Skip to main content
Reklama YouTube

Reklama YouTube

Pateikite savo pasiūlymus Gmail naudotojams

YouTube turi virš 2 milijardų aktyvių naudotojų

YouTube – Google kompanijos valdoma video dalinimosi ir peržiūros sistema, turinti daugiau nei 2 milijardus aktyvių naudotojų. YouTube svetainė yra viena lankomiausių ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje – daugiau nei pusė interneto naudotojų peržiūri YouTube turinį.

YouTube reklamos tinklas apjungia YouTube interneto svetainę, įvairiems įrenginiams pritaikytas YouTube programėles bei Google vaizdo įrašų partnerių svetaines ir programėles.

Kokius tikslus pasieksite su YouTube reklama?

YouTube reklama yra puikus būdas pateikti savo informaciją potencialiems klientams unikaliu ir įsimintinu būdu. Su YouTube reklamos pagalba galėsite pasiekti šiuos tikslus:

  • Paskatinsite savo sukurtų ir YouTube publikuojamų vaizdo įrašų peržiūras, o taip pat savo sukurto YouTube kanalo prenumeratas.
  • Paskatinsite susidomėjimą jūsų įmonės prekėmis ar paslaugomis, o taip pat specialiais pasiūlymais.
  • Su pakartotine rinkodara „priminsite” ar pateiksite specializuotus pasiūlymus jūsų svetainė prieš tai aplankiusiems ar joje apsipirkusiems lankytojams.
  • Padidinsite grąžą nuo investicijų į TV reklamą.

YouTube reklamos privalumai

Unikalumas

Galite išsiskirti iš konkurentų ir pateikti potencialiems klientams savo unikalų ir įsimintiną video turinį.

Išplėstas pasiekiamumas

Galite pasiekti savo potencialius klientus jų dažnai naudojamoje YouTube svetainės ar programėlės aplinkoje – kuomet jie peržiūri video įrašus.

Tikslinė auditorija

Galite pateikti savo pasiūlymus naudotojams, atsižvelgiant į jų prieš tai peržiūrėtų vaizdo įrašų tematiką.

YouTube reklamos formatai

Kur yra rodomi YouTube skelbimai?

YouTube siūlo labai plačias skelbimų rodymo galimybes, todėl jūsų skelbimai gali būti rodomi įvairiose YouTube svetainės ar programėlės vietose.

Kadangi YouTube svetainė taip pat priklauso Google vaizdinės reklamos tinklui, joje gali būti rodomi jūsų vaizdinės reklamos kampanijų skelbimai. Tokie skelbimai gali būti rodomi „rekomenduojamų” įrašų sąrašo viršuje arba peržiūrimo video įrašo apačioje.

Specialios video reklaminės kampanijos skelbimai gali būti rodomi prieš peržiūrint vaizdo įrašą, vaizdo įrašo peržiūros metu arba „rekomenduojamų” vaizdo įrašų sąraše.

Kokie yra Google video reklamos skelbimų formatai?

Praleidžiamieji video skelbimai

Praleidžiamieji video skelbimai gali būti rodomi prieš peržiūrint vaizdo įrašą, vaizdo įrašo peržiūros metu arba pasibaigus vaizdo įrašui. Šie skelbimai turi būti ne trumpesni nei 10 sekundžių. Kuomet skelbimas pradedamas rodyti ir praeina 5 sekundės, jį leidžiama praleisti. Už „praleistų” skelbimų peržiūrą reklamos užsakovas nemoka.

Nepraleidžiamieji video skelbimai

Nepraleidžiamieji video skelbimai gali būti rodomi prieš peržiūrint vaizdo įrašą, vaizdo įrašo peržiūros metu arba pasibaigus vaizdo įrašui. Šie skelbimai turi būti iki 15 sekundžių trukmės ir negali būti praleidžiami.

Trumpi video skelbimai

Trumpi video skelbimai veikia taip pat kaip ir nepraleidžiami, tik jų trukmė yra apribota iki 6 sekundžių.

„Rekomenduojami” video skelbimai

Rekomenduojamų video skelbimai yra rodomi peržūrai „rekomenduojamų” vaizdo įrašų sąraše.

GOOGLE ADS REKLAMA – MŪSŲ SRITIS!

