Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Nusistatykite tikslus ir generuokite „YouTube“ reklamos rezultatus

Vaizdo įrašai – neatsiejama šiuolaikinio žmogaus gyvenimo dalis, reikalaujanti ypatingo rinkodaros specialistų dėmesio. Kad galėtume pasiekti tikslinę auditoriją ir kiekviename žingsnyje būti šalia savojo kliento, reikalingos platesnės „YouTube“ reklamos galimybės. Visai neseniai „Google“ pristatė naujas „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – tai nauji reklamos formatai ir kainų siūlymo strategijos, pritaikytos konkretiems kampanijos tikslams, nepriklausomai nuo to, ar norite didinti savo prekės ženklo žinomumą, keisti produktų percepciją ar raginti lankytojus atlikti jūsų verslui naudingus veiksmus.

 

„YouTube“ auga – reklama prisitaiko

Žmonės lankosi „YouTube“, kad išmoktų naujų dalykų, gautų reikalingos informacijos, bendrautų ir smagiai leistų laiką. Nuolatos augdamas „YouTube“ tapo didžiausiu informacijos, laisvalaikio ir pramogų kanalu.

Atsižvelgdama į augančius rinkodaros specialistų poreikius, 2018 metų vasarą „Google“ pradėjo dirbti su naujais „YouTube“ skelbimų formatais ir kainų siūlymo strategijomis, dar tiksliau prisiderinančiomis prie jūsų kampanijos tikslų.

 

Naujos „YouTube“ reklamos galimybės

Jei norite didinti prekės ženklo pasiekiamumo ir žinomumo rodiklius, „Google“ siūlo išbandyti „TrueView for Reach“ galimybę, apjungiančią pagrindinį „In-stream“ skelbimų formatą su standartiniu CPM (cost-per-impression) kainodaros modeliu. Pradiniame „TrueView“ bandyme buvo dirbama su automobilių pardavėju, kurio reklama pritraukė 2400 naudingų apsilankymų, kai CPM buvo 40 proc. mažesnis už vietinei televizijai skirtas išlaidas, ir leido pasiekti 66 procentais daugiau žmonių su tuo pačiu biudžetu.

Nors pasiekiamumas ir vardo žinomumas yra svarbus rodiklis kiekvienam verslui, daugelis prekės ženklų nori pasiekti būtent tuos vartotojus, kurie yra linkę įsigyti jų produktus ar paslaugas. Kad padėtų įgyvendinti šį tikslą, „Google“ pristatė „Maximize lift“ – naują kainų siūlymo strategiją, kuri padeda pasiekti konkrečiam verslui aktualią auditoriją, linkusią rinktis jūsų prekės ženklą po reklamos peržiūros. Neseniai „CoverGirl“ panaudojo „Maximize lift“ ir „TrueView in-stream“ skelbimų derinimo strategiją, kad padidintų naujojo „LashBlast“ tušo pardavimus, ir gavo 2x didesnę grąžą.

Ne paslaptis, kad vaizdo įrašai skatina žmones imtis tam tikrų veiksmų. Tiesą sakant, visame pasaulyje „YouTube“ skelbimų sugeneruotos konversijos per pastaruosius metus išaugo net 150 proc. Naudodami „TrueView for Action“ galite skatinti lankytojus svetainėje atlikti konkrečiai jūsų verslui naudingus veiksmus, pvz., užsakyti kelionę, suplanuoti bandomąjį vairavimą, siųsti užklausą dėl detalesnės informacijos ir t. t. Šiais metais planuojama pristatyti ir naują „TrueView for Action“ funkciją, kurios tikslas – generuoti potencialius lankytojus tiesiogiai iš jūsų skelbimo. Naujoji funkcija leis žmonėms pateikti savo el. pašto adresą ar telefono numerį tiesiai iš vaizdo įrašo skelbimo, kad lankytojai galėtų dar lengviau užsisakyti jūsų paslaugas ir prekes arba sužinoti daugiau apie jūsų verslą.

Naujausios „YouTube“ reklamos galimybės, kiekviena atskirai suteikdamos didelį pranašumą jūsų verslui, didžiausią naudą generuoja tuomet, jei yra tikslingai derinamos tarpusavyje ir naudojamos drauge.

 


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIU ŠALTINIU:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

SEO naujienos

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.

N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.

N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.

N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google AdWords Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, Youtube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Google+) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

I

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą