos poreikis

Per pastaruosius keletą metų daugelis verslininkų itin didelį dėmesį skyrė socialiniams tinklams, kas padėjo sėkmingai didinti auditoriją ir gerinti prekinio ženklo žinomumą. Vis dėlto, 2018 metais rinkodaros specialistai ragina sugrįžti prie SEO. Besikeičiantys vartotojų poreikiai, technologinis vartotojo tobulėjimas ir augantis dėmesys svetainės kokybei ragina iš naujo persvarstyti svetainių ir tinklaraščių turinį, skiriant jam maksimalų dėmesį. Nors SEO darbai yra ilgalaikių investicijų reikalaujantis procesas, tinkamai įgyvendinti sprendimai užtikrina ilgalaikius rezultatus, t. y. net ir vienas gerai paruoštas, tinkamai optimizuotas įrašas gali kelerius metus generuoti jūsų svetainės srautą.

Profesionalus svetainės paruošimas ir tikslinga optimizacija (apimanti tiek vidinius, tiek išorinius svetainės parengimo darbus) padeda pritraukti didesnį potencialių klientų srautą, stiprina aktualių raktažodžių reitingą ir gerina prekinio ženklo pozicijas rinkoje.

 

Žinokite, kaip keisis komunikacija socialiniuose tinkluose

Kasdienė komunikacija socialiniuose tinkluose iš esmės keičiasi. Ilgą laiką gyvavusi strategija – 4 įrašai per savaitę – praranda savo vertę. Kiekybiniai rodikliai nebegali suteikti realios naudos. Nors galime analizuoti pačius įvairiausius rodiklius (skaičiuoti savo puslapio lankytojus ar konkrečių prekių pirkėjus, matuoti, kiek peržiūrų ir paspaudimų gavome, kokiu paros laiku didžiausio dėmesio sulaukėme, kuriam miestui esame aktualiausi, kokie yra vaizdo įrašo peržiūros rodikliai, kiek žmonių pasidalino mūsų turiniu, pradėjo sekti mūsų puslapį ar kt.), labai dažnai pastangos matyti visas detales, trukdo bendram paveikslo suvokimui.

Analizuodami įrašus turime žinoti, kokių atsakymų mums reikia. Jei skaičiuosime vien like skaičių, ar tai reiškia, kad gausime daugiau pardavimų ir mūsų pinigai bus išleisti racionaliai? Neapsigaukite – tai kad jūsų įrašas pasiekė 5 000 žmonių nėra geras rezultatas, ypač tuomet, jei jam skyrėte savo laiką ir pinigus. Jūsų auditorija, greičiausiai, yra keli šimtai tūkstančių žmonių, o tai reiškia, kad pasiekėte tik nedidelį procentą vartotojų, ir neįvertinę, kodėl taip nutiko, jau pradėjote kurti kitą įrašą. Visų pirma turėtumėte rūpintis turinio kokybe ir racionalia jo sklaida. Verslo sėkmė nepriklauso nuo to, kaip dažnai kalbate, kur kas svarbiau – ką pasakote ir kas jus išgirsta.

Manoma, kad socialiniuose tinkluose mažės televizinių klipų ir spaudos naujienų, tačiau augs specialiai šiai platformai sukurto turinio poreikis. Kitaip sakant, užuot bandžius eksperimentuoti su atskiromis reklamos agentūromis, prekės ženklo žinomumą turėtumėte stiprinti nuosekliu, tačiau skirtingiems sklaidos kanalams pritaikytu turiniu.

 

Tobulinkite integraciją – atskiri kanalai reikalaus nuoseklaus turinio

Vienas didžiausių 2018 metų iššūkių – sukurti integruotą, daugiakanalį turinį, t. y. pateikti nuoseklų pranešimą visuose sklaidos kanaluose. Jūsų siekiamybė – transliuoti žinutę, kurią atpažintų klientas, nepriklausomai nuo to, ar tai būtų „Facebook“, „LinkedIn“, „YuoTube“, „Twitter“, „Instagram“, „Pinterest“, jūsų svetainė, tinklaraštis, naujienlaiškis ar kitos el. pašto žinutės. Matydamas vieningą pranešimą, klientas jus atpažins, jumis pasitikės ir žinos, ko gali iš jūsų tikėtis. Iš kitos pusės, rinkodaros specialistai 2018 metais siūlo nepamiršti frazės mažiau yra daugiau – dažnu atveju bandymas aprėpti visus kanalus nėra tinkamas pasirinkimas. Šokinėdami iš vieno tinklo į kitą, galite negauti pageidaujamo srauto ir veltui išnaudoti savo energiją. Racionaliai įvertinkite turimus duomenis ir laikykitės tų kanalų, kurie jums yra naudingi, pvz., galbūt pastebėjote, kad jūsų „Twitter“ paskyra neatveda reikiamo srauto, tačiau „Instagram“ ar „Pinterest“ sparčiai didina potencialių klientų gretas.

Sėkmingos 2018 metų turinio rinkodaros strategijos bus paremtos nuoseklumu.

 

Pagalvokite apie tai, kur esate šiandien ir kur norite būti ateityje. Ateinančiais metais pereisime į tikslingesnę, personalizuotą rinkodarą. Didžiausią vertę prekėms ir paslaugoms kurs ne dažnas kalbėjimas apie produktus, o nuosekliai plėtojamas turinys. Raginame ieškoti darnios strategijos, kuri sujungtų socialinę žiniasklaidą, turinio rinkodarą ir SEO darbus. Laikas pradėti planuoti ateitį. Ar esate pasiruošę sutikti 2018 m.?

 


Straipsnyje remtasi žemiau esančiais šaltiniais:

Mūsų teikiamos paslaugos, susijusios su šia tema:

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.

N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.

N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.

N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google AdWords Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, Youtube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Google+) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

I

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą