Skip to main content
Reklama Google paieškoje

Reklama Google paieškoje

Pateikite savo pasiūlymus Google paieškoje

Google paieškos reklamos tinklas

Google paieškos reklamos tinklas apjungia Google paieškos bei Google paieškos partnerių svetaines visame pasaulyje.

Google paieškos svetainės

Visiems gerai žinomos Google.lt, Google.com bei daugiau nei 140 kitų šalių ir kalbų naudotojams pritaikytos informacijos internete paieškos svetainės.

Google paieškos partnerių svetainės

Kitos svetainės, kurios priklauso Google (tokios kaip Youtube) arba bendradarbiauja su Google, rodydamos paieškos reklamos tinklo skelbimus savo svetainių paieškos rezultatų puslapiuose.

Kokius tikslus pasieksite su Google reklama paieškoje?

Reklama Google paieškoje – populiariausia ir dažniausiai naudojama reklamos forma visame Google reklamos tinkle. Su Google reklama paieškoje pasieksite šiuos tikslus:

  • Padidinsite tikslinių lankytojų srautą į savo interneto svetainę.
  • Padidinsite tiesioginius prekių ir paslaugų pardavimus.
  • Padidinsite kontaktus (skambučius, užklausas).

Reklamos Google paieškoje privalumai

Paprastumas

Pakankamai paprastas ir greitas reklaminės kampanijos ir tekstinių skelbimų sukūrimas, lyginant su visomis kitomis reklamos internete formomis.

Greitis

Tinkamai sukurtos reklaminės kampanijos skelbimai pradedami rodyti jau valandos bėgyje ar net greičiau.

Kainodara

Reklamuodamiesi Google paieškoje mokate tik už paspaudimus ant jūsų skelbimų. Jūs lengvai galite kontroliuoti tiek maksimalias paspaudimų kainas, tiek bendrą dienos reklamos biudžetą.

Investicijų grąža

Tinkamai susieję Google Ads ir Google Analytics paskyras bei nustatę tikslus, Jūs galite lengvai apskaičiuoti savo Google Ads reklamos investicijų grąžą, pavyzdžiui, vidutinę reklamai išleistą sumą už vieno tikslo (apsilankymo, pardavimo, kontakto, skambučio, užklausos gavimo ar pan.) įgyvendinimą.

Reklamos Google paieškoje formatai

Kur yra rodomi Google paieškos skelbimai?

Google paieškos skelbimai gali būti rodomi Google paieškos rezultatų puslapiuose ir paieškos partnerių puslapiuose, kuomet naudotojo įvesta paieškos frazė būna susijusi su reklamos užsakovo nustatyta raktine fraze.

Google paieškos rezultatų puslapiuose skelbimai rodomi virš „Natūralių” Google paieškos rezultatų arba po jais. Jie taip pat gali būti rodomi ir kitų Google paslaugų, tokių kaip „Google Play”, „Google vaizdų” ar „Google žemėlapių” rezultatų puslapiuose, virš jų arba po jais.

Google paieškos partnerių svetainėse skelbimai rodomi tų svetainių paieškos rezultatų puslapiuose – šalia rezultatų, po jais arba tarp jų.

Skelbimai Google paieškos rezultatų puslapiuose yra rodomi su etiketėmis „Skelbimas” arba „Skelbimai”, o Google paieškos partnerių svetainėse gali turėti etiketę „Google pateikiami skelbimai”.

Kokie yra Google paieškos skelbimų formatai?

Populiariausi ir dažniausiai naudojami skelbimai Google paieškos tinkle yra „Tekstiniai reklamos skelbimai”. Kiti Google paieškos skelbimų formatai:

  • Dinaminiai paieškos skelbimai
  • Interaktyvieji paieškos skelbimai
  • Skelbimai su skambinimo funkcija

Skelbimams Google paieškoje reklamos užsakovai turi galimybę pridėti įvairius plėtinius, tokius kaip vieta ar telefono numeris.

GOOGLE ADS REKLAMA – MŪSŲ SRITIS!

  • Turime didesnę nei 24 metų patirtį Google Ads reklamos srityje
  • Google Ads reklamos paslaugas teikiame visų dydžių ir veiklos sričių įmonėms
  • Administruodami jūsų Google Ads reklamą mes sutaupysime jūsų laiką, o jūs nepadarysite klaidų, dėl kurių išlaidos reklamai didėja, o efektyvumas mažėja
  • Net ir su mūsų agentūros mokesčiu mes pasieksime jums geresnį rezultatą už tą patį jūsų reklamai skiriamą biudžetą
  • Individualiai dirbame su kiekvienu Google Ads reklamos projektu ir pritaikome tinkamiausius sprendimus
  • Teikiame išsamias Google Ads reklamos ataskaitas
  • Esame sertifikuota Google Premier Partner agentūra, turinti nuolatinį Google kompanijos atstovų palaikymą problemų išaiškinimui ir greitam jų sprendimui
  • Siūlome kompleksinius skaitmeninės rinkodaros sprendimus, padėsiančius siekti jūsų užsibrėžtų tikslų

  • Kuriame visų reikalingų dydžių ir formatų vaizdinės reklamos skelbimus (banerius).
  • Prireikus, sukursime jūsų svetainei reikalingą papildomą turinį ar atliksime jos pilną SEO optimizavimą
  • Be vertėjų pagalbos administruojame reklamines kampanijas anglų bei rusų kalbomis, o darbui su kitomis kalbomis pasitelkiame patyrusius vertėjus
  • Siūlome skaidrias ir lanksčias atsiskaitymų sąlygas, nereikalaujame išankstinio apmokėjimo
  • Siekiame ilgalaikių verslo santykių ir visada laikomės savo įsipareigojimų

Google Ads reklama – dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai

Kas yra Google Ads?
Google Ads (Google AdWords) – tai Google kompanijos sukurta reklamavimosi internete programa, besiremianti mokesčio už paspaudimą kainodara. Naudodami Google Ads, galite greitai ir lengvai pateikti savo verslo pasiūlymus savo potencialiems klientams visame Google reklamos tinkle.
Ar reikalinga Google Ads reklama, jeigu turiu geras SEO pozicijas?
Nuomonė, kad SEO yra geriau ir efektyviau nei Google Ads (arba atvirkščiai) yra klaidinga. Tiek SEO, tiek Google Ads turi daug privalumų, tačiau turi ir trūkumų, todėl geriausias pasirinkimas yra kompleksiškai ir protingai investuoti į abu sprendimus.
Ar Google Ads reklama bus naudinga mano verslui?
Jeigu savo verslui esate sukūrę interneto svetainę ir norite sulaukti daugiau potencialių klientų apsilankymų ir kontaktų, atsakymas paprastas – taip.
Kiek kainuoja Google Ads reklama?
Reklamuodamiesi Google Ads Jūs mokate tik tada, kada Jūsų potencialūs klientai paspaudžia ant Jūsų skelbimo. Paspaudimo kaina yra kintama ir priklauso nuo daugelio kriterijų, iš kurių pagrindinis – konkurencija. Paprastai paspaudimo kaina siekia nuo kelių iki keliolikos eurocentų, tačiau ypač didelę konkurenciją turinčioms užklausoms paspaudimo kaina gali siekti vieną ar net kelis eurus. Visada galima nustatyti ir kontroliuoti maksimalią kainą už paspaudimą, tačiau nustačius per žemą kainą Jūsų skelbimai gali būti nerodomi, jeigu tuo metu daug kitų reklamos užsakovų yra nustatę didesnę paspaudimo kainą už savo skelbimus.
Ar įmanoma „permokėti“ už Google Ads reklamą?
Google Ads sistemoje reklamos išlaidos kontroliuojamos nustatant maksimalų dienos reklamos biudžetą. Pavyzdžiui, nustatę maksimalų 10 € dienos biužetą per 30 kalendorinių dienų Jūs niekada neišleisite daugiau nei 300 €. Dienos reklamos biudžetą Jūs bet kada galite padidinti ar pamažinti. Jūs taip pat galite pilnai kontroliuoti ir maksimalią kainą, kurią pageidaujate išleisti už vieną paspaudimą ant Jūsų reklamos skelbimo.
Ar mano konkurentai gali „išspaudinėti“ mano skelbimus?
Google kompanija skiria ypatingą dėmesį įvairių klaidingų (nenatūralių) paspaudimų ant reklaminių skelbimų identifikavimui ir nustačiusi tokius atvejus juos visada kompensuoja reklamos užsakovui. Taigi, jeigu Jūsų konkurentai tikėsis Jums pakenkti spaudinėdami ant Jūsų skelbimų, jie tik sugaiš savo laiką – Google nustatys tokius mėginimus ir nemokamai Jums pridės atitinkamą paspaudimų dalį.
Ar Google Ads reklama pagerina svetainės SEO pozicijas?
Ne, Google Ads reklama neturi jokios įtakos natūraliems paieškos rezultatams bei jų pozicijoms.
Kodėl nematau savo reklamos skelbimų Google paieškoje?
Reklamos skelbimų rodymas Google paieškoje priklauso ne tik nuo užsakytų paieškos frazių, bet ir nuo daugelio kitų faktorių, tokių kaip naudotojų pasirinkta paieškos kalbos versija, naudotojo buvimo vieta, reklamos užsakovo nustatytas dienos reklamos biudžetas ir maksimali paspaudimo kaina. Pasitikrinti, ar Jūsų skelbimas nurodytai paieškos frazei tikrai yra užsakytas galite savo Google Ads paskyroje su „Ad Preview and Diagnosis Tool” įrankiu.