Kuo „AdWords“ struktūrinių fragmentų plėtiniai naudingi jūsų verslui?

Kuo „AdWords“ struktūrinių fragmentų plėtiniai naudingi jūsų verslui?

Išryškinkite konkrečius produktų ar paslaugų aspektus

Visiškai nesvarbu, ar dirbate su apgyvendinimo paslaugomis ir norite pabrėžti savo viešbučio patogumą, ar parduodate drabužius ir norite pateikti populiariausių prekių ženklų sąrašą, svarbiausia – savo klientams, dar prieš jiems paspaudžiant skelbimą, pateikti kuo daugiau informacijos apie savo produktus ir paslaugas. Džiaugiamės, kad šiandien galime kalbėti apie struktūrinių fragmentų plėtinių (structured snippets extension) naudą – tai su teksto skelbimais rodoma struktūrinė verslo informacija, kuri leidžia pabrėžti konkrečius produktų ir paslaugų aspektus.

Nors struktūrinių fragmentų plėtinius „Google“ pristatė dar 2015 m. rugsėjį, Lietuvoje jie pradėti taikyti tik 2017 m. viduryje – nuo šiol reklamuotojai turi galimybę pasirinkti konkrečiam verslui aktualias antraštes ir nurodyti pageidaujamą kategorijų sąrašą, pvz., jei reklamuojate viešbučius ar apgyvendinimo paslaugas, galite sukurti struktūrinį fragmentą Patogumai ir nurodyti siūlomų viešbučio patogumų sąrašą.

 

Kas yra struktūriniai fragmentai ir kam jie naudojami?

Struktūriniai fragmentai yra „AdWords“ plėtiniai, kurie padeda išryškinti konkrečius produktų ir paslaugų aspektus skelbimuose. Tai reiškia, kad nuo šiol reklamuotojas, be jokių papildomų išlaidų, gali pateikti daugiau informacijos apie savo produktus ar paslaugas. Struktūriniai fragmentai yra rodomi paieškoje kaip antraštė, žemiau tekstinio skelbimo, pvz., jei reklamuojate kavinę, galite rinktis stiliaus fragmentą ir nurodyti konkrečiu atveju tinkamą sąrašą: modernus, šiuolaikiškas, kasdienis ir t. t.

Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad, priešingai nei kitų plėtinių, pvz., svetainių nuorodų ar vietų, struktūrinių fragmentų negalima paspausti. Tačiau, kaip ir visi kiti, jie atlieka tą pačią funkciją – patikslina skelbimą ir numato tikslesnę jo paspaudimo kainą. Esminė problema – kaip reklamuotojas turite pasirinkti iš iš anksto nustatytų kategorijų, kurios tam tikrose situacijose yra gerokai apribotos arba pernelyg specifinės, pvz., moksliniai laipsniai. Žinoma, bet kokia galimybė vartotojams suteikti daugiau priežasčių tapti jūsų klientais yra teigiama perspektyva kiekvienam verslui.

 

Kuo naudingi struktūrinių fragmentų plėtiniai

 

Kaip tai veikia?

Visų pirma turite nuspręsti, kokio tipo informacija yra vertingiausia jūsų potencialiems klientams (kokius produktų ar paslaugų aspektus norite išryškinti?), tuomet pasirinkite veiklos kryptį atitinkančią antraštę ir sudarykite pasirinktų aspektų sąrašą.

Struktūrinių fragmentų antraštės:

  • Patogumai (Amenities)
  • Prekių ženklai (Brands)
  • Kursai (Courses)
  • Moksliniai laipsniai (Degree programs)
  • Paskirties vietos (Destinations)
  • Siūlomi viešbučiai (Featured hotels)
  • Draudimo aprėptis (Insurance coverage)
  • Modeliai (Models)
  • Namų apylinkės (Neighborhoods)
  • Paslaugų katalogas (Service catalog)
  • Laidos (Shows)
  • Stiliai (Styles)
  • Tipai (Types)

Jei skelbimas bus matomas kompiuteryje, vienu metu gali būti rodoma iki dviejų antraščių. Tuo metu mobiliajame įrenginyje arba planšetiniame kompiuteryje rodoma tik viena antraštė. Dirbdama su algoritmu „AdWords“ nustato geriausią rodytiną antraštę ar antraščių derinį, todėl, siekiant optimaliausių rezultatų, rekomenduojama pridėti kiek įmanoma daugiau su konkrečia bendrove susijusių antraščių.

 

Kokią naudą gaunate jūs?

  • Suteikiama daugiau informacijos apie jūsų produktus ir paslaugas. Jei naudojate struktūrinius fragmentus, dar prieš spustelėjus skelbimą jūsų lankytojams suteikiama daugiau informacijos apie jūsų prekes ir paslaugas.
  • Didinama investicijų grąža. Dėl struktūrinių fragmentų naudojimo gali padidėti skelbimų atitikimas ir paspaudimų rodikliai, o tai leidžia didinti investicijų grąžą, kadangi pritraukiami labiausiai pasiūlymu susidomėję lankytojai.
  • Galite panaudoti patentuotus prekės ženklus, jei jais prekiaujate. Galimybė nurodyti prekės ženklus leidžia pritraukti didesnį potencialių klientų srautą.

 

Struktūriniai fragmentai ir figūrinės išnašos

Jei jums atrodo, kad struktūriniai fragmentai (structured snippets) savo funkcionalumu yra artimi figūrinių išnašų (callout extension) plėtiniams, esate visiškai teisūs. Siekiant išvengti painiavos, neseniai „AdWords“ tinklaraštyje buvo paskelbta lentelė, kurioje nurodoma, kada turi būti naudojamas atskiras plėtinys, išsamiai paaiškinant kiekvienos funkcijos elementus.

Figūrinės išnašos ir struktūriniai fragmentai


ŠIAME STRAIPSNYJE ESANTI INFORMACIJA PATEIKTA IŠ ŽEMIAU NURODYTŲ ŠALTINIŲ:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

„Google AdWords“ reklama