3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje

Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“ algoritmai kaskart pateikia naujus vertinimo kriterijus, kuriais remiantis nustatomos „Google“ paieškos rezultatų pozicijos.

skaityti daugiau

7 patarimai, kaip apsisaugoti nuo negatyvaus SEO

Jei svetainė buvo paveikta negatyvaus SEO, jos pozicijos „Google“ paieškos rezultatuose krenta žemyn. Paprastai negatyvų SEO gali sukelti tikslinga konkurentų ataka, kurios metu Jūsų svetainėje esantis turinys ir jos nuorodos talpinamos abejotino patikimumo puslapiuose kartu su šlamštiniu turiniu „spam“, pateikiami prasti įvertinimai arba svetainė yra nulaužiama. Vis dėlto, imantis atitinkamų veiksmų, nuo kenkėjiškų atakų ir negatyvaus SEO galima apsisaugoti iš anksto.

skaityti daugiau

Kaip vaizdinio turinio pateikimas svetainėje keičia puslapio užsikrovimo greitį?

Per kelerius pastaruosius metus internetinio tinklalapio užsikrovimo greitis tapo vienu svarbiausiu kriterijumi, orientuotu į aukštesnes svetainės pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose ir gerinančiu vartotojų patirtį. Užsikrovimo greičio svarbą lėmė augantys vartotojų poreikiai ir noras kuo greičiau pasiekti aktualią informaciją bei „Google“ reakcija į šias vartotojams svarbias savybes. Didesnė puslapio užsikrovimo sparta gali būti pasiekta įvairiais būdais, tačiau vienas paprasčiausių sprendimų – svetainėje esančių vaizdų optimizacija. Internetinės rinkodaros profesionalai pastebi, kad nors ir minėtoji procedūra nėra sudėtinga, dažnai vaizdų optimizacijos galimybės nėra išnaudojamos.

skaityti daugiau

Ar žinote, kokias pozicijas Jūsų svetainė užima „Google“ paieškoje?

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai svetainės pozicijų iškėlimas „Google“ paieškoje. Vertindami šio proceso rezultatyvumą, į paieškos laukelį vedame atitinkamą raktinę frazę ir stebime, kokioje pozicijoje atsiduria mūsų svetainė. Nors šis vertinimas yra vienas paprasčiausių būdų apžvelgti rezultatus, ne visais atvejais jis yra tikslingas.

skaityti daugiau
Puslapis 1 iš 212