7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje

7 lengvi būdai, kaip pritaikyti turinio rinkodarą geresnėms pozicijoms paieškoje

Turinio rinkodara – viena efektyviausių šiuolaikinės rinkodaros strategijų

Turinio rinkodaros (content marketing) tikslas – nuosekliai kurti ir dalintis vertingu turiniu, kuris padėtų pritraukti ir išlaikyti tikslinę auditoriją, skatindamas ją atlikti pelną nešančius veiksmus. Tinkamai suplanuota strategija tampa galingu įrankiu, didinančiu potencialių vartotojų srautą ir pardavimų rodiklį. Nors egzistuoja daugybę priemonių, orientuotų į turinio rinkodaros gerinimą, šiame straipsnyje pateikiame septynis lengvus būdus, atitinkančius individualius verslo poreikius.

1. Kurkite naują turinį

Didžiausias „Google“ dėmesys skiriamas svetainės turiniui, todėl, apibrėžiant svetainės pozicijas paieškoje, vertinami šie kriterijai:

  • Įkelto turinio data ir laikas
  • Turinio atnaujinimai
  • Naujos svetainės skiltys
  • Nuorodų svetainėje skaičius
  • Puslapio lankomumas

2. Atnaujinkite seną turinį

Senas turinys gali būti sėkmingai pritaikomas naujiems turinio rinkodaros sprendimams, jei aptariamos temos yra aktualios. Kitaip sakant, nereikia pamiršti seno turinio, jei šis vis dar sulaukia didelio auditorijos dėmesio. Vienas optimaliausių sprendimų – atnaujinti turinį, jį detalizuojant ar pritaikant naujus turinio pateikimo formatus (pvz., paveikslėlius, vaizdo ar garso įrašus, infografikus, elektroninius straipsnius ar knygas, sąrašus, informacinius pranešimus, prezentacijas ir kt.).

3. Apgalvokite antraštes

Antraštė atsakinga už auditorijos dėmesio pritraukimą. Eksperimentuokite ir išbandykite kelis antraščių tipus, kol atrasite efektyviausią sprendimą. Antraštėje turi būti minimi aktualūs raktiniai žodžiai ir pateikiama vartotojams svarbi informacija, t. y. antraštė turi būti:

  • Naudinga
  • Informuojanti
  • Paprasta
  • Patraukli

4. Kurkite vaizdinį turinį

Vaizdinis turinys atlieka vieną svarbiausių turinio rinkodaros vaidmenų – kadangi jis apdorojamas žymiai greičiau nei tekstas, paprastai turi didelę įtaką pirmam lankytojo įspūdžiui ir tolimesniems jo veiksmams. Be to, vaizdinis turinys yra tiesiogiai susijęs su aukštesnėmis paieškos rezultatų pozicijomis. Tiesa, kadangi „Google“ sistema negali nuskaityti paties vaizdo (nuotraukų, vaizdo įrašų, gif‘ų ir kt.), būtina atlikti vaizdinio turinio optimizaciją.

Pavadinimas. Venkite paprastų ir neinformatyvių pavadinimų – rinkitės konkrečiu atveju aktualius raktinius žodžius.

Antrinė žymė (alt tag). Užpildykite šį laukelį, kad dėl techninių priežasčių vaizdo nematantys lankytojai, perskaitytų tekstinį turinį.

Vaizdinės medžiagos dydis. Venkite itin didelių failų, kurie gali sulėtinti puslapio užsikrovimo greitį ir turėti neigiamos įtakos svetainės pozicijoms paieškoje.

Nuotraukų žymėjimas SEO

Daugiau apie SEO kriterijus sužinokite kitame mūsų straipsnyje: Kurie SEO kriterijai turi didžiausią įtaką svetainės pozicijoms paieškoje?

5. Rinkitės aktualius raktinius žodžius

Išsamiai išanalizuokite Jūsų turiniui aktualius raktinius žodžius ir rinkitės individualiu atveju tinkamiausią sprendimą. Pagalvokite, kaip galite panaudoti aukštai reitinguojamus mažesnės konkurencijos raktažodžius.

6. Didinkite nuorodų skaičių

Jūsų svetainė užims aukštesnes pozicijas „Google“ paieškoje, jei didinsite į jos turinį nukreipiančių nuorodų skaičių, tačiau nepamirškite, kad ne visos nuorodos yra vertingos, t. y. kokybė visuomet svarbiau už kiekybę. Svarbu užtikrinti, kad į Jūsų svetainę nukreipiančios nuorodos būtų talpinamos tik kokybišką turinį skelbiančiuose puslapiuose. Priešingu atveju, svetainės pozicijos gali ženkliai nukristi.

Daugiau informacijos apie tai rasite kitame mūsų straipsnyje: Kodėl svetainės turinio kokybė yra svarbiau už kiekybę?

7. Ieškokite ryšio tarp turinio ir vartotojo

Kurdami turinį, įvertinkite savo lankytojų lūkesčius. Jei siekiate efektyvesnio lankytojų įsitraukimo ir didesnio potencialių klientų srauto, pateikite aktualią informaciją, kuri leistų kurti glaudesnį tarpusavio ryšį ir turėtų teigiamos įtakos Jūsų pozicijoms paieškoje, t. y. pateiktas turinys turi būti lengvai suprantamas tiek svetainės lankytojams, tiek „Google“ paieškos sistemai.


Šiame straipsnyje esanti informacija pateikta iš žemiau nurodyto šaltinio:

Mūsų teikiamos paslaugos, susijusios su šia tema:

SEO naujienos

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Išmokite dirbti su atgalinėmis nuorodomis

Greičiausiai apie „Broken Link Building“ jau esate girdėję. Tačiau, ar žinote, ką iš tiesų tai reiškia – ar tai yra kažkas, ką turėtumėte daryti, ir jei taip, – nuo ko pradėti? Tai gana paprasta! Išmokite dirbti su „Broken Link Building“ sistema ir sustiprinkite savo svetainės pozicijas organinėje paieškoje.

skaityti daugiau
4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau
3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau
Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą