„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą

„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą

Skelbimų plėtiniai naudingi Jums ir vartotojams

„AdWords“ plėtiniai „Google“ paieškos rezultatuose esančiuose mokamuose skelbimuose leidžia pateikti daugiau informacijos apie Jūsų įmonę ir teikiamas paslaugas. Plėtiniai suteikia daugiau reikšmingumo Jūsų skelbimui, todėl didėja „AdWords“ skelbimo matomumas ir paspaudimų skaičius. Taip pat lankytojams yra suteikiama galimybė atlikti tiesioginius kontaktinius ir funkcinius veiksmus, pvz., naudodamiesi išmaniuoju telefonu ir spustelėję ant skelbimo, naudotojai gali greitai ir lengvai paskambinti į Jūsų įmonę arba iš karto patekti į norimą svetainės skiltį. Plėtiniai rodomi tuomet, kai skelbimo reitingas yra gana aukštas ir „AdWords“ sistema apskaičiuoja, kad minėtasis sprendimas pagerintų skelbimo našumą.

Kas lemia plėtinių rodymą?

Skelbimo reitingas
„AdWords“ vertina skelbimo reitingą, kurį sudaro: kainos pasiūlymas, skelbimo ir nukreipiamo puslapio kokybė bei planuojamas skelbimo formatų (tarp jų – ir plėtinių) poveikis vartotojams. Jeigu plėtinys nėra rodomas, tuomet reikia didinti kainą ir (arba) gerinti skelbimo kokybę.

Skelbimo pozicija paieškos tinklo rezultatų puslapyje
Kadangi virš „Google“ sugeneruotų rezultatų skelbimų plėtiniams skirtos vietos yra nedaug, pirmenybė naudoti šią vietą plėtiniams suteikiama aukštesnės pozicijos skelbimams. Deja, žemesnių pozicijų plėtinių skaičius yra ribojamas.

Kiti skelbimo plėtiniai
Skelbimų plėtiniai nėra rodomi visi ir nuolatos, „Google“ sistema parenka optimaliausią sprendimą kada, kam ir kokį įgalintų plėtinių derinį rodyti vartotojams, atsižvelgiant į konkrečius tą lemiančius veiksnius.

Ar „AdWords“ skelbimų plėtinių naudojimas kainuoja papildomai?

Plėtinių įgalinimas papildomai nieko nekainuoja, tačiau Jūs būsite apmokestinami už skelbimo paspaudimus ir plėtinių kuriamą sąveiką, pvz., nuorodų piktogramos ar skambučio mygtuko paspaudimus. Primename, kad sistema per vieną parodymą neapmokestina daugiau nei už du vieno skelbimo ir jo plėtinių paspaudimus. Mokestis už plėtinių paspaudimus nustatomas ta pačia tvarka kaip ir antraštės paspaudimų kaina.

Kokius plėtinius rinktis?

„AdWords“ plėtiniai suteikia galimybę pridėti aktualią verslo informaciją, pvz., nurodyti įmonės adresą, telefono numerį ir t. t. Konkretaus plėtinio ar jų grupės pasirinkimas priklauso nuo įmonės veiklos pobūdžio ir verslui keliamų tikslų. Įprastai plėtiniai yra derinami individualiai prie konkrečių tam tikrą funkciją atliekančių „Google AdWords“ skelbimų grupių. Mes išskiriame 5 dažniausiai naudojamų skelbimų plėtinių rūšis.

Google AdWords paieškos sistemos mokamų reklamos skelbimų plėtiniai

Skambučių plėtinys (call extension)
Skambučių plėtiniai naudojami telefono numerio patalpinimui skelbime. Tai užtikrina patogų susisiekimą su Jūsų įmonės darbuotojais bei suteikia galimybę pridėti daugiau nei vieną telefono numerį. Rodant skambučių plėtinius, klientai gali spustelėti skambinimo mygtuką ir tiesiogiai paskambinti Jūsų įmonės telefonu. Kai drauge su skelbimu rodomas skambučių plėtinys, naudotojai mato Jūsų įmonės telefono numerį ir, jei jiems priklausantis įrenginys turi skambinimo funkciją, gali paspausti skambinimo mygtuką. Plėtinys yra lengvai planuojamas ir koreguojamas, todėl galite keisti telefono numerį ir pridėti darbo valandas, t. y. skambinimo mygtukas bus rodomas tik tuomet, kai Jūsų darbuotojai galės atsakyti į skambučius. Skambučių plėtinius galima naudoti su mobiliojo, dalinio, nemokamais, standartinio arba nestandartinio mokesčio numeriais.

Svetainių nuorodų plėtinys (sitelinks extension)
Svetainių nuorodų plėtiniai nukreipia lankytojus į aktualią svetainės vietą, t. y. plėtinys leidžia rodyti papildomas nuorodas, nukreipiančias į kitus Jūsų svetainės puslapius, pvz., jei vadovaujate kavinei, į svetainių nuorodas rekomenduojame įtraukti nuorodas su darbo valandomis ar patiekalų meniu. Nuorodų plėtiniai yra vienas optimaliausių sprendimų, efektyviai taupantis vartotojų laiką ir padedantis klientams lengviau rasti tai, ko ieško. Svetainių nuorodas galima pridėti prie kampanijos arba skelbimų grupės, priklausomai nuo to, su kurio tipo skelbimais norite jas matyti.

Figūrinių išnašų plėtinys (callout extension)
Figūrinių išnašų plėtiniai leidžia tobulinti teksto skelbimus, išskiriant pagrindinius Jūsų veiklos privalumus, pvz., aptarnavimą visą parą, nemokamą prekių atvežimą ir t. t. Plėtinių tekstą ir rodymą galima pasirinkti patiems. Kai figūrinės išnašos plėtinys su skelbimu rodomas mobiliajame įrenginyje ar staliniame kompiuteryje, kartu su skelbimu rodomos 2–4 figūrinės išnašos. Skelbimai gali būti rodomi virš paieškos tinklo rezultatų arba žemiau jų.

Google AdWords reklamos paieškoje skelbimo vietovės plėtinys location extension

Vietovės plėtinys (location extension)
Naudojant vietovių plėtinius kartu su skelbimu rodoma įmonės vieta žemėlapyje, adresas arba atstumas iki bendrovės. Lankytojai, spustelėję Jūsų plėtinį, patenka į vietovės puslapį, kuriame nurodoma visa aktuali informacija, padedanti Jus surasti. Vietovių plėtiniai paprastai apima ir telefono numerio pateikimą, taip pat galima nustatyti aktyvų skambinimo mygtuką. Norint įgalinti vietovės plėtinį būtina turėti patvirtintą „Google Mano Verslo (Google My Business)” paskyrą. Vietovių plėtinių tikslas – padėti klientams rasti Jūsų įmonę bei paskatinti apsilankymus joje. Informacija apie įmonę vietovių plėtiniuose rodoma „Google“ paieškos tinkle, „Google“ žemėlapiuose ir „Google“ paieškos tinklo partnerių svetainėse bei gali būti pateikiama tiek mobiliuosiuose įrenginiuose, tiek planšetiniuose ir staliniuose kompiuteriuose.

Pranešimo plėtinys (message extension)
Pranešimų plėtiniai skirti palengvinti ir supaprastinti bendravimą tarp Jūsų ir klientų. Lankytojai gali peržiūrėti Jūsų skelbimą ir tiesiogiai susisiekti nurodytu numeriu, parašydami žinutę tiesiai į mobilųjį. Vieno mygtuko paspaudimu lankytojai gali gauti naudingos informacijos, užsisakyti konkrečią paslaugą ar suplanuoti susitikimą. Plėtinys pritaikytas mobiliųjų telefonų naudotojams, galintiems gauti ir siųsti teksto pranešimus. Įžanginės SMS žinutės tekstą galima nusistatyti patiems.

Google adwords plėtinys message extension


Šiame straipsnyje esanti informacija pateikta iš žemiau nurodytų šaltinių:

Mūsų teikiamos paslaugos, susijusios su šia tema:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

Google Ads naujienos

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.

skaityti daugiau

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?

Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmestinai. Ką gi, situacija pasikeitė – slapukų politika tapo griežtesnė, o verslas, ignoruodamas lankytojo teisę žinoti ir rinktis, gali turėti rimtų nemalonumų, ypač tuomet, jei savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus.

skaityti daugiau

„YouTube“ ar televizija – kuri reklama efektyvesnė?

Ar šiuolaikinis verslas gali pasitikėti vienu reklamos kanalu, ypač išmaniųjų įrenginių eroje? Pagalvokite: kaip dažnai žiūrėdami televizorių, priešais save turite kitą įrenginį – mobilųjį telefoną ar nešiojamą kompiuterį? Ar tai reiškia, kad turite giežtai atsisakyti reklamos televizijoje? Mes taip nesakome. Reklamos kanalo pasirinkimą lemia daugybę faktorių, kuriuos būtina įvertinti.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Google+) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą