Automatizuokite ir suasmeninkite skelbimus su „Smart Display Campaigns“

Automatizuokite ir suasmeninkite skelbimus su „Smart Display Campaigns“

„Google“ pristatė pilnai automatizuotas išmaniosios vaizdinės reklamos tinklo kampanijas

„Google AdWords“ nuolatos ieško sprendimų, kurie plėstų klientų bazę ir didintų konversijų skaičių. Neseniai „Google“ pristatė pilnai automatizuotas vaizdinės reklamos tinklo kampanijas („Smart Display Campaigns“), leidžiančias valdyti sudėtingus vaizdinės reklamos tinklo nustatymus. Atnaujinimas leido sujungti tris optimizavimo technologijas: skelbimų taikymą, jų kainos nustatymą ir pilną sukūrimą.

Kaip tai veikia?

Automatinis kainų siūlymas (Automated Bidding)

Išmaniosiose vaizdinės reklamos tinklo kampanijose naudojamas tikslinis MUĮ (mokestis už įgijimą, angl. cost-per-acquisition; CPA), o dėmesys sutelkiamas į konversijas. Kai našumo duomenys nurodo didžiausią konversijų tikimybę, nustatomi didesni kainos pasiūlymai. Kai generuojami duomenys rodo, kad konversijos yra mažai tikėtinos, atitinkamai siūlomos ir mažesnės kainos.

Automatinis taikymas (Automated Targeting)

Automatinės kampanijos leidžia sujungti abu taikymo metodus, t. y. automatinę pakartotinę rinkodarą, taikomą jūsų svetainės lankytojams, ir automatinį taikymą, padedantį pritraukti klientus ankstesniame pirkimo proceso etape, t. y. konversijos proceso viduryje – naudodama mašininį intelektą ir vertindama naršyklės duomenis, sistema gali rasti raktinius žodžius, apie kuriuos, greičiausiai, nebūtumėte pagalvoję.

Automatinis skelbimų kūrimas (Automated Ad Creation)

Automatinis skelbimų kūrimas yra naudingas tuomet, jei norite paleisti kampaniją, tačiau nežinote, kokį tekstą ar vaizdą naudoti. Šiuo atveju skelbimai yra generuojami automatiškai iš Jūsų pateiktų kūrimo blokų, pvz., aprašų, antraščių, logotipų ar vaizdų. Automatinis skelbimų kūrimas padeda suprasti, kas yra veiksmingiausia, ir atitinkamai koreguoti savo kampaniją.

Kodėl rekomenduojame išbandyti „Smart Display Campaigns“?

  • Mažiau rankomis atliekamo darbo ir greitesni rezultatai. Gausite daugiau klientų, atitinkančių jūsų MUĮ pasiūlymą ir nustatytą biudžetą.
  • Negaišite laiko kūrybiniams sprendimams. Išmaniosios kampanijos optimizuos jūsų skelbimus, parinkdamos geriausią antraštės, aprašomojo teksto ir vaizdo derinį, o tai leis suprasti, kurių antraščių, aprašų, vaizdų ir logotipų našumas yra geriausias.
  • Galėsite lengviau ir greičiau rasti savo klientus, kurie, tikėtina, domisi Jūsų produktais ar paslaugomis, ir gauti dar daugiau konversijų.
  • Jums nebereikės naudoti neautomatinio kainos pasiūlymo strategijų, neautomatinio taikymo (įskaitant paskirties vietos išskyrimą), neautomatinio visų skelbimų kūrimo, taip pat – tik staliniams kompiuteriams arba tik mobiliesiems įrenginiams skirtų kampanijų.

Kaip dirbti su išmaniosiomis vaizdinės reklamos tinklo kampanijomis?

Prieš pradėdami naudoti „Smart Display Campaigns“ turite įgalinti konversijų stebėjimo įrankį savo „AdWords“ paskyroje. Įsitikinkite, kad atitinkate konversijomis pagrįsto tinkamumo reikalavimus. Kad galėtumėte nustatyti išmaniąją vaizdinės reklamos tinklo kampaniją, per pastarąsias 30 dienų turite sulaukti bent 50 konversijų vaizdinės reklamos tinkle (arba mažiausiai 100 konversijų paieškos tinkle). Jūsų dienos biudžetas turi būti bent 10–20 kartų didesnis už tikslinio MUĮ pasiūlymą. Taip pat turite surinkti savo skelbimo išteklius, t. y. antraštes, aprašus, logotipus ir vaizdus.

Kaip sukurti – žingsnis po žingsnio:

1. „Create Campaign“ > „Display Network“ > „Select appropriate Drive Action“ > „Check box-Smart Display“1. „Create Campaign“ > „Display Network“ > „Select appropriate Drive Action“ > „Check box-Smart Display“

Išmaniosios vaizdinės reklamos tinko kampanijos, pirmas žingsnis

2. „Enter the Headline“ (viename skelbime gali būti naudojamos kelios antraštės) > „Description“ (viename skelbime gali būti naudojami keli aprašai) > „Images“ (matmenys: 1200×627 arba 600×314) > „Save“.

Išmaniosios vaizdinės reklamos tinko kampanijos, antras žingsnis


ŠIAME STRAIPSNYJE ESANTI INFORMACIJA PATEIKTA IŠ ŽEMIAU NURODYTŲ ŠALTINIŲ:

MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS, SUSIJUSIOS SU ŠIA TEMA:

„Google AdWords“ reklama

Naujienlaiškis

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą

Google Ads naujienos

Naujos „YouTube“ vaizdo įrašų skelbimų galimybės

Jei norite pasiekti tikslinę auditoriją ir būti arčiau kliento, „YouTube“ reklama turi atsidurti jūsų prioritetų sąraše. Visai neseniai „Google“ pristatė „TrueView for Action“ ir „TrueView for Reach“ galimybes – sužinokite apie naujus reklamos formatus ir kainų siūlymo strategijas, prisitaikančias prie konkrečių verslo poreikių.

skaityti daugiau

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas. Kokie pokyčiai mūsų laukia?

skaityti daugiau

Būtinai išsaugokite savo „Google Analytics“ duomenis iki gegužės 25 dienos!

Jei naudojatės „Google Analytics“ paskyra ir nepakeitėte duomenų saugojimo laikotarpio, jūsų duomenys bus negrįžtamai paveikti! Primename, kad iki gegužės 25 dienos nepakeitus duomenų saugojimo laikotarpio, remiantis GDPR, nebegalėsite filtruoti, segmentuoti, kurti tinkintų ataskaitų ir kitaip panaudoti senų „Google Analytics“ duomenų.

skaityti daugiau

Slapukų naudojimo taisyklės – ką privalu žinoti?

Nors apie slapukų naudojimą ir privatumo politiką kalbama ne vienerius metus, praktika rodo, kad nemaža dalis svetainių valdytojų į reikalavimą pranešti apie slapukų naudojimą žiūri pernelyg atmestinai. Ką gi, situacija pasikeitė – slapukų politika tapo griežtesnė, o verslas, ignoruodamas lankytojo teisę žinoti ir rinktis, gali turėti rimtų nemalonumų, ypač tuomet, jei savo svetainėje naudoja trečiųjų šalių slapukus.

skaityti daugiau

„YouTube“ ar televizija – kuri reklama efektyvesnė?

Ar šiuolaikinis verslas gali pasitikėti vienu reklamos kanalu, ypač išmaniųjų įrenginių eroje? Pagalvokite: kaip dažnai žiūrėdami televizorių, priešais save turite kitą įrenginį – mobilųjį telefoną ar nešiojamą kompiuterį? Ar tai reiškia, kad turite giežtai atsisakyti reklamos televizijoje? Mes taip nesakome. Reklamos kanalo pasirinkimą lemia daugybę faktorių, kuriuos būtina įvertinti.

skaityti daugiau

Apie mus

N

Sėkminga 10 metų patirtis

Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
N

Premium Google Partneris

Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
N

Kompleksiniai sprendimai

Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
N

Tikslas, kokybė ir rezultatai

Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Mūsų kompetencijos

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Google Ads Reklama

Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle.
Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas.

SEO OPTIMIZAVIMAS

SEO paslaugos ir optimizavimas

Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas.
SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra.

Google Analytics ir Google Tag Manager

Google Analytics ir Tag Manager

Google Analytics, Google Tag Manager paskyrų administravimas. Įvykių, tikslų ir el. komercijos diegimas, išplėstinės ataskaitos.

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų administravimas

Socialinių tinklų (Facebook, Google+) paskyrų administravimas.
Pranešimų kūrimas ir vizualizavimas, reklaminės kampanijos.

Interneto svetainių kūrimas ir atnaujinimas

Interneto svetainių kūrimas

Mobiliems pritaikytų ir SEO optimizuotų svetainių kūrimas.
Dizaino ir turinio kūrimas, esamų svetainių atnaujinimas.

Mūsų pasiekimai

Metų patirtis

Įvykdytų projektų

%

Pasiektų tikslų

%

Metinis augimas

l

Susisiekite su mumis

Maloniai prašome užpildyti ir išsiųsti pateiktą paslaugų paklausimo formą.
Kuo išsamesnę informaciją pateiksite Jūs, tuo tikslesnį pasiūlymą pateiksime mes!

Nurodykite savo vardą ir pavardę
Nurodykite savo el. pašto adresą
Nurodykite savo telefono numerį
Nurodykite savo įmonės pavadinimą
Nurodykite savo pareigas įmonėje
Pažymėkite patogiausia susisiekimo būdą
Pažymėkite dominančias paslaugas
Įrašykite savo pranešimo tekstą