7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO

7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO

Ką vadiname negatyviu SEO?

Kiekvienai internetinei svetainei reikalinga nuolatinė SEO priežiūra, nes jos reitingus paieškos sistemose gali paveikti ir išoriniai veiksniai. Pavyzdžiui, jeigu svetainė buvo paveikta negatyvaus SEO, jos pozicijos „Google“ paieškos rezultatuose krenta žemyn. Paprastai negatyvų SEO gali sukelti tikslinga konkurentų ataka, kurios metu Jūsų svetainėje esantis turinys ir jos nuorodos talpinamos abejotino patikimumo puslapiuose kartu su šlamštiniu turiniu „spam“, pateikiami prasti įvertinimai arba svetainė yra nulaužiama. Vis dėlto, imantis atitinkamų veiksmų, nuo kenkėjiškų atakų ir negatyvaus SEO galima apsisaugoti iš anksto.

7 būdai kovai su negatyviu SEO

1. Atlikite atgalinių nuorodų auditus
Nuolatos sekant nuorodų rezultatus, galima iš karto pastebėti konkretaus puslapio pasikeitimus ir greitai sureagavus į problemas apsisaugoti nuo didesnių rūpesčių. Visų pirma rekomenduojama pabandyti susisiekti su tų svetainių, kuriose patalpintas nepageidaujamas Jūsų turinys administratoriais, o negavus jokio atsakymo pasinaudoti „Google atsisakymo nuorodų” įrankiu.

2. Sekite savo svetainės užsikrovimo greitį
Puslapių užsikrovimo greitis yra vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių jūsų svetainės pozicijas paieškoje, todėl pastebėję sulėtėjusius rezultatus turėtumėte nedelsdami imtis veiksmų ir spręsti problemą. Įvertinti savo puslapio užsikrovimo greitį galima „Google PageSpeed Insights” įrankiu.

3. Vertinkite savo svetainės turinio panaudojimą
Kai kurios pozicijų kritimą lemiančios negatyvaus SEO atakos gali pasižymėti skelbiamo turinio plagijavimu ir talpinimu žemą reitingą turinčiose svetainėse, kartu įterpiant ir nuorodą į Jūsų svetainę. Norint apsisaugoti nuo galimų problemų, būtina nuolatos tikrinti ir vertinti savo turinio panaudojimą kitose svetainėse bei imtis atitinkamų veiksmų nepageidaujamo „spam’inio“ turinio šalinimui arba neutralizavimui. Pranešti apie netinkamo savo turinio patalpinimą nepageidautinose vietose galite užpildę šią formą.

4. „Google mano verslas“ paskyros valdymas
Jei dar neturite „Google mano verslas“ paskyros, pats metas ją susikurti – tai itin paprastas ir efektyvus būdas, užtikrinantis aukštesnes pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose, leidžiantis vaizdingiau pateikti informaciją apie save ir parodyti savo reputacijos lygį. Reaguokite į vartotojų atsiliepimus, o pastebėję piktybinius ir nesąžiningus veiksmus, atliekamus iš galimai netikrų paskyrų – imkitės atitinkamų veiksmų ir praneškite apie kenkėjišką elgesį: paieškoje suraskite savo paskyrą, tuomet kairėje pusėje spustelėkite „Review Summary“ > „# Reviews“, pažymėkite klaidingus įvertinimus ir užpildykite pateiktą formą.

Sužinokite daugiau apie šią platformą kitame mūsų straipsnyje: Kaip pasikeitė „Google“ verslo vertinimo sistema ir kaip paskatinti vertinimus?

5. Stebėkite raktinių žodžių paspaudimo rodiklius
Svarbu nuolatos tikrinti geriausius rezultatus generuojančius raktinius žodžius. Jei rezultatai netikėtai pakyla, o Jums tai atrodo pernelyg keista ar netikėta, turėtumėte įsitikinti, kad raktinio žodžio efektyvumo augimas yra natūralus procesas – dirbtinis pozicijų augimas gali turėti neigiamos įtakos svetainės rezultatyvumui.

6. Tikrinkite savo puslapių pozicijas paieškoje
Svetainėje esantys puslapiai „Google“ paieškos rezultatuose yra pateikiami skirtingai, dėl to ypač svarbu nuolatos sekti individualius jų reitingus. Pastebėję staigų kurio nors puslapio paieškų rezultatų kritimą, įsitikinkite, kad jame esanti informacija yra tinkamai pateikta ir suprogramuota.

7. Pasirūpinkite puslapio apsauga
Naudokite naujausias apsaugos sistemų versijas ir iš karto įgalinkite visus įmanomus jų atnaujinimus – tai padės apsisaugoti nuo vis labiau plintančių ir tobulėjančių kibernetinių atakų. Siekdami užtikrinti svetainės apsaugą ir pagerinti paieškos pozicijas, perkelkite ją į HTTPS protokolą.

Plačiau apie tai galite pasiskaityti kitame mūsų straipsnyje: Kodėl verta pereiti iš http į https protokolą?


Straipsnyje pateikta informacija paimta iš žemiau esančio šaltinio:

Mūsų teikiamos paslaugos, susijusios su šia tema:

SEO naujienos

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

SEO nauda prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui

Įmonės įvaizdžio kūrimo procese svarbų vaidmenį atlieka SEO, stiprinantis ir padedantis palaikyti ryšį su potencialiais klientais, verslo partneriais ir investuotojais. Tinkamai įgyvendinti SEO sprendimai kuria geresnę svetainės lankytojų patirtį, stiprina prekės ženklo vardą ir užtikrina ilgalaikę sėkmę.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą