Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Pažinkite savo auditoriją ir tikslinį vartotoją

Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, kurie jums padėtų suprasti savo tikslinį vartotoją. Taip pat gali būti, kad jūsų biudžetas nėra didelis, todėl negalite atlikti stambių auditorijos tyrimų.

Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasitikėti nuojauta ir pradėti spėlioti? Tikrai ne!

Labai svarbu suprasti savo tikslinį vartotoją, kad galėtumėte išplėsti auditoriją, ją suskirstyti ir paruošti efektyvius pranešimus bei skelbimus. Net ir turėdami ribotą biudžetą, jūs turite keletą įrankių, kurie gali jums padėti suprasti auditoriją, kurią norite pasiekti.

Penki įrankiai auditorijos tyrimams

Įrankis Nr. 1 – vidinis įrankis („LinkedIn“)

Jei turite „LinkedIn Ads“ paskyrą, tuomet turite ir puikią galimybę gauti daugiau įžvalgų apie savo tikslinį vartotoją, ypač jei specializuojatės B2B sektoriuje.

Norėdami pritaikyti duomenis ir geriau pažinti savo tikslinę auditoriją, savo svetainėje turėsite patalpinti „LinkedIn insight“ žymą („LinkedIn Insight Tag“). Kai žyma bus patalpinta, galėsite pradėti dirbti su savo auditorijos duomenimis, kuriuos rasite svetainės demografijos („demographics“) skirtuke. Šios įžvalgos apima vietą, šalį, darbą, pareigų pavadinimą, įmonę, pramonės šaką, darbo stažą, įmonės dydį. Vertindami svetainės auditoriją, galite peržiūrėti visą svetainę arba peržiūrėti konkrečius svetainės puslapius. Taip pat galite palyginti skirtingas auditorijas, kurias sukūrėte.

Įrankis Nr. 2 – vidinis įrankis („Facebook“)

„Facebook’s Audience Insights“ – auditorijos matavimo įrankis, leidžiantis gauti daugiau informacijos apie žmones, kurie jūsų puslapyje atlieka veiksmus. Šis įrankis taip pat leidžia matyti žmones, kurie domisi jūsų konkurentų puslapiais.

Pasirinkę „People connected to your page“ („Žmonės, kurie yra prisijungę prie jūsų puslapio“), galėsite matyti informaciją apie auditoriją, kuri šiuo metu atlieka veiksmus jūsų puslapyje. Jei norite gauti duomenų apie vartotojus, kurie atlieka veiksmus jūsų konkurentų puslapiuose, pasirinkite „Interests“ („Pomėgiai“) ir įveskite konkurento puslapį ar puslapius. Informacija, kurią galite peržiūrėti, apima amžių ir lytį, santykių statusą, išsilavinimo lygį, pareigų pavadinimą, mėgstamus puslapius, vietą (miestus, šalis bei kalbas) ir naudojamą įrenginį.

Įrankis Nr. 3 – vidinis įrankis („Google Customer Match“)

„Google Customer Match“ suteikia puikią galimybę gauti daugiau įžvalgų apie savo klientus, ypač tuomet, jei dar nesinaudojate mokama paieška ar mokamomis socialinėmis kampanijomis.

Įkelkite savo klientų el. pašto adresų sąrašą ir matykite klientų duomenis, kad įtrauktumėte jums aktualią informaciją, pvz., lytį, amžių, tėvystės būseną, vietą, „Google“ auditorijas. Tai puiki galimybė gauti daugiau duomenų ir atsirinkti potencialius klientus, kuriems galėsite sukurti atskirą kampaniją ir numatyti aukštesnes paspaudimo kainas, tikėdamiesi maksimalaus grįžtamojo ryšio ir, tuo pačiu, konkuruoti dėl platesnių terminų, kurie, vykdant didelę reklaminę kampaniją, gali būti per brangūs.

Įrankis Nr. 4 – išoriniai įrankiai (konkurentų tyrimai)

Jei norite geriau suprasti savo konkurentų sprendimus, yra keletas įrankių, kurie jums padės atlikti jus dominančius tyrimus mokamoje paieškoje ir mokamose soc. kampanijose.

„SEMrush“ ir „SpyFu“ įrankiai padės suprasti, kokiomis paieškos frazėmis esate rodomi organinėje paieškoje. Šios priemonės taip pat leidžia atlikti tam tikrus tyrimus, kad sužinotumėte, kokius raktinius žodžius, skelbimus ir paieškos užklausas naudoja jūsų konkurentai, kad būtų rodomi organinėje paieškoje.

„MOAT“ ir „AdEspresso“ yra įrankiai, leidžiantys gauti įžvalgų apie tai, kaip jūsų konkurentai pristato savo prekės ženklą „Google“ vaizdinės reklamos tinkle (GDN) ir „Facebook“ tinkle. Šie įrankiai parodys skelbimus, kurie šiuo metu transliuojami GDN ir „Facebook“, kad galėtumėte geriau suprasti naudojamus pranešimus ir pasiūlymus.

Įrankis Nr. 5 – vidinių duomenų šaltiniai

Gali būti, kad jūsų CRM sistemoje yra nedaug duomenų, tačiau to užteks, kad gautumėte įžvalgų apie savo klientus.

Apsvarstykite galimybę suskirstyti savo duomenis į atskirus segmentus, įskaitant svarbiausius klientus („Top customers“), diskvalifikuotą srautą („Disqualified leads“), svarbiausius AOV („Average order value“) klientus ir klientus, su kuriais planuojate palaikyti ilgalaikius ryšius („Lifetime value customers“). Tai padės numatyti labiausiai pageidautinas / mažiausiai pageidautinas klientų grupes, kainų siūlymus ir tikslinę auditoriją.

Nepriklausomai nuo to, ar ką tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, ar norite žengti žingsnį atgal ir geriau suprasti savo tikslinį vartotoją, tai padaryti galite net ir turėdami ribotą biudžetą. Vienas sprendimų, – į savo veiklą įtraukti minėtuosius įrankius, kurie padės pažinti savo auditoriją, tikslingai ją suskirstyti, kurti efektyvesnius pranešimus ir skelbimus.


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIU ŠALTINIU:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Google Ads naujienos

Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

2018-aisiais vaizdo įrašų reklamos tradicijos ėmė keistis – video reklama išsiplėtė ir savo klientą ėmė lydėti kiekviename žingsnyje, sukeldama nemažai klausimų rinkodaristams. Susipažinkite su didžiųjų prekės ženklų idėjomis, kurios padės planuoti video reklamos strategijas 2019-aisiais, sėkmingai pritaikant naujus vartotojų elgsenos modelius.

skaityti daugiau

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.

skaityti daugiau

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?

Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmestinai. Ką gi, situacija pasikeitė – slapukų politika tapo griežtesnė, o verslas, ignoruodamas lankytojo teisę žinoti ir rinktis, gali turėti rimtų nemalonumų, ypač tuomet, jei savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą