Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

Viso gero „Google AdWords“ – sveikiname „Google Ads“!

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas.

„AdWords“ prekės ženklas taps „Google Ads“. „DoubleClick“ reklamos produktai ir „Google Analytics 360 Suite“ nuo šiol vadinsis „Google Marketing Platform“, o „DoubleClick for Publishers“ ir „DoubleClick Ad Exchange“ bus integruoti į vieningą platformą „Google Ad Manager“. „Google“ pažymi, kad paslaugų įkainiai nesikeis, o pačios paslaugos nebus apjungiamos.

 

„AdWords“ —> „Google Ads“

„DoubleClick“ ir „Google Analytics 360 Suite“ —> „Google Marketing Platform“

„DoubleClick for Publishers“ ir „DoubleClick Ad Exchange“ —> „Google Ad Manager“

 

Du dešimtmečius siekianti istorija

„AdWords“ reklamos istorija prasidėjo prieš 18 metų („DoubleClick“ atitinkamai skaičiuoja 22 metus), o jos kūrėjai turėjo vieną paprastą tikslą – padėti interneto svetainę turinčiam verslui. Taip buvo išleistas pirmasis reklamos įrankis, kuris sėkmingai nutiesė kelią iki šių dienų rinkos – naudodamiesi paieška klientai galėjo pasiekti vertingus ir aktualius skelbimus konkrečiu momentu.

Nuo to laiko daug kas pasikeitė. Ypatingai išaugo mobilių įrenginių vaidmuo, keitėsi ir vartotojų naršymo įpročiai – šiandien nuo internetinės paieškos greitai ir lengvai pereinama prie vaizdo įrašų, tekstinio turinio, internetinių žaidimų, apsipirkinėjimo ir t. t. Visa tai reiškia, kad rinkodaros specialistai turi kur kas daugiau galimybių pasiekti vartotojus skirtingais įrenginiais skirtinguose kanaluose.

 

Kam reikalingi pokyčiai?

Per beveik 20 metų „Google“ skelbimai gerokai pasikeitė ir neapsiriboja klientų pasiekimu „Google“ paieškoje, o žengia drauge su klientu, šiam naudojantis skirtingais įrenginiais, naršant interneto svetainėse, skaitant tekstinę informaciją, žiūrint vaizdo įrašus ir t. t. Siekdama palengvinti reklamavimosi patirtį, „Google“ pristato naujus prekių ženklus: „Google Ads“, „Google Marketing Platform“ ir „Google Ad Manager“.

Atnaujinimai padės įvairių dydžių reklamuotojams pasirinkti jų verslui tinkamiausius sprendimus, kad būtų dar lengviau pateikti vertingus skelbimus ir užtikrinti kokybišką vartotojų patirtį skirtingais įrenginiais skirtinguose kanaluose. Kaip teigia „Google“, šie pakeitimai itin naudingi smulkiajam verslui, siekiant užtikrinti lengvesnius reklamos sprendimus visuose PPC (Pay per Click) kanaluose ir įmonių lygmens reklamuotojams siūlant paprastesnes reklamos prognozių galimybes.

 

Nauji prekių ženklai

„Google Ads“. „Google AdWords“ keičia vardą ir tampa „Google Ads“, kad padėtų dar lengviau ir paprasčiau pasiekti potencialius klientus „Google“ paieškoje, partnerių puslapiuose, vaizdo įrašuose ir kitur: „padėti rinkodaros specialistams prisijungti prie milijardų žmonių, naršančių internete, žiūrinčių „YouTube“ vaizdo įrašus, ieškančių naujų vietų „Google“ žemėlapiuose, vertinančių „Google Play“ programas ir t. t.“. „Google“ tikslas – palengvinti reklamą už paieškos laukelio ribų, tikslingai skirstyti reklamos biudžetą ir padėti įmonėms kurti parduodančius skelbimus.

„Google Marketing Platform“. Naujoji „Google Marketing Platform“ sujungia „DoubleClick“ skaitmeninę rinkodarą ir „Google Analytics 360 Suite“. Atnaujinimo tikslas – padėti planuoti, įsigyti, išmatuoti ir optimizuoti skaitmeninę žiniasklaidą ir klientų patirtį vienoje vietoje. Naujoji „Google Marketing Platform“ užtikrina veiksmingesnę rinkodarą, išlaikydama pagarbą klientų privatumui ir leisdama jiems pilnai kontroliuoti savo duomenis.

„Google Ad Manager“. „Google Ad Manager“ – tai vieninga platforma, integruojanti „DoubleClick for Publishers“ ir „DoubleClick Ad Exchange“. Esminiai atnaujinimo akcentai sutelkti ties patogiais algoritmais, apibrėžiančiais augimo galimybes, patogesnį skelbimų vertinimą ir planavimą, „Google Analytics“, „Data Studio“ ir „BigQuery“ duomenų suderinimą integruotai apžvalgai.

 


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIAIS ŠALTINIAIS:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

SEO naujienos

4 turinio rinkodaros pamokos, arba kaip SEO keičia turinį

Turinys yra jūsų verslo veidas, SEO – darbo jėga, t. y., SEO atidaro duris potencialiai jūsų auditorijai ir maloniai kviečia užeiti. Turinys ir SEO sudaro turinio rinkodaros pagrindą (tinkamu metu pateikti tinkamą informaciją tinkamai auditorijai), todėl negali egzistuoti vienas be kito. Ką, tai žinodami, turėtumėte daryti jūs?

skaityti daugiau

3 patarimai iš praktikos: kaip vystyti sėkmingą prekės ženklą?

Ar prekės ženklas nėra paprasčiausias logotipas, simbolių ar žodžių kratinys, skirtas identifikuoti vieną prekę nuo kitų? Jei taip galvojate, apie sėkmę galite pamiršti. Kalbant paprastai, prekės ženklas – tai jūsų pažadas klientams, kuriuo remdamiesi jie sprendžia, ko gali tikėtis iš jūsų gaminių ar paslaugų. Prekės ženklas formuoja įmonės įvaizdį, skatina klientų lojalumą ir kuria pridėtinę vertę.

skaityti daugiau

Svarbi naujiena Jūsų svetainei – „Google“ išplėtė meta aprašymo galimybes

Visai neseniai „Google“ išplėtė meta aprašymo (meta-description) galimybes organinėje paieškoje. Tai puiki naujiena verslui, norinčiam didinti potencialių klientų gretas ir paspaudimų rodiklį (ang. Click Through Rate; CTR). Atvaizduojamo meta aprašymo ilgis išaugo nuo 160 simbolių iki 320. Tai reiškia – nuo dviejų eilučių iki trijų (ar daugiau). Šis pakeitimas leis pateikti daugiau teksto apie save, suteikiant papildomos informacijos apie reklamuojamą prekės ženklą, produktą ar paslaugą.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.

N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.

N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.

N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google AdWords Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, Youtube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Google+) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

I

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą