„Google Ads“ imasi pokyčių

„Google Ads“ imasi pokyčių

„Google Ads“ atsisako vidutinės pozicijos metrikos ir pagreitinto pateikimo funkcijos

Siekdama prisitaikyti prie rinkos pokyčių, „Google“ nuolatos ieško sprendimų, leidžiančių optimizuoti reklamos kampanijas. 2019 m. eigoje „Google“ pranešė, kad spalio mėnesį bus atsisakyta dviejų „Google Ads“ funkcijų, siekiant optimizuoti reklamos skelbimų pateikimą. Deja, pokyčiai ne tik reikalauja laiko, bet ir sukelia tam tikrų nepatogumų – kas išlieka svarbu reklamos užsakovui ir kokių priemonių reikėtų imtis, siekiant užtikrinti didžiausią skelbimų našumą?

VIDUTINĖS POZICIJOS METRIKA

„Google Ads“ patvirtino, kad nuo 2019 m. rugsėjo 30 d. bus atsisakyta vidutinės pozicijos metrikos „Google“ paieškoje. Tai buvo viena seniausių ir populiariausių metrikų, todėl vidutinės pozicijos naikinimas yra vienas svarbiausių „Google Ads“ patobulinimų per ilgą laiką.

Kas tai?

Įprastai reklamos užsakovai dalyvaudavo „Google Ads“ aukcione, kuriame būdavo apskaičiuojamas reitingas, leidžiantis nustatyti, kokia tvarka skelbimai bus išdėstyti „Google“ paieškos sraute, t. y. aukščiausio reitingo skelbimas buvo rodomas pirmoje pozicijoje, žemesnio reitingo – antroje ir t. t. Vis dėlto, nurodant mokamų pozicijų išdėstymo seką, nebuvo užtikrinama faktinė skelbimo padėtis paieškos puslapyje. Vidutinė pozicija negalėjo užtikrinti tos pačios skelbimo pozicijos visiems ir visada, t. y. ši metrika nurodydavo daugumos gautų parodymų vietą, o tai sukeldavo gana daug problemų reklamos užsakovams.

Kodėl „Google“ imasi pokyčių?

Vidutinės pozicijos metrika yra nenaudinga, jei kalbėtume apie pelno maksimizavimą. Kadangi skelbimų vietų skaičius yra ribotas, nemaža dalis reklamos užsakovų siekdavo nusipirkti pozicijas, vietoj to, kad žiūrėtų į realią reklamos investicijų grąžą. Spėjama, kad optimizuojant kampanijas pagal kitas metrikas (pvz., ROI, CPA ar kt.), realią naudą turėtų pajusti tiek reklamos užsakovai, tiek „Google“ – reklamuotojai galės efektyviau išleisti pinigus, o „Google“ – daugiau uždirbti.

Kas svarbu reklamos užsakovui?

Rinkodaros ekspertai sutinka, kad ilguoju periodu „Google“ sprendimas naikinti vidutinės pozicijos metriką turėtų atnešti apčiuopiamos naudos, tačiau daliai reklamos užsakovų gali kilti tam tikrų nepatogumų, kadangi teks išmokti pritaikyti automatizacijos strategijas, taip pat – sekti ir vertinti konversijas.

Jei norite susidaryti maksimaliai aiškų vaizdą apie skelbimo našumą, rekomenduojama pereiti prie dar 2018 m. pabaigoje „Google“ pristatytų dviejų naujų metrikų: Search top IS (parodymų dalis paieškos viršuje) ir Search abs. top IS (parodymų dalis pačiame paieškos viršuje), kurios apibūdina, kokia procentinė jūsų skelbimų dalis yra rodoma „Google“ paieškos puslapio viršuje. Search abs. top IS metrika nurodo, kokį procentą parodymų gaunate 1 vietoje, Search top IS – parodymų procentą, kurį reitinguojate tarp pirmų keturių pozicijų.

PAGREITINTAS PATEIKIMAS

Nuo 2019 m. spalio 14 dienos pagreitintas pateikimas nebebus naudojamas paieškos kampanijose, apsipirkimo kampanijose ir bendrinamuose biudžetuose, t. y. bus automatiškai pereita prie standartinio pateikimo. Tiesa, „Google“ praneša, kad pagreitintas pateikimas vis dar bus naudojamas vaizdinės reklamos ir vaizdo įrašų kampanijoms.

Kas tai?

Naudodami pagreitintą pateikimą reklamos užsakovai siekė gauti kuo daugiau konversijų už tam tikrą paspaudimo kainą. Šis sprendimas buvo ypač aktualus elektroninės komercijos verslui / apsipirkimo kampanijoms, turėjusioms pakankamai didelį dienos biudžetą ir pageidavusioms, kad jų skelbimai būtų rodomi kuo dažniau.

Kodėl „Google“ imasi pokyčių?

Nepaisant tam tikrų privalumų, pagreitintas pateikimas, kaip teigia „Google“, nėra veiksmingas, kadangi tuo atveju, jei kampanijos biudžetas yra ribotas, didžioji biudžeto dalis gali būti išnaudota ankstyvosiomis dienos valandomis, o tai gali nesutapti su laiku, kai dauguma naudotojų ieško jūsų produkto ar paslaugos, t. y. šis metodas gali padidinti MUP dėl padidėjusios konkurencijos dienos pradžioje ir pernelyg greit išleisti didžiąją biudžeto dalį.

„Google“ nusprendė atsisakyti pagreitinto pateikimo ir patobulinti standartinę parinktį. Standartinis pateikimas atsižvelgia į numatomą skelbimo našumą dienos eigoje, todėl užtikrina aukštesnius našumo rodiklius, neviršijant jūsų dienos biudžeto. Taikant standartinį pateikimą, reklamos biudžetas keičiasi dienos bėgyje arba jūsų nurodytais laikotarpiais. Taip optimizuojamos jūsų išlaidos ir užtikrinamas geresnis tikslinių skelbimų vietų (naudotojui ieškant jūsų produkto ar paslaugos) atitikimas.

Kas svarbu reklamos užsakovui ir kaip efektyviai išnaudoti biudžetą?

Nuo šiol kampanijoms, kurios naudojo pagreitintą pateikimą, rekomenduojama rinktis maksimalaus konversijų skaičiaus padidinimo siūlymo (Maximize conversions bidding) arba maksimalaus paspaudimų skaičiaus kainų siūlymo (Maximize clicks bidding) strategijas. Ir, žinoma, – naudoti skelbimų planavimo funkciją, kad galėtumėte numatyti, kada bus rodomi jūsų skelbimai, bei kainos pasiūlymų koregavimo parinktį, kad padidintumėte ir sumažintumėte kainos pasiūlymus tam tikru dienos metu.

Image source ©pngtree


MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

Google Ads naujienos

Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Penki auditorijų tyrimų įrankiai, nereikalaujantys didelio biudžeto

Sėkmingas verslas pradedamas nuo savo auditorijos pažinimo. Jei tik pradėjote dirbti su skaitmenine rinkodara, gali būti, kad dar neturite pakankamai vidinių duomenų, o jūsų biudžetas nėra didelis, todėl negalite atlikti stambių auditorijos tyrimų. Ar tai reiškia, kad turėtumėte pasitikėti nuojauta ir pradėti spėlioti? Tikrai ne!

skaityti daugiau
Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

Kaip keitėsi vaizdo įrašų rinkodara 2018-aisiais ir kas bus svarbu šiais metais?

2018-aisiais vaizdo įrašų reklamos tradicijos ėmė keistis – video reklama išsiplėtė ir savo klientą ėmė lydėti kiekviename žingsnyje, sukeldama nemažai klausimų rinkodaristams. Susipažinkite su didžiųjų prekės ženklų idėjomis, kurios padės planuoti video reklamos strategijas 2019-aisiais, sėkmingai pritaikant naujus vartotojų elgsenos modelius.

skaityti daugiau
Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.

skaityti daugiau
Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?

skaityti daugiau
Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau
Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?

Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?

Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmestinai. Ką gi, situacija pasikeitė – slapukų politika tapo griežtesnė, o verslas, ignoruodamas lankytojo teisę žinoti ir rinktis, gali turėti rimtų nemalonumų, ypač tuomet, jei savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Instagram) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą