Skip to main content
Pakartotinė rinkodara – remarketingas

Pakartotinė rinkodara – remarketingas

Padidinkite savo interneto reklamos efektyvumą

Kas yra pakartotinė rinkodara – remarketingas?

Pakartotinė rinkodara (Remarketing / Retargeting) – tai reklamavimosi strategija, kuomet siekiama pakartotinai sudomingi prieš tai jūsų svetainę aplankiusius naudotojus ir paskatinti juos atlikti jums svarbius veiksmus (pavyzdžiui, peržiūrėti specialų pasiūlymą, užpildyti ir išsiųsti paklausimą ar užbaigti atsiskaitymą).

Gerai parengta remarketingo reklaminė kampanija padeda pasiekti iki 90% „prarastų” lankytojų ir iki 50% padidinti konversijų skaičių.

Taip pat dažnai yra naudojama ir „atvirkštinio remarketingo” strategija, pavyzdžiui, kai norima, kad reklamą matytų tik nauji, prieš tai svetainėje nesilankę naudotojai.

Kaip veikia remarketingas?

Kaip veikia remarketingas?

Jums apsilankius svetainėje, kurioje yra įdiegtas pakartotinės rinkodaros reklamavimosi kodas (pavyzdžiui, Google Analytics, Google Ads, Facebook  Pixel), Jūsų įrenginyje (kompiuteryje ar išmaniajame telefone) išsaugoma atitinkama informacija, vadinama „sausainėliais“ (Cookies). Kuomet Jūs lankotės kitose svetainėse, ši informacija leidžia atpažinti Jus kaip to paties įrenginio naudotoją ir parodyti Jums atitinkamą, personalizuotą informaciją ar reklamą.

Svetainių administratoriai turi galimybę sudaryti jiems aktualių lankytojų (auditorijų) sąrašus pagal įvairius naršymo svetainėje rodiklius. Šie audotorijų sąrašai toliau gali būti naudojami remarketingo kampanijose, siekiant pateikti personalizuotus pasiūlymus.

Tipinės remarketingo strategijos

TikslasGalimas sprendimas
Paskatinti svetainėje apsilankiusius lankytojus apsilankyti dar kartą
  • Google Analytics ir (arba) Google Ads sistemoje sukurti  auditoriją – visi svetainės lankytojai. Pagal poreikį apriboti auditoriją pagal apsilankymo laiką (pavyzdžiui, paskutinės 7 dienos).
  • Google Ads sukurti atskirą reklaminę kampaniją ir jos tikslinės auditorijos nuostatose pasirinkti sukurtą auditoriją.
Pateikti specialų pasiūlymą (nuolaidą) prieš tai tam tikros prekės puslapyje apsilankiusiems lankytojams
  • Google Analytics ir (arba) Google Ads sistemoje sukurti auditoriją – tam tikros prekės (prekių) puslapiuose apsilankę lankytojai. Pagal poreikį apriboti auditoriją pagal apsilankymo laiką (pavyzdžiui, paskutinės 30 dienų).
  • Google Ads sukurti atskirą reklaminę kampaniją ir jos tikslinės auditorijos nuostatose pasirinkti sukurtą auditoriją.
Paskatinti el. parduotuvėje į prekių krepšelį pasirinkusius, tačiau pirkimo proceso neužbaigusius lankytojus sugrįžti ir užbaigti pirkimą
  • Google Analytics ir (arba) Google Ads sistemoje sukurti 2 auditorijas – „krepšelis” puslapyje apsilankę lankytojai ir „dėkojame už pirkimą” puslapyje apsilankę lankytojai. Pagal poreikį apriboti auditorijas pagal apsilankymo laiką (pavyzdžiui, paskutinės 30 dienų).
  • Google Ads sukurti atskirą reklaminę kampaniją ir jos tikslinės auditorijos nuostatose kaip teigiamą, pasirinkti 1-ą sukurtą auditoriją kaip teigiamą, o 2-ą sukurtą auditoriją kaip neigiamą.
Rodyti reklamą maksimaliai tik naujiems, prieš tai svetainėje nesilankiusiems lankytojams
  • Google Analytics ir (arba) Google Ads sistemoje sukurti  auditoriją – visi svetainės lankytojai. Pagal poreikį apriboti auditoriją pagal apsilankymo laiką (pavyzdžiui, paskutinės 14 dienų).
  • Google Ads sukurti atskirą reklaminę kampaniją ir jos tikslinės auditorijos nuostatose pasirinkti sukurtą auditoriją kaip neigiamą.

GOOGLE ADS REKLAMA – MŪSŲ SRITIS!

  • Turime didesnę nei 24 metų patirtį Google Ads reklamos srityje
  • Google Ads reklamos paslaugas teikiame visų dydžių ir veiklos sričių įmonėms
  • Administruodami jūsų Google Ads reklamą mes sutaupysime jūsų laiką, o jūs nepadarysite klaidų, dėl kurių išlaidos reklamai didėja, o efektyvumas mažėja
  • Net ir su mūsų agentūros mokesčiu mes pasieksime jums geresnį rezultatą už tą patį jūsų reklamai skiriamą biudžetą
  • Individualiai dirbame su kiekvienu Google Ads reklamos projektu ir pritaikome tinkamiausius sprendimus
  • Teikiame išsamias Google Ads reklamos ataskaitas
  • Esame sertifikuota Google Premier Partner agentūra, turinti nuolatinį Google kompanijos atstovų palaikymą problemų išaiškinimui ir greitam jų sprendimui
  • Siūlome kompleksinius skaitmeninės rinkodaros sprendimus, padėsiančius siekti jūsų užsibrėžtų tikslų

  • Kuriame visų reikalingų dydžių ir formatų vaizdinės reklamos skelbimus (banerius).
  • Prireikus, sukursime jūsų svetainei reikalingą papildomą turinį ar atliksime jos pilną SEO optimizavimą
  • Be vertėjų pagalbos administruojame reklamines kampanijas anglų bei rusų kalbomis, o darbui su kitomis kalbomis pasitelkiame patyrusius vertėjus
  • Siūlome skaidrias ir lanksčias atsiskaitymų sąlygas, nereikalaujame išankstinio apmokėjimo
  • Siekiame ilgalaikių verslo santykių ir visada laikomės savo įsipareigojimų

Google Ads reklama – dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai

Kas yra Google Ads?
Google Ads (Google AdWords) – tai Google kompanijos sukurta reklamavimosi internete programa, besiremianti mokesčio už paspaudimą kainodara. Naudodami Google Ads, galite greitai ir lengvai pateikti savo verslo pasiūlymus savo potencialiems klientams visame Google reklamos tinkle.
Ar reikalinga Google Ads reklama, jeigu turiu geras SEO pozicijas?
Nuomonė, kad SEO yra geriau ir efektyviau nei Google Ads (arba atvirkščiai) yra klaidinga. Tiek SEO, tiek Google Ads turi daug privalumų, tačiau turi ir trūkumų, todėl geriausias pasirinkimas yra kompleksiškai ir protingai investuoti į abu sprendimus.
Ar Google Ads reklama bus naudinga mano verslui?
Jeigu savo verslui esate sukūrę interneto svetainę ir norite sulaukti daugiau potencialių klientų apsilankymų ir kontaktų, atsakymas paprastas – taip.
Kiek kainuoja Google Ads reklama?
Reklamuodamiesi Google Ads Jūs mokate tik tada, kada Jūsų potencialūs klientai paspaudžia ant Jūsų skelbimo. Paspaudimo kaina yra kintama ir priklauso nuo daugelio kriterijų, iš kurių pagrindinis – konkurencija. Paprastai paspaudimo kaina siekia nuo kelių iki keliolikos eurocentų, tačiau ypač didelę konkurenciją turinčioms užklausoms paspaudimo kaina gali siekti vieną ar net kelis eurus. Visada galima nustatyti ir kontroliuoti maksimalią kainą už paspaudimą, tačiau nustačius per žemą kainą Jūsų skelbimai gali būti nerodomi, jeigu tuo metu daug kitų reklamos užsakovų yra nustatę didesnę paspaudimo kainą už savo skelbimus.
Ar įmanoma „permokėti“ už Google Ads reklamą?
Google Ads sistemoje reklamos išlaidos kontroliuojamos nustatant maksimalų dienos reklamos biudžetą. Pavyzdžiui, nustatę maksimalų 10 € dienos biužetą per 30 kalendorinių dienų Jūs niekada neišleisite daugiau nei 300 €. Dienos reklamos biudžetą Jūs bet kada galite padidinti ar pamažinti. Jūs taip pat galite pilnai kontroliuoti ir maksimalią kainą, kurią pageidaujate išleisti už vieną paspaudimą ant Jūsų reklamos skelbimo.
Ar mano konkurentai gali „išspaudinėti“ mano skelbimus?
Google kompanija skiria ypatingą dėmesį įvairių klaidingų (nenatūralių) paspaudimų ant reklaminių skelbimų identifikavimui ir nustačiusi tokius atvejus juos visada kompensuoja reklamos užsakovui. Taigi, jeigu Jūsų konkurentai tikėsis Jums pakenkti spaudinėdami ant Jūsų skelbimų, jie tik sugaiš savo laiką – Google nustatys tokius mėginimus ir nemokamai Jums pridės atitinkamą paspaudimų dalį.
Ar Google Ads reklama pagerina svetainės SEO pozicijas?
Ne, Google Ads reklama neturi jokios įtakos natūraliems paieškos rezultatams bei jų pozicijoms.