  • Turime didesnę nei 24 metų patirtį Google Ads reklamos srityje
  • Google Ads reklamos paslaugas teikiame visų dydžių ir veiklos sričių įmonėms
  • Administruodami jūsų Google Ads reklamą mes sutaupysime jūsų laiką, o jūs nepadarysite klaidų, dėl kurių išlaidos reklamai didėja, o efektyvumas mažėja
  • Net ir su mūsų agentūros mokesčiu mes pasieksime jums geresnį rezultatą už tą patį jūsų reklamai skiriamą biudžetą
  • Individualiai dirbame su kiekvienu Google Ads reklamos projektu ir pritaikome tinkamiausius sprendimus
  • Teikiame išsamias Google Ads reklamos ataskaitas
  • Esame sertifikuota Google Premier Partner agentūra, turinti nuolatinį Google kompanijos atstovų palaikymą problemų išaiškinimui ir greitam jų sprendimui
  • Siūlome kompleksinius skaitmeninės rinkodaros sprendimus, padėsiančius siekti jūsų užsibrėžtų tikslų

  • Kuriame visų reikalingų dydžių ir formatų vaizdinės reklamos skelbimus (banerius).
  • Prireikus, sukursime jūsų svetainei reikalingą papildomą turinį ar atliksime jos pilną SEO optimizavimą
  • Be vertėjų pagalbos administruojame reklamines kampanijas anglų bei rusų kalbomis, o darbui su kitomis kalbomis pasitelkiame patyrusius vertėjus
  • Siūlome skaidrias ir lanksčias atsiskaitymų sąlygas, nereikalaujame išankstinio apmokėjimo
  • Siekiame ilgalaikių verslo santykių ir visada laikomės savo įsipareigojimų

Google Ads reklama – dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai

Kas yra Google Ads?
Google Ads (Google AdWords) – tai Google kompanijos sukurta reklamavimosi internete programa, besiremianti mokesčio už paspaudimą kainodara. Naudodami Google Ads, galite greitai ir lengvai pateikti savo verslo pasiūlymus savo potencialiems klientams visame Google reklamos tinkle.
Ar reikalinga Google Ads reklama, jeigu turiu geras SEO pozicijas?
Nuomonė, kad SEO yra geriau ir efektyviau nei Google Ads (arba atvirkščiai) yra klaidinga. Tiek SEO, tiek Google Ads turi daug privalumų, tačiau turi ir trūkumų, todėl geriausias pasirinkimas yra kompleksiškai ir protingai investuoti į abu sprendimus.
Ar Google Ads reklama bus naudinga mano verslui?
Jeigu savo verslui esate sukūrę interneto svetainę ir norite sulaukti daugiau potencialių klientų apsilankymų ir kontaktų, atsakymas paprastas – taip.
Kiek kainuoja Google Ads reklama?
Reklamuodamiesi Google Ads Jūs mokate tik tada, kada Jūsų potencialūs klientai paspaudžia ant Jūsų skelbimo. Paspaudimo kaina yra kintama ir priklauso nuo daugelio kriterijų, iš kurių pagrindinis – konkurencija. Paprastai paspaudimo kaina siekia nuo kelių iki keliolikos eurocentų, tačiau ypač didelę konkurenciją turinčioms užklausoms paspaudimo kaina gali siekti vieną ar net kelis eurus. Visada galima nustatyti ir kontroliuoti maksimalią kainą už paspaudimą, tačiau nustačius per žemą kainą Jūsų skelbimai gali būti nerodomi, jeigu tuo metu daug kitų reklamos užsakovų yra nustatę didesnę paspaudimo kainą už savo skelbimus.
Ar įmanoma „permokėti“ už Google Ads reklamą?
Google Ads sistemoje reklamos išlaidos kontroliuojamos nustatant maksimalų dienos reklamos biudžetą. Pavyzdžiui, nustatę maksimalų 10 € dienos biužetą per 30 kalendorinių dienų Jūs niekada neišleisite daugiau nei 300 €. Dienos reklamos biudžetą Jūs bet kada galite padidinti ar pamažinti. Jūs taip pat galite pilnai kontroliuoti ir maksimalią kainą, kurią pageidaujate išleisti už vieną paspaudimą ant Jūsų reklamos skelbimo.
Ar mano konkurentai gali „išspaudinėti“ mano skelbimus?
Google kompanija skiria ypatingą dėmesį įvairių klaidingų (nenatūralių) paspaudimų ant reklaminių skelbimų identifikavimui ir nustačiusi tokius atvejus juos visada kompensuoja reklamos užsakovui. Taigi, jeigu Jūsų konkurentai tikėsis Jums pakenkti spaudinėdami ant Jūsų skelbimų, jie tik sugaiš savo laiką – Google nustatys tokius mėginimus ir nemokamai Jums pridės atitinkamą paspaudimų dalį.
Ar Google Ads reklama pagerina svetainės SEO pozicijas?
Ne, Google Ads reklama neturi jokios įtakos natūraliems paieškos rezultatams bei jų pozicijoms.