Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?

Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?

Svetainės pozicijų vertinimas

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai svetainės pozicijų iškėlimas „Google“ paieškoje. Vertindami SEO proceso rezultatyvumą, į paieškos laukelį vedame atitinkamą raktinę frazę ir stebime, kokioje pozicijoje atsiduria mūsų svetainė. Nors šis vertinimas yra vienas paprasčiausių būdų apžvelgti rezultatus, ne visais atvejais jis yra tikslingas.

Kriterijai, lemiantys paieškos rezultatus

„Google“ sugeneruoti duomenys yra nepastovūs, t. y. paieškos rezultatų pateikimui įtakos turi daugybę veiksnių, iš kurių išskiriami du pagrindiniai:

Paieškos vieta. „Google“ rezultatai priklauso nuo vietos, kurioje atliekama paieška. Pavyzdžiui, jei dviejuose skirtinguose miestuose atliksite kavinės paiešką, paieškos tinklo rezultatai skirsis, t. y. Jums bus pateikta informacija apie arčiausiai Jūsų esančias kavines.

Personalizacija. „Google“ paieškos sistema vertina Jūsų atliekamus veiksmus ir kaupia informaciją apie vykdomas paieškas. Siekiant kuo tiksliau atitikti Jūsų poreikius, automatiškai koreguojamas ir paieškos rezultatų išdėstymas.

Kaip atlikti objektyvų svetainės pozicijų įvertinimą?

Atsijunkite nuo paskyrų. Jei esate prisijungę prie „Google“, „Yahoo“, „Bing“ ar kitų paskyrų, apie Jūsų naršymo įpročius sukaupta informacija turės įtakos rezultatų išdėstymui. Siekdami objektyvumo, atsijunkite nuo paskyrų.

Pakeiskite interneto naršyklės nustatymus. Interneto naršyklės nustatymai, pvz., pasirinkta kalba, turi tiesioginės įtakos paieškos rezultatų išdėstymui. Tikrindami svetainės pozicijas paieškoje, pasirinkite neutralius nustatymus arba Jūsų tikslinei auditorijai aktualias kalbas.

Išvalykite naršymo istoriją. Veiksmai, kuriuos atliekate internete, saugomi naršyklės istorijoje (cookies), todėl, siekdami objektyvių rezultatų, išvalykite naršymo duomenis.

Įjunkite privataus naršymo režimą. Atsidarę „Incognito“ (privataus naršymo) langą galėsite matyti išorinių veiksnių neįtakotus paieškos rezultatus.

Kaip pasiekti geresnes svetainės pozicijas?

Jei savo pozicijas vertinate tik pagal bendrinius raktinius žodžius, darote gana didelę klaidą. Kur kas racionalesnis sprendimas – koncentruotis ties specifiniais, nišiniais raktiniais žodžiais. Tiksliniai vartotojai į paieškos laukelį veda platesnes raktinių žodžių reikšmes, tuo tarpu bendriniai raktažodžiai sulaukia didesnio netikslinių klientų srauto. Be to, bendrinių raktinių žodžių naudojimas yra gana brangus sprendimas dėl plataus jų vartojimo ir didelio konkurencingumo.

Sužinokite daugiau apie tinkamą raktažodžių parinkimą kitame mūsų straipsnyje: Kaip pasirinkti tinkamus raktinius žodžius?


Šiame straipsnyje esanti informacija pateikta iš žemiau nurodyto šaltinio:

Mūsų teikiamos paslaugos, susijusios su šia tema:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

SEO naujienos

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Greičiausiai apie „Broken Link Building“ jau esate girdėję. Tačiau, ar žinote, ką iš tiesų tai reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti? Tai gana paprasta! Išmokite dirbti su „Broken Link Building“ sistema ir sustiprinkite savo svetainės pozicijas organinėje paieškoje.

skaityti daugiau

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą