Platesnės „Google AdWords“ reklamos ir analizės galimybės

Platesnės „Google AdWords“ reklamos ir analizės galimybės

„Machine learning“ technologija

Mašininis mokymasis (Machine learning) leidžia analizuoti daugelį signalų realiu laiku bei vartotojams pritaikyti ir pateikti dar labiau aktualius ir efektyvius reklamos skelbimus tinkamu metu. Ši technologija taip pat naudinga vertinant klientų naršymo būdus, lankytojams naudojant skirtingus įrenginius ir kanalus tiek skaitmeninėje, tiek fizinėje erdvėje.

„Google Attribution“ ir paskutinio paspaudimo matavimo panaikinimas

Naudojant „Google Attribution“ modelį, vienu metu galima vertinti skirtingų rinkodaros strategijų poveikį atskiruose įrenginiuose ir kanaluose. Naršydami vartotojai naudoja skirtingus įrenginius, todėl rodomas reklamas gali matyti skirtingose platformose: socialiniuose tinkluose, „Google“ paieškos tinkle, vaizdinės reklamos tinkle, vaizdo įrašų tinkle, elektroniniame laiške, Jūsų interneto svetainėje ar kt. Būtent dėl šios priežasties sunku nustatyti ir įvertinti atskirų platformų turimą įtaką vartotojų sprendimams, dėl to dažniausiai būna vertinamas paskutinis paspaudimas (last click). Šiuo atveju efektyvius pokyčius užtikrina „Google Attribution“ modelis, padedantis suvokti kiekvienos priemonės daromą įtaką vartotojų elgesiui ir gautomis įžvalgomis tobulinti naudojamus reklamos metodus.

Google attribution veikimo principas

Dirbant su „Google Attribution“ aktualūs duomenys paimami iš „Google AdWords“, „Google Analytics“ ir „DoubleClick Search“ paskyrų, atsižvelgiant į vartotojų veiklą visuose įrenginiuose ir kanaluose, papildomai nežymint duomenų. Pageidaujama informacija gaunama automatiniu būdu iškart, todėl ataskaitų pildymo ir optimizavimo darbai atliekami greitai, lengvai ir patogiai. Integravus „Google AdWords“, „Google Analytics“ ir „Double Click Search“ paskyras galima sujungti duomenis iš skirtingų rinkodaros kanalų ir gauti išsamius rezultatų našumo rodmenis.

Siekiant nustatyti esmines reikšmes, turinčias didžiausią įtaką sėkmingiems rezultatams, „Google Attribution“ modelis naudoja žemiau nurodytus mašininio mokymosi duomenis:

  • Informacijos pateikimo ir išdėstymo tvarka
  • Bendra skelbimų sąveika
  • Reklamos skelbimo kūrybiškumas
  • Geriausius rezultatus generuojantys paspaudimai ir raktiniai žodžiai

„Data-driven attribution“ naudojimas

Dirbant su „Google Attribution“ galima įgalinti duomenimis pagrįstą priskyrimą (Data-driven attribution), kuris naudoja mašininio mokymosi technologiją ir taip nustato, kokias kainas reikia priskirti kiekvienam vartotojo veiksmui, pradedant nuo pirmo sąlyčio su juo ir baigiant paskutiniuoju paspaudimu. Be to, duomenimis pagrįstas priskyrimas leidžia analizuoti unikalius konversijų šablonus ir gauti tikslesnius kampanijų efektyvumo rezultatus, tarpusavyje lyginant konversijas vykdančių ir nevykdančių vartotojų kelius. Naudodami „Google Attribution“ galite greitai ir lengvai optimizuoti skirtingų kanalų, pavyzdžiui „Google AdWords“ ir „DoubleClick Search“, skelbimus vienoje platformoje. Iškart pateikiami rezultatai leidžia realiu laiku gauti ataskaitas, atnaujinti kainos pasiūlymus ir paskirstyti biudžetus skirtingiems kanalams.


Šiame straipsnyje esanti informacija pateikta iš žemiau nurodytų šaltinių:

Mūsų teikiamos paslaugos, susijusios su šia tema:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

Google Ads naujienos

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.

skaityti daugiau

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?

Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmestinai. Ką gi, situacija pasikeitė – slapukų politika tapo griežtesnė, o verslas, ignoruodamas lankytojo teisę žinoti ir rinktis, gali turėti rimtų nemalonumų, ypač tuomet, jei savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus.

skaityti daugiau

„YouTube“ ar televizija – kuri reklama efektyvesnė?

Ar šiuolaikinis verslas gali pasitikėti vienu reklamos kanalu, ypač išmaniųjų įrenginių eroje? Pagalvokite: kaip dažnai žiūrėdami televizorių, priešais save turite kitą įrenginį – mobilųjį telefoną ar nešiojamą kompiuterį? Ar tai reiškia, kad turite giežtai atsisakyti reklamos televizijoje? Mes taip nesakome. Reklamos kanalo pasirinkimą lemia daugybę faktorių, kuriuos būtina įvertinti.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Google+) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą