VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI, UAB

Profesionalūs sprendimai komerciniams interneto projektams

Sertifikuotas Google Partneris
SEO paslaugos

SEO paslaugos

SEO paslaugos tampa vis reikalingesnės, nes konkurencija internete tarp įvairių veiklos sričių įmonių nuolatos didėja. Vis daugiau ir daugiau įmonių kuria savo interneto svetaines ar el. prekybos portalus, juos reklamuoja bei optimizuoja paieškos sistemoms. Lietuvoje veikia šimtai baldų gamintojų interneto svetainių, tačiau interneto paieškos sistemų rezultatų sąraše pateikiama tik 10 nuorodų, be to, interneto naudotojai aktyviai peržiūrinėja tik pirmus 2-3 rezultatų puslapius. Baldų gamintojų svetainės, kurių nuorodos pagal pagrindines paieškos frazes nepatenka į TOP10 negali tikėtis didelio lankomumo, o kurių nuorodos nepatenka į TOP30 – praktiškai jokio natūralaus lankytojų srauto.

SEO optimizavimas šiandien – būtina užduotis interneto svetainei, o tuo labiau el. prekybos portalui.

Ką gali ir ko negali SEO optimizavimo paslaugas teikiantys specialistai?

SEO paslaugos aktualios, todėl dėl jų kreipiasi daug įmonių vadovų ir rinkodaros specialistų. Dažniausiai, jų klausimas būna toks “Ką aš turiu padaryti, kad mano svetainę rodytų pirmoje vietoje”? Ir dažnai SEO optimizavimo paslaugų klientai būna suklaidinti įvairiais “mitais” ir “garantijomis”, kurių gausu įvairiuose SEO forumuose ir bloguose, o “nerealias” garantijas taip pat labai dažnai skelbia SEO paslaugas atliekančios įmonės, kurių pagrindinis tikslas ne ilgalaikiai rezultatai ir santykiai su klientu, o greitas uždarbis ir trumpas bendradarbiavimas.

SEO specialistas gali:

  • Atlikti įmonės paslaugų ir svetainės turinio analizę bei parinkti tikslingiausias paieškos frazes optimizavimui.
  • Atlikti svetainės vidinės puslapių struktūros analizę ir pateikti pasiūlymus dėl jos optimizavimo bei turinio papildymo.
  • Atlikti svetainės ir konkuruojančių svetainių pozicijų paieškos sistemų rezultatų puslapiuose analizę ir įvertinti galimybes pozicijų aukštinimui atlikus vidinę ir (arba) išorinę SEO optimizaciją.
  • Atlikti svetainės Google Analytics lankomumo srautų analizę ir įvertinti galimybes natūralaus (organinio) lankytojų srauto didinimui atlikus vidinę ir (arba) išorinę SEO optimizaciją.
  • Paruošti svetainės vidinių ir (arba) išorinių SEO optimizacijų planą, jį vykdyti, sekti rezultatus ir periodiškai pateikti raktinių frazių pozicijų ir natūralaus (organinio) lankytojų srauto kitimo ataskaitas.
  • Padidinti interneto svetainės randamumą interneto paieškos sistemose pagal įvairias paieškos frazes bei pakelti jos pozicijas paieškos rezultatų puslapiuose.
  • Sekti pozicijų ir natūralaus lankytojų srauto dinamiką, stebėti konkuruojančių svetainių pozicijas bei laiku imtis papildomų vidinių ir (arba) išorinių SEO optimizavimo veiksmų, kad išlaikyti ir gerinti pasiektą rezultatą.

SEO specialistas negali:

  • Garantuoti greito raktinių žodžių pozicijų iškėlimo, ypač, didelę konkurenciją turinčioms raktinėms frazėms. Atlikus bet kuriuos vidinius ar išorinius SEO optimizavimo veiksmus teigiamas rezultatas pastebimas tik po 1-2 mėn., o kartais ir ilgiau. Visiškai naujos svetainės “įsivažiavimui” reikia ne mažiau 4-5 mėn.
  • Garantuoti “nerealaus” natūralaus (organinio) lankytojų srauto. Jeigu pagal įmonės veiklos paieškos frazes per mėnesį atliekama maždaug 1000 paieškų, naivu garantuoti ir tikėtis didesnio natūralaus lankytojų srauto.
  • Garantuoti nuolatinės #1 ar TOP10 pozicijos kuriai nors konkrečiai paieškos frazei. Google neparduoda pozicijų natūraliuose paieškos rezultatuose, o interneto turinys nuolatos pasipildo nauja informacija: svetainių puslapiais, tinklaraščių (Blog) įrašais, el. parduotuvių ar informacinių katalogų prekių – paslaugų kategorijomis. Visi konkuruojantys tinklalapiai nori patekti į TOP10 ir nuolatos imasi įvairių optimizavimo veiksmų.
  • Garantuoti, kad lankytojai pirks įmonės prekes ar paslaugas. Jeigu natūralų lankomumo srautą SEO specialistas gali įtakoti ir jį padidinti, tai priversti lankytojus pirkti tinklalapyje pristatytas prekes ar paslaugas negali. Pirkimų rodiklis (konversijos) priklauso ir nuo pačių prekių ar paslaugų pristatymo kokybės, ir nuo kainų bei specialių pasiūlymų. SEM / SEO specialistas gali pakonsultuoti kaip geriau pristatyti prekę ar paslaugą, bet pilnai užsiimti pardavimų skatinimu turi rinkodaros ar pardavimų vadovas.
Mūsų įmonė teikia profesionalias SEO paslaugas įmonių interneto svetainėms ir el. prekybos portalams.

SEO paslaugos

SEO optimizavimas – tai pakankamai ilgas ir kruopštus procesas, susidedantis iš skirtingų SEO optimizavimo darbų:

  1. Įmonės veiklos ir interneto svetainės analizė
  2. Raktinių žodžių analizė ir atranka
  3. Konkuruojančių svetainių analizė
  4. Vidinis SEO optimizavimas
  5. Išorinis SEO optimizavimas
  6. SEO monitoringas (priežiūra)

Kad galėtumėte išsamiau susipažinti ir suprasti kaip atliekamos SEO paslaugos, savo interneto svetainėje pateikiame informaciją apie pagrindinius SEO optimizavimo darbus.

SEO paslaugų kaina

SEO paslaugų kaina priklauso nuo interneto svetainės ar el. prekybos portalo dydžio bei atliekamų paslaugų apimties. Žemiau pateikti keli tipiniai atvejai ir kompleksinių SEO paslaugų kainos, tačiau kiekvieną projektą mes vertiname individualiai ir dėl kiekvienos SEO paslaugos galime pateikti atskirą pasiūlymą.

Svetainės apimtis iki 5 puslapių iki 20 puslapių
Google Analytics įdiegimas ir derinimas TAIP TAIP
Raktinių žodžių analizė ir atranka iki 10 raktinių žodžių iki 100 raktinių žodžių
SEO optimizavimo plano sudarymas 1-2 dienos 1 savaitė
Vidinis SEO optimizavimas 1-2 savaitės 1 mėnuo
Išorinis SEO optimizavimas pagal poreikį pagal poreikį
SEO monitoringas (priežiūra) kas mėnesį kas mėnesį
Kaina per mėnesį 250 – 500 € 500 – 800 €

Galutinė SEO paslaugų kaina priklauso nuo to, ar mūsų rekomenduojamas vidines SEO optimizacijas svetainės turinio valdymo sistemoje ir programos kode atliks mūsų įmonė, ar užsakovo darbuotojai. Būtina įvertinti, kad dažnai senesnių svetainių turinio valdymo sistemos neleidžia atlikti būtinų pakeitimų, tokiu atveju reikalingas programuotojo dalyvavimas. Didele dalimi SEO paslaugų kaina taip pat priklauso nuo išorinio SEO optimizavimo apimties, nes dažnai už šiuos darbus reikia papildomai sumokėti trečioms šalims.

Minimali SEO paslaugų teikimo trukmė – 3 mėnesiai, rekomenduojama – 6 mėnesiai. Atlikus SEO optimizavimą ir pasiekus teigiamus rezultatus, jų išlaikymui rekomenduojame sudaryti SEO monitoringo (priežiūros) paslaugų sutartį.

SEO konsultacijos ir SEO paslaugų užsakymas

Jeigu pageidaujate užsisakyti arba turite klausimų dėl SEO optimizavimo paslaugų, maloniai prašome susisiekti su mumis.

Taip pat prašome kreiptis į mus, Jeigu Jūs ketinate užsiimti svetainės optimizavimu patys ir Jums reikalinga tik vienkartinė SEO konsultacija arba profesionalūs interneto svetainės SEO optimizavimo ir monitoringo (priežiūros) įrankiai